چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۰۳
آبان ۹۴
🌹یارب الحسین علیه السلام🌹

💓قرارعاشقی💓

"ویژه محرم"

دلدادگی بایاران وفرزندان امام حسین ع🌷🌷

شب دهم محرم-عاشوعا

◼امشبی را شه دین  در حرمش مهمان است

                     صبح فردا بدنش زیر سم اسبان است

                                                        مکن ای صبح طلوع

                                                                    مکن ای صبح طلوع◾


سلام✋ دوستان

بالاخره رسید،شب واقعه...مارا به سخت جانی خود این گمان نبود.😔

عاشورای امسال هم داره میرسه،

وما بازم داریم یه عاشورای دیگه رو بدون سرور وآقامون پشت سر میذاریم،

پس بیاین تواین شبها🌌🌌 تا میتونیم این دعا رو ورد زبونمون کنیم،

        ✨اللهم عجل لولیک الفرج✨

◾امشب رو مهمون ارباب بی کفنمون هستیم👇👇👇👇

سلام✋

✨من حسینم ،عزیز فاطمه ام

پسر شیر مرد این عالم

نوه ی ختم مرسلین هستم

زینت دوش،حضرت خاتم✨

✨شافع امتم بقول نبی

یکی از پنج تن به زیر کِسام

تودل هرکی عشق من باشه

این فقط کافیه برا شیعه هام✨


▪رسول الله همیشه منو شافع امتی صدا میکردن.

✨اومدم تا بگم براتون از

بلاهایی که اومده به سرم

از مدینه،روزای بچگیمو....

تاهمون روز کربلا، که سرم....✨


▪▪▪


✨خوشیمون رفت وقتی پیغمبر

دعوت حق رو بعله گفت. و رفت

وای از کوچه،  سیلی ومادر

از یتیمی شروع دوره ی سخت✨


▪▪▪


✨چاه همراز شدبرای علی

نخل ها همنشین شیر خدا

چندسالی گذشت تابابا

شد خلیفه، به کوفه رفت ،اما...✨



✨پدرم، وقت صبح ،محراب و....

ابن ملجم👹 وتیغ 🔪زهرآلود

 همه ی ماجرا فقط این بود

عاقبت مثل مادرم آسود✨


▪▪▪


✨بعدِ بابا مصیبتی دیگر

قصه ای از غریبی حسنم

جگرش لخته شد زِ زهر جفا

داغدار همیشگیش منم✨


▪▪▪

اینا فقط قطره ای از دریای مصیبت هایی بود که برما اهل بیت وارد شده بود.

واما قصه ی من👇👇👇


▪بعداز به درک واصل شدن معاویه ،پسرش یزید👹 شد خلیفه.

مردم کوفه که این خلافت رو مخالف صلح برادرم حسن با معاویه میدونستن نامه ای📄📄با 8⃣1⃣ هزار امضا برا من فرستادن تا با من بیعت✋✋ کنن.


◾◾◾


✨قصه ی من شروع شد تازه

نامه ای باهزار ها امضا

داستان سفیری مسلم

حج نصفه وَ  راه کرب وبلا✨


▪▪▪


✨نیتم جنگ توی کوفه نبود

بی سپاه وبدون همّ وغم

کاروان خانواده ام بودو....

چندتا یار خیلی نزدیکم✨


▪▪▪


✨کوفیان باز عهد وپیمانِ 

خودشون روشکسته بودن و من...

دیر فهمیدم اون زمانیکه

مسلم وتشنه وغریب کشتن✨


▪▪▪

✨دومین روز سال ناچاراً

تو یه دشتی بنام کرب وبلا

خیمه هارو همه علم کردیم

قسمتم بود انگاری اونجا...✨


▪▪▪


✨چند روزی رومنتظر بودیم

شب هفتم فرات روبستند

جیره مون خیلی خیلی کم بودش

همگی با یزید همدستند👹👹✨


▪▪▪


✨نهمین روز ،روز عباسم

ماجراهای یک امان نامه

بیعتی ✋✋سفت وسخت تر بامن

پاسخی سخت به همان ،نامه✨


✨حیدر ثانی ام علمدارم

شیرمرد یَلَم ،برادرمن

ساقی کاروان،همه کس من

تکیه گاه سپاه ولشگرمن✨

▪شب روز دهم رسید از راه

همه روجمع کردم وگفتم:


من بیعتم ✋ رواز شما برداشتم،فردا برگشتی از این جنگ نیست وهرکس بمونه شهید خواهدشد،همه جارو تاریک میکنیم تاهرکس میخواد بتونه بره.

واینطور بود که یارای باوفام بامن تجدید بیعت کردن.


▪بنابود جنگ تاسوعا باشه اما من به علمدارم گفتم مهلت بگیره تا امشب روبه دعا وعبادت بگذرونیم.


▪آخرای شب🌌🌌 رفتم ودورتادور خیمه ها⛺⛺ رو گشتم وهر چی خاروخاشاک اونجابود رو کندم.

چون میدونستم فردا بعداز کشته شدن ما خیمه ها روآتیش میزنن واهل بیت پابرهنه مجبورند بدوند.گفتم لا اقل پاهاشون کمتر زخم بشه

▪شب 🌌 تموم شد،سپیده زد خورشید☀

روز موعود ،روز جنگ رسید


ما 72نفر بودیم ولشکر ابن زیاد 30هزار نفر،


▪همین که بالشگر عمرسعد روبرو شدم وآتش جنگ شعله ور شد خداوند امدادهای غیبی شو برام فرستاد بطوری که بالهاشونو بالای سرم باز کردندوبه من اختیار دادن بین پیروزی بر دشمن ولقا الله یکی روانتخاب کنم که من دومی رو انتخاب کردم(بنا به روایت از امام صادق علیه السلام،کتاب لهوف)


▪بنا به جنگ تن به تن شد ،هرکدوم ازما میرفت،چندین نفراز اونا روبه هلاکت میرسوند وبعداونها همگی با نامردی تمام حمله ور میشدن بهش.


▪وقت نماز شد،وما توهمون میدان جنگ نماز روبرپا کردیم،اصلا هدف ما از جنگ احیای نماز وامربه معروف ونهی از منکر بود،اما اونا بازهم رحم نکردن وتیربارونمون کردن.

✨اکبر وقاسم وابوالفضلم

حرّ،زهیر وسپید موی حبیب

اصغر شیرخواره ام حتی

پرکشیدند ومن غریبِ غریب...✨


▪▪▪

✨بی پسر،بی برادر ویاور

یک تنه بین آنهمه کوفی

پس کجایند صاحب امضاها

شهرت کوفی است ،لایوفی✨

✨دست وسر،سینه،یک به یک مجروح

بعد جنگی شدید افتادم

گودی قتلگاه من باشمر

زینبم با هزار حسرت وغم...✨

✨آمداز راه وگریه کرد فقط

شمر ملعون به روی سینه ی من

خنجراز کین کشید یکباره

در دلش کهنه بود کینه ی من✨


▪▪▪

وای از عصر روز عاشورا

همه سرها به روی نیزه شدند...

خیمه هاروآتیش زدند وااهل بیتم روبردند اسیری...

▪بر بدن من 0⃣5⃣9⃣1⃣ زخم زده بودند،شاید باورش سخت باشه،

اما نیزه رو به جای نیزه،شمشیر روبه جای شمشیر وتیر روبه جای تیر میزدن.

✨عرب جاهلی یه رسمی داشت

که بهش قتل صبر میگفتن

دورآهو میگشتن وکم کم

با شکنجه وزجر میکشتن✨

این نانجیبا هم عصر عاشورا انگار یاد دوران جاهلیت عرب افتاده بودن.

▪یبار 4یا 5ساله بودم،از در مسجد وارد شدم،آقا رسول الله بالای منبر بودن،با دیدن من شروع کردن به گریه وبه من فرمودن:

      تَرَقَ عَینَ البُقَه

یعنی:

بیا بالا ای چشم پشه.

هیچکس اونموقع نفهمید چرا رسول الله منو اینطوری خطاب کردن؟

تا اینکه سالها گذشت.

▪شاهزاده ای به نام فرهاد میرزا اعتماد السلطنه که از محبین اهل بیت بود ونویسنده ی مقتل معتبری بود،به فرنگ رفت.


تازه میکروسکوپ اختراع شده بود،آوردن خدمتش وبهش گفتن این دستگاه همه چی رو بزرگتر نشون میده،

ما یه چشم پشه رو جدا کردیم تا شما ببینید،چشم پشه0⃣5⃣9⃣1⃣ تا شبکه داره،


یهو دیدندفرهاد میرزا نشست روی زمین وهای های گریه کرد،

تازه بعداز هزارو چهارصد سال معنی حرف رسول الله رو فهمیده بود.


▪درآخر اینو بگم هدف ما از قیام فقط احیای نماز بود وزنده نگهداشتن دین،مبادا این روزاسرگرم هیئت بشید ونمازتون قضا بشه.

✨صَلَّ اللّه علی الباکینَ علی الحُسین✨

دوستای قرار عاشقی  اینم ازمهمون امشب ما،امیدوارم تونسته باشم حق مطلب رو هرچند خیلی کم ادا کنم.

التماس دعای ویژه

یاعلی✋

۹۴/۰۸/۰۳

نظرات  (۴)

۰۵ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۵ یــاس معصـــوم

خدای مهربان در آیه "فَلَمَّا أَسْلَمَا وَتَلَّهُ لِلْجَبِینِ " می فرماید: ابراهیم که اسماعیل را برگونه اش انداخت...و بعد ما می مانیم یک دنیا انتظار...این که خب بقیه اش...چه گذشت؟...چه شد؟...بقیه داستان را سکوت می کند و هیچ نمی گوید. انگار خدا در قرآنش نمی خواهد سر بریدن اسماعیل را...خنجر کشیدن ابراهیم را... دل کندن پدر از پسر را... به تصویر بکشد.

*

من می گویم...برای شب های زینب...برای شب ها که زینب قرآن زیاد می خواند...برای شب هایی که می رسد به این آیه...من می گویم برای دل زینب بوده...من می گویم خدا هوای دلش را داشته...خیلی!

 

 

آیات ۱۰۳ و ۱۰۴- صافات


التمــآس دعــآ (یــآس)


اللهــم عجل لولیک الفــرج

سلام بانو
...............                 .................
السلام علی شیبک الخضیب

ظهرعاشورازمان دست ازجان شستنست
اب ها دیگرنیاوردند تاب دیدنت
چشمه نوش لبت می سوخت ازهرم عطش
هم لبانت خشک بودازتشنگی، هم گلشنت

اب می گرید برای لعل عطشانت هنوز
خاک می نالد برای جسم بی پیراهنت

افتاب تکه تکه، ماه بی سرهیچ کس
جزخدانمی داندچه امدبر تنت

امدی منزل به منزل ، کوبه کو تانینوا
کوفه کوفه بی وفایی بوداگرپیراهنت

اسمان لرزیدان لحظه که طفلت حلقه کرد
دست های کوچک خودرابه دورگردنت

پیش چشمهان غریبت، پیش روی خواهرت
شدلگدمال خزان شمشادوسرووسوسنت

ای تماشایی ترین خورشید عالم زنده شد
برستیغ نیزه ازاوای قران خواندنت

یک تجلی کن برایم ای تجلی گاه عشق
تاشودموسای شعرم محو طور ایمنت

ای خداوند کرم چشمان ما ولطف تو
ای عزیزفاطمه ( س ) دستان ما ودامنت
التماس دعا ى ویژه
در پناه مادر خوبیها
یازهرا
السلام علیک یا اباعبدالله
بسیار زیباست
ممنونم از مطالب زیباتون
سری هم به بزنید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">