چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۱۶
آبان ۹۴

        تا چهل سال فقط آه کشیدن سخت است

        یاد گودال و حرم و جامه دریدن سخت است . . .

امام سجاد علیه السلام:

گناهانى که دعا را رد مى کنند ، عبارتند از:

🔹بدى نیّت ، 🔹بد ذاتى ، 🔹دورویى با برادران ،🔹باور نداشتن اجابت دعا،🔹به تأخیر انداختن نمازهاى واجب تا هنگامى که وقتشان بگذرد🔹وتقرّب نجستن به خداوند عزّوجلّ با نیکى کردن🔹و صدقه ندادن🔹و بدزبانى🔹و ناسزا گفتن.

📚 معانى الأخبار ، ص 271، ج 2 

ای داغدار آینۀ کربلا سلام

معنای صبر و داغ و سجود و دعا سلام

سجاد، ای صحیفۀ تو مصحف شهود

سجادۀ گشوده به سمت خدا سلام

ای نورِ صادر از صدفِ پنج تن، درود

ای وارث حقیقت آل عبا، سلام

جان داده با تمام شهیدان حسین را

سجّاد، ای شهادت بی‌انتها، سلام


۹۴/۰۸/۱۶

نظرات  (۱۰)

۱۶ آبان ۹۴ ، ۲۰:۵۱ پدرام دهقانپور
یا امام زین العابدین....


دوست عزیز به وبلاگ منم سری بزن
سلام بانو
ایام تسلیت
▪️به بهانه شهادت امام سجاد علیه السلام▪️

این زهر، دردی از تب دردم دوا نکرد
هیچ عقده ای از این گلوی بسته وا نکرد

آنچه که آرزوی من آن بود آن نشد
سی سال دیر آمد و فکر مرا نکرد

طوفان گرفت و دار و ندارم به باد رفت
روزی که غم وزید و به ما جز جفا نکرد

غم های من ز عصر مصیبت شروع شد
وقتی که دشمن آمد و رحمی به ما نکرد

در گیر و دار غارت معجر ز دختران
خلخال و گوشواره ای آرام وا نکرد

عمه رسید و گفتم "علیکن باالفرار"
یعنی کسی ز آل پیمبر حیا نکرد

از کربلا به کوفه و از کوفه تا به شام
دشمن ز بی حیایی و ظلمی ابا نکرد

اما میان این همه رنج و غم وبلا
جایی تلافی ستم "شام" را نکرد

بازار داغ برده فروشی شامیان
داغی به دل گذاشت که کرب و بلا نکرد

در بین کوچه های یهودی نشین شهر
ما را کسی به اسم مسلمان صدا نکرد

دیدم میان بزم شراب حرامیان
چوبی که دو لب پدرم را رها نکرد

عمری به یاد این همه غم سوختم ولی
این زهر، دردی از تب دردم دوا نکرد

محمد علی بیابانی
التماس دعا ى ویژه
در پناه مادر خوبیها
یازهرا
پاسخ:
تسلیت
درد و غم را که مى داند چیست
حال مضطر را که می داند چیست 
اصلا بانو مضطر کیست
به حق بیمار کربلا  شفا ی  دل من وتو
امن یجیب المضطر اذا دعاه ...
حالم بده بدتر ازاونی که فک کنی 
پاسخ:
چشم حتما
۱۷ آبان ۹۴ ، ۰۷:۲۷ کربلایی سیدسیامک حسینی
سلام عزادار یاتون قبول. امیدوارم همیشه موفق باشید درپناه چادر خاکی. التماس دعا یاعلی
پاسخ:
سلام
ازشماهم قبول
بلاگفا خرابه
هربار میام باز نمیشه
آدرس رو عوض کنید لطفا
۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۱:۰۶ دلسوختگان
ایام حُزن و اندوه شیعیان تسلیت باد . . .
���سلام بانو
رهبر انقلاب:
«صحیفه سجادیه» دعاست؛ اما درس است. من به شما جوانان توصیه میکنم که بروید «صحیفه سجادیه» را بخوانید و در آن تدبّر کنید. 
خواندنِ بی‌توجّه و بی‌تدبّر کافی نیست. با تدبّر خواهید دید که هر یک از دعاهای این «صحیفه سجادیه» و همین دعای «مکارم‌الاخلاق»، یک کتاب درس زندگی و درس اخلاق است.
۱۳۷۲/۰۴/۲۳
یازهرا سلام الله علیها

سلام بانو
از هر طرف رفتم غمی آمد به جانم

از این طرف عمه،از آن سو خواهرانم

در پیچ و تاب چشمهای هرزه باید

جوشن برای معجر زنها بخوانم

عمامه ام آتش گرفته چاره ای نیست

جز آنکه خاکستر ز گردن می تکانم

آنقدر کردم التماس ساربان تا

رأس تو را بر نیزه ها داده نشانم

کار دعای عمه جانم بوده تا حال

قسمت شده بعد از چهل منزل بمانم

دشمن برای خواهر من نقشه دارد

از تهمتش تا آسمان رفته فغانم


شاعر : حسین قربانچه
التماس دعا ى ویژه
در پناه مادر خوبیها
یازهرا
۱۷ آبان ۹۴ ، ۲۳:۳۷ کربلایی سیدسیامک حسینی
سلام فکرکنم بلاگ خراب باشه چون هرکاری میکنم آدرستون بابلاگ ثبت نمیشه.یه بررسی بکنید. ماکه مشتاقیم سایت بروزوجدیدشماروداشته باشیم.حضرت بی بی نگهدارتون 
۱۷ آبان ۹۴ ، ۲۳:۴۲ کربلایی سیدسیامک حسینی
سلام فکرکنم بلاگ خراب باشه چون هرکاری میکنم آدرستون با بلاگ ثبت نمیشه حالاشمابررسی بکنید. ماکه مشتاقیم سایت پرمحتواوزیبای شماروجدیدوبروزداشته باشیم.حضرت بی بی نگهدارتون
پاسخ:
سلامت باشید
متاسفانه وبتون باز نمیشه که نظر بزارم
۱۹ آبان ۹۴ ، ۰۰:۱۲ کربلایی سیدسیامک حسینی
سلام خواهش میکنم لطف دارید من همیشه ازسایت زیباونام زیبای شمادیدن میکنم.
گدایان فاطمه بی نیازان عالمند. یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">