چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۱۸
آبان ۹۴

از اربعینت سهم من انگار دوریست...

                                تقدیر آدم های نالایق صبوریست

                                                            آقا شنیدم اربعینت بی نظیر است...

ا

ای کاش از نزدیک میدیدم چه جوریست

                                       حتما برای چشمهای بی قرارم...

                                                                    دوری ز نور بارگاهت عین کوریست

۹۴/۰۸/۱۸
دختر خاکی

اربعین

کربلا

نظرات  (۹)

سلام

زندگی تجربه ای است که فقط یک بار اتفاق می افتد. اگر حتی روزی یک ساعت وقت فراغت دارید، آن را به پول تبدیل کنید. می پرسید چطور؟؟؟ به وبلاگ ما بیایید تا به شما رایگان آموزش دهیم.

onlinebusiness.blog.ir

همچنین از طریق ایمیل free_onlinebusiness@yahoo.com با ما در ارتباط باشید.

با تشکر

۱۹ آبان ۹۴ ، ۰۰:۰۷ عباس حیدری
سلام دوست عزیز .از وبلاگ ما هم دیدن کنین.
اگه دوست داشتین کپی کنین ،نظر بدین.لایک کنین و...
البته ما هم از مطالبتون استفاده می کنیم.
-وبلاگگ من هر روز بروز میشه.یه وبلاگ با مطالب جدید.
دارم عاشقی رو نفس میکشم..
هوای زمینت یه چیز دیگه اس..!
اگه کل سال هم برم کربلا 
ولی اربعینت یه چیز دیگه اس...
ــــــــــــــــــــــــــــــــ
همه دارند به پابوسی تو می آیند..
طبق معمول... منه بی سر و پا جامندم!
اللهم ارزقنا حرم
آرزوم کربلا برم
۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۱:۵۷ دلسوختگان
یکی از دانشجویان دکتر حسابی به ایشان گفت‌ :
استاد 3 ترم است که شما منو از این درس میندازید ...!
من که نمیخواهم موشک هوا کنم ، میخواهم در روستایمان معلم شوم
دکتر حسابی در جواب شاگردش گفت :
تو اگر نخواهی موشک هوا کنی ، و معلم شوی قبول ...!
ولی تو نمی توانی به من تضمین دهی که :
یکی از شاگردان تو در روستا نخواهد : موشک هوا کند ...!؟

سلام بانو 
اللهم الرزقنا. ..
بعضی وقتا  از جلوتر صدامون می زنن ولی خودمون گو ش  نمی دیم ...
ابری ام، بارانی ام، حال و هوایم خوب نیست

چشم سر، خیس است امّا چشم دل، مرطوب نیست

آفت عصیان به جان نخل دل افتاده است

علتش این است اگر محصول ها مرغوب نیست

سود بازار عمل از عُرف هم کمتر شده

ای دریغ اوضاع کار و بار من مطلوب نیست

این دل بی در اگرچه جای این و آن شده

غیر تو اصلا ً برای من کسی محبوب نیست

واقعا ً من دوستت دارم عزیز فاطمه!

غیر یوسف هر کسی که دلبر یعقوب نیست

با من ِ بیچاره هم حرفی بزن چیزی بگو

جنس این دل که دگر از جنس سنگ و چوب نیست

طاقت دوری ندارم، رحم کن بر عاشقت

صبر من مانند صبر حضرت ایّوب نیست

کربلا می خواهم آقا ... التماست می کنم

نامه ام را مُهر کن هر چند که مکتوب نیست
ومن الله توفیق

التماس دعا ى ویژه
در پناه مادر خوبیها
یازهرا
۱۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۲۷ هم‌قدم راوی
رزقک الله زیارت الحسین فی الدنیا و الاخره...
۱۹ آبان ۹۴ ، ۲۲:۴۵ دست نوشته های سلطان احمدی
سلام همسنگر گرامی ممنون از قدومت
محرم ماه غم نیست ماه عشق است محرم مَحرم درد حسین است . . . ان شاالله اربعین کربلایی شی
التماس دعا
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۵:۴۱ زهرا دلآرام
     تقدیر آدم های نالایق صبوریست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">