چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۲۱
آبان ۹۴

راهپیمایان کربلا!

به هوش باشید!

اگر میانه ی راه،

مردی دیدید بلند قامت، دلربا،

با چشمهایی مهربان و نگاهی بس بزرگ،

اگر دیدید تمام راه خون می گرید،

اگر شیرخواره می بیند،

پای تاول زده می بیند،

دخترکی دست در دست پدر می بیند و دیگر تاب رفتنش نمی ماند...

اگر مردی را دیدید که دو برادر می بیند،

جوان در پشت سر پدر می بیند،

یا زنان چادر به سر می بیند و فریاد گریه اش بلند می شود...

به رسم اعراب با معرفت،

آب بر پایش نه، بوسه بر خاک پایش زنید که مطاف ملائک است!

اگر دیدید مردی اینچنین،

تنها و بی همراه، قدم بر می داشت،

شگفتتان نباشد،

عمری است که تنهایش گذاشته ایم

اللهم عجل لولیک الفرج🌹

۹۴/۰۸/۲۱

نظرات  (۷)

سلام بانو
اللهم الرزقنا. ...
.
کشتی نوح نشد منتظر هیچ کسی
این حسین است که با خود همه را خواهد برد
.
کربلا رفتی تا حالا؟
کربلا دیگه سید شهداست
#آخرشه دیگه
رفت پیش عالم بزرگواردر تهران، آیت الله خوانساری
گفت:آقا برادر من چاقو کش شده،قداره بند شده،عرق خور و ورق باز، نصیحتش کن
فرمود: اینجوری که شما میگی این آدم شدنی نیست،ولمون کن.نصیحت بکنیم ضایع بشه برای چی؟نیارش پیش من
-اقا تو رو به خدا ما خانوادگی اینجوری نبودیم
آقا فرمودن:
نخیر من صحبت نمیکنم با یک همچین ادمی
لیست خیلی بلند بالاست
ما حریف نیستیم
اصرارکرد: آقاجون تو رو خدا ما آبرو داریم این آبرومون رو پاک برده، گول هیکلش رو خورده،چه میکنه این ادم
فرمود: یک راه بهت نشون میدم
-چی کار کنم؟
-برادرت رو ببر #کربلا
گفت:اهل کربلا نیست(سالها قبل انقلاب بود)
فرمود: یک جوری ببرش، بگو بریم سیاحت کربلا رو هم ببین کجاست
گفت:خب گیرم ببرم چی کارکنم؟
فرمود: ببین در حرم امام حسین گریه میکنه یا نه.
اگر گریه کرد بیار نصیحتش کنم
این یعنی نور ببین
حسین که نیست اونجا ولی نور حسین که هست
بگم؟
نور بدن پاره پاره حسین که هست
به خدا برق 220 ولت چیه؟
اصلا برق چیه؟
آهن رو ذوب میکنه
میگه بردمش
تا اونجا هم یللی تللی در عالم خودش بود
دم #حرم اباعبدالله الحسین رسیدن
آی اونهایی که حرم حسین نرفته اید از دست داده اید
هی میری پای این منبر
پای اون دعا
ول کن بیا برو حرم اباعبدالله الحسین
یک شبه عوضت میکنه
تموم میکنه اصلا
اونجا خون مظلوم روی زمین ریخته
خون مظلوم نور داره
گوش کردی؟
میگه بردمش دم حرم حسین
خودم داشتم می مردم
این تو این عالمها نبود
گفتم واستا داداش باید اذن دخول بخونیم
بی اجازه وارد نشیم
واستاد همین جوری نگاه میکرد به صحن و سرا
میگه من ناله میزدم باران اشک
أادخل یا مولای
همین جوری اجازه میگیرم
آقا من وارد شم؟
یک دفعه دیدم داداشم داره دونه های اشکش مثل مروارید می ریزه
اعتنا نکردم، گفتم بریم داخل؟
وسط حیاط یک دفعه صدای ناش بلند شد
رسیدیم کنار ضریح اباعبدالله الحسین
مثل یک مادر بچه مرده افتاد رو زمین ضجه میزد
ببین نوره حسینه همونجا در عالمش بود
قداره رو گرفتم
گفتم:به ارباب قول بده دیگه زندگیت رو عوض کنی
برگشتیم محرم علم کش آقا شده بود یکی از دشمناش اومد زیر علم چاقو کشید
پاره کرد شکمش رو
گفتن الان بلند میشه خون به پا میکنه
میگه همه دیدن علم رو که ازش گرفتن
گفت: برو چی کار کنم که به اربابم حسین قول دادم برو
#نور_حسین اینجوریه
التماس دعا ى ویژه
در پناه مادر خوبیها
یازهرا
سلام
اللهم الرزقنا بحق الزهرا سلام الله علیها
.
روزی مولا علی(علیه السلام) به بازار برده فروش ها میروند؛ بین آن همه برده چشم حضرت به برده ی لاغر و نحیف می افتدکه داشت به حضرت نگاه میکرد.
.
مولا نزدیک میروند و به صاحب برده ها میگویند:این برده را چند میفروشی؟ 
گفت 50دینار..
مولا گفتند میخرمش..
.
صاحب برده ها گفت ببخشید اشتباه گفتم قیمتش صد دینارست...
مولا فرمودند میخرم..
.
فردوقتی دید مولا اینقدرخواهان هستند طمع کرد و قیمت را بالا برد.
و هر بار مولا میگفتند میخرمش...
.
تا اینکه بالاخره برده ی لاغر و نحیف با چهار صد وپنجاه دینار به مولا فروخته شد...
.
امام راه افتادند و برده ی نحیف هم مثل کودکی که پشت سر مادر راه میرود،آهسته پشت سر مولا گام بر میداشت..
.
اصحاب مولا به حضرت گفتند:
آقا دیدید که چه کلاهی سرتان رفت؟
برده ای با این وضعیت جسمانی را 450دینار بهتان فروختند.
.
مولا با تبسم فرمودند:
سر علی کلاه نرفت..
من برده ای را خریدم 
که برای حسینم جانش را باعشق میدهد.
کسی که زبانش را میبرند به جرم اینکه عاشق و دلباخته ی حسینم است..
این برده 
           🌹میثم تمار🌹
                                     است...


مولا؛
من را نیز برای مهدی ات بخر اخه اقای من یار ندارد  چه کسانی اقایم رایاری می کنن
شرمنده ام اقا که روسیاهم وسربار 
اللهم عجل لولیک الفرج
یازهرا
.
ببند بار سفر را که یار نزدیک است
طلوع صبح شب انتظار نزدیک است
تمام پشت سر جابر ابن عبدلله
چه عاشقانه قدم می‌زنند در این راه 
از اشتیاق حرم راه می‌شود کوتاه
هر آنکه خواهد از این جام عشق، بسم الله
 که این پیاده‌روی برترین عزاداری است
قسم به نور، که این ابتدای بیداری است
.
#راجعون الی الحسین تنها 20 روز مانده به #میعادگاه #اربعین #حسینی
.
(من فکر میکنم 
خداوند میفرماید:حسین من را زدند روی زمین،
تا وقتی جهان برنگردد پابوس حسین من و
نگوید: غلط کردیم حسین که نبودیم کربلا، دیر رسیدیم تو را تنها گذاشتیم.
من اوضاع عالم را درست نمی کنم.)
.
در آینده معلوم خواهد شد که این پیاده‌روی اربعین چه نقش کلیدی ای‌ حتی در ظهور حضرت خواهد داشت. 
من بر اساس قواعد عرض می‌کنم، نه اینکه بخواهم خبر خاصی را منتقل کنم.
وقتی‌که حضرت امام(رض) در پیام نورزی سال 1361، برای ما صحبت می‌کردند و می‌فرمودند: امروز جوانان ما آمده‌اند #آرزوی #شهادت می‌کنند و این از علائم ظهور است.
 یعنی تحول در جوان‌ها را از علائم ظهور اعلام می‌فرمودند.
.
" (امروز مى‏بینیم که این جلوه‏ها حاصل شده است، و این شوق و شعفها به لقاء اللَّه براى آنها حاصل شده است، و دست عنایت خداى تبارک و تعالى به سر این ملت کشیده شده است، و ایمان آنها را تقویت فرموده است که یکى از علائم ظهور بقیة اللَّه- ارواحنا فداه- است»"
(#صحیفۀ_نور/16/129)
.
بنده بر اساس همان سیاق عرض می‌کنم-دوباره بعضی‌ها خورده‌گیری نکنند که فلانی زمان ظهور تعیین کرد- نه، بر اساس همان سیاق عرض می‌کنم
 این تحولی که در مردم مسلمان ایجاد شده است، این از علائم ظهور است.
 خُب قبل از اینکه صدام منع کند، می‌توانستند همین‌طوری میلیونی به کربلا بروند، چرا نمی‌رفتند؟
.
 #خبری_هست، لابد خبری هست...
دلم هوای توکرده بگو چه چاره کنم
یازهرا
.
سلام بانو
عصرادینه بخیر

آمدم بر سر بازار شما
تا شوم باز خریدار شما

باز هم با همه نالایقی ام
راهم افتاده به دربار شما

گر چه با نامه‌ ی اعمال بدم
بوده‌ ام باعث آزار شما

سایه‌ ات از سر من کم نشده
من خجالت‌ زده از کار شما

چه کنم وصله‌ ی ناجور شدم
تو گل نرگس و من خار شما

روز و شب در پی دنیا رفتم
یک شب اما نشدم یار شما

وای بر من که محرّم رفت و
نشدم لایق دیدار شما

هر کجا روضه‌ ی زینب باشد
می‌ رسد آه شرربار شما

از غم عمه حکایت دارد
سرخی دیده‌ ی خونبار شما

در دلت شور محرم داری
قد یک کرب‌ و‌ بلا غم داری
اللهم عجل لولیک الفرج
یازهرا
سلام بانو

به این غبار، نگاهی که آفتاب شود
بسوز قلبِ مرا، کز غمت مُذابّ شود

دوباره رویِ تو را آسمانِ جمعه ندید 
کدام جمعه، جمالِ تو ماهتاب شود؟

برای آمدنت، شب به شب دعا کردم
اشاره کن به دعایم که مستجاب شود

زمان به خاطرِ ما دیر دیر می گذرد
برایِ خاطرِ تو کاش پُر شتاب شود

امیدِ گریه، مرا هم صحابۀ خود کن
که آسمانِ نگاهم پر از سحاب شود

نباید اشکِ تو بر صورتِ زمین بچکد
سرشکِ چشمِ تو بایست که گلاب شود

من آمدم که سلامِ مرا جواب دهی 
سلام می کنم و وای اگر جواب شود

اگر اجازه دهی روضه خوان شوم امشب
که قلبِ سوخته ات بیشتر کباب شود

برایِ کودکِ خود آب خواست امّا حیف
همین دلیل بر این شد، حسین آب شود

بگویم از شررِ خنده های حرمله ای
که پاسخِ شرر گریۀ رباب شود

و شیر خواره پس از این ز نیزه خواهد دید
که دستِ مادرِ او بسته در طناب شود

اللهم عجل لولیک الفرج
یازهرا
⚜خانواده مهدوی⚜

⭕️اعتقاد و باور به امام زمان (ع) و معرفت و محبت ایشان از نظر فردی، خانوادگی و اجتماعی دارای تأثیرات مثبت فراوانی است که شناخت این آثار موجب افزایش دلبستگی و تشویق بیشتر در جهت تقویت مبانی ولائی انسان در محیط خانواده و روابط خانوادگی و تربیت فرزندان خواهد شد. برخی از فوائد مهدی محوری در خانواده عبارت است از:

✴️وجود ناظر اخلاقی و دینی✴️

🔹در یک جامعه آرمانی و اسلامی، اصل (ألم یَعلَم بأنَّ الله یَری) (3) کاربرد ویژه ای دارد. که باعث نگهداری خویشتن و مراقبت های ویژه فردی برای هر کسی می شود.

🌱در این میان، خانواده های مهدوی باور و مهدی یاور به یک احساس زیبای دیگری نیز می رسند و آن احساس نظارت مستقیم امام عصر (ع) بر زندگی و اعمال و رفتار و گفتار آنهاست.

🌱بر اساس عقائد دینی، ما امام را ناظر بر اعمال خود می دانیم. قرآن کریم در این زمینه می فرماید:
(وَ قُل اعمَلُوا فَسیَری اللهُ عَمَلکُم و رسولُهُ و المُؤمنونَ.) (4)
«بگو عمل کنید که خداوند و رسول او و مؤمنان (امامان) اعمال شما را می بینند.» (5)

🔸در یک خانواده ی امام زمانی، میان اعضاء احساس این نظارت و عنایت حضرت، وجود دارد، لذا در انجام اعمال نیک وخیر با سرعت و شتاب افزون تری بر دیگران اقدام می کنند و به هنگام انجام معصیت و گناه خود را تحت نظر و کنترل محسوس حضرتش می بینند و از آن فاصله می گیرند.

💠حضرت مهدی (ع) در نامه ای خطاب به شیخ مفید (ره) می فرمایند:
(فانّا نُحیطُ عِلماً بِأنبائکُم و لا یَعزُبُ عنَّا شیءٌ مِن أخبارکم.) (6)
«ما بر اخبار و احوال شما آگاهیم و هیچ چیزی از اوضاع شما بر ما پوشیده نمی ماند.»

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
📚📓📚
3. علق/ 14 (آیا « آدمی » ندانست که خداوند می بیند؟)
4. توبه/ 105.
5. حضرت صادق (ع) در ضمن روایتی «مؤمنون» را به ائمه اطهار (ع) تفسیر نموده و فرمودند: (هُمُ الائمه تُعرض علیهم اعمالُ العباد کل یومٍ إلی القیامه.) « آنان (مؤمنون) امامان هستند که اعمال بندگان هر روز تا قیامت به ایشان عرضه می شود.» بصائر/ ص 427.
6. احتجاج، ج2، ص 497.


اللهم عجل لولیک الفرج
یازهرا

اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">