چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۲۶
آبان ۹۴

 
دشمنت آمد و دستان دعایم را دید
چهره مضطرب و غرق حیایم را دید
 سعی کردم که نبیند ولی انگار نشد
زینت گوش و النگوی رهایم را دید
معجرم را به خدا سفت گرفتم اما
چادر خاکی و انگشت نمایم را دید
به دلیلی که نسب از تو گرفتم من را
آنقدر زد که ورم کردن پایم را دید
دست در دست پدر دختر شامی آمد 
پای نی کودکی سر به هوایم را دید
زخم بازوم نهان بود و زن غسّاله
وقت غسلم اثر رنج و بلایم را دید...
شاعر : محسن ناصحی
۹۴/۰۸/۲۶

نظرات  (۵)

۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۶:۲۰ ❤منتـــظر المـهـدی❤
آقا بیا.....


نذر کردم که اگر کرب و بلا قسمت شد
اربعین جای رقیه(س) به زیارت برم

*دعا*
پاسخ:
التماس دعا
با غم که هم مسیر شدم در سه سالگی
از غصه ناگزیر شدم در سه سالگی

گفتم به تن که آب شود از گرسنگی
از جان خود که سیر شدم در سه سالگی

من پای عشق تو کمرم تا شد ای پدر
این شد که سر به زیر شدم در سه سالگی

غصه نخور فدای سرت گر سرم شکست
یا که اگر اسیر شدم در سه سالگی

هی داغ روی داغ و هی زخم پشت زخم
بعد از تو زود پیر شدم در سه سالگی

گر چه نرفته ام به کنیزی ولی عجیب
کوچک شدم حقیر شدم در سه سالگی

من فکر می کنم که همه فکر می کنند
خیلی بهانه گیر شدم در سه سالگی

مصطفی متولی
التماس دعا ى ویژه
در پناه مادر خوبیها
یازهرا


من به بعضی چهره ها چون زود عادت میکنم

پیششان سر بر نمی آرم رعایت میکنم

این دهان باز و چشم بی تحرک را ببخش

آنقدر جذابیت داری که حیرت میکنم

کم اگر با دوستانم می نشینم جرم توست

هرکسی را دوست دارم در تو رویت میکنم

فکر کردی چیست موزون میکند شعر مرا؟

در قدم برداشتن های تو دقت میکنم

یک سلامم را اگر پاسخ بگویی میروم

لذتش را با تمام شهر قسمت میکنم

توی دنیا هم نشد برزخ که پیدا کردمت

می نشینم تا قیامت با تو صحبت میکنم
یازهرا

یکی از روضه خوان ها میگه، شب پنجم صفر پیرهن سیاه تنم کردم برم هیئت، یه دختر پنج، شش ساله مریض حال داشتم، 
گفت: بابا کجا میری؟
گفتم:دارم میرم هیئت، 
گفت: مگه الان چه خبره؟ 
گفتم:شهادت حضرت رقیه است، 
گفت: بابا رقیه کیه؟ 
گفتم:دختر امام حسینه، 
گفت:بابا چند سالشه؟
گفتم: هم سن خودته،
 گفت: بابا منم با خودت میبری؟،
گفتم: نه عزیزم تو مریضی، استراحت کن، حالت بهتر بشه، 
گفت: بابا حالا که من رو نمیبری با خودت، بهش میگی بیاد کنارم؟ 
با خودم گفتم: حالا من چی توضیح بدم به این بچه، گفتم: نه، نمیتونه بیاد، 
گفت: چرا بابا؟ 
گفتم: اونم مریضه،
گفت: چرا بابا؟ چی شده؟ 
گفتم: بابا پاهاش درد میکنه
گفت : بابا : چرا پاهاش درد میکنه؟ 
گفتم:رو خارهای بیابون دویده، 
گفت:بابا چرا رو خارهای بیابون دویده؟ مگه کفش پاش نبوده؟ 
گفتم نه کفش نداشته، کفشاشو غارت کردن، کفشاشو دزدیده بودند. 
گفتم : دخترم میذاری من برم، بیچاره ام کردی تو؟
گفت:آره برو.... 
من خداحافظی کردم، دم در دوباره گفت:بابا، یه سئوال دیگه..... سئوالش من رو بیچاره کرد، نشستم دم در شروع کردم به گریه کردن، 
گفت:بابا کفشاشو غارت کردن، چرا باباش بغلش نمیکرد !!!!! بابا من اون روز کفشم گم شده بود تو بغلم کردی بابا، چرا باباش بغلش نکرد....

السلام علیکِ یا رقیة بنت الحسین 
هرکی دلش شکست یه صلوات برای بی بیِ سه ساله بفرسته. و برای من حقیر هم دعا کنید. 
التماس دعا ى ویژه
در پناه مادر خوبیها
یازهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">