چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۲۱
آذر ۹۴

"مریض آمده اما شفا نمیخواهد

"قسم به جاڹ شما جز شما نمیخواهد

"براے پیش تو بودڹ بهانه‌اے ڪافی ست

"بهشت لطف ڪریماڹ بها نمیخواهد

دلیل ناله‌ے مڹ یڪ نگاه محبوب است

"وگرنه درد غلاماڹ دوا نمیخواهد

"فقیر آمدم و دلشڪسته پرسیدم

"مگر ڪه شاه خراساڹ گدا نمیخواهد؟

"دلم به عشق تو تا آسماڹ هشتم رفت

"نماز در حَرَمت «اهدنا» نمیخواهد

"همیڹ قدر ڪه غبارے بر آستاڹ باشد

"رواست حاجت عاشق، دعا نمیخواهد

"تو آشناے خدایی، ڪدام رهگذرے

"در ایڹ جهاڹ غریب آشنا نمیخواهد؟

"ببیڹ به گوشه‌ے صحنت پناه آوردم

"مگر ڪبوتر آواره جا نمیخواهد؟

التماس دعا

#########################

امروز چندتااز خدام امام رضا و پرچم روی قبر امام رضا مهمون شهرمونه

دعاگوی همگی دوستان هستم

۹۴/۰۹/۲۱
دختر خاکی

امام رضا

شهادت

نظرات  (۹)

۲۱ آذر ۹۴ ، ۰۱:۵۷ حسین (حدیث سرو)
سلام والرحمة

فقیر و خسته بدرگاهت آمدم رحمی
که جز ولای توام هیچ نیست دستاویز

از اشعاری که تو حرم عاشق زل زدن و خیره شدن بهشم

شهادت حضرت تسلیت
زیارت حضرت روزی ما و شما ان شالله...
و من الله التوفیق..


سلام بانو
ان شاء الله حرم اقا روزیتون
یااباالرئوف
نام تو را بردم زمستانم بهارى شد
در خشکسالى دلم صد چشمه جارى شد

بعد از زمانى که گدایى تو را کردم
دار و ندار من عجب دار و ندارى شد

گفتند جاى توست، دل را شستشو کردم
پس می ‏شود از خادمان افتخارى شد

می ‏خواستند از هر طرف تو جلوه‏گر باشى
این گونه شد، دور حرم آئینه کارى شد

گاهى اسیرى لذّت آهو شدن دارد
بیچاره آن که از نگاه تو فرارى شد

گَرد ضریحت با من و گَرد دلم با تو
بى تو دوباره این دلم گرد و غبارى شد

من سائل بى چیزِ اطرافِ حرم هستم
من سالهاى سال، دنبال کرم هستم

انگور سرخى، سبز کرده دست و پایت را
تغییر داده حالت حال و هوایت را

اى خاکِ عالم بر سرم حالا که می آیى
از چه کشیدى بر سر و رویت عبایت را

تو سعى خود را می ‏کنى و باز می ‏افتى
این زهر خیلى ناتوان کرده است پایت را

وقت زمین خوردن صدا در کوچه مى‏پیچد
آرى شنیدند آسمانی ‏ها صدایت را

وقتى لبت خشکید و چشمت ناتوان‏تر شد
در حجره‏ى در بسته دیدى کربلایت را

در حجره‏اى افتاده‏اى و تشنگى دارى
تو کربلاى دیگر در حال تکرارى

قسمت نشد خواهر کنار پیکرت باشد
بد شد، نشد امروز بالاى سرت باشد

بد جور دارى روى خاک از درد می‏پیچى
اى واى اگر امروز روزِ آخرت باشد

حیف از سر تو نیست روى خاک افتاده؟!
باید سرت الآن به دست خواهرت باشد

حالا غریبى را ببین دنبال تابوتت
دختر ندارى لااقل دربدرت باشد

وقتى شروع روضه ‏هاى ما بیان توست
خوب است پایانش، بیان دیگرت باشد

یابن شبیب آیا شهید بى کفن دیدى؟
در لابلاى نیزه، پاره‏پاره تن دیدى؟


شهادت عشقمون  ولی نعمتمون برشما وهمه دوستان تسلیت
التماس دعا ى ویژه
در پناه مادر خوبیها
یازهرا




پاسخ:
سلام
امروز مخصوص دعتگوتون بودم
یاعلی
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۳ ❤منتـــظر المـهـدی❤
تسلیت.....
۲۱ آذر ۹۴ ، ۲۰:۲۶ الهـــــــــی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

🌹 تقدیم به صاحت مقدس امام رضا(علیه السلام)🌹

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
🌷 اللهم 🌷
🌷 صل علیٰ 🌷
🌷علیِ بْنِ موسَی 🌷 
🌷الرِضَا المرتضیٰ الاِمام🌷ِ 
🌷 التَّقیِ النَّقی و حُجَّتکَ 🌷
🌷 عَلی مَنْ فَوقِ الاَرض 🌷
🌷ومَن تَحتَ الثَّریٰ 🌷
🌷 الصِّدیقِ 🌷 
🌷الشهید🌷
🌷صَلاةً 🌷
🌷کَثیرةً تامَّةً 🌷 
🌷 زاکیةً مُتَواصِلةً 🌷
🌷 مُتَواتِرَة ًمُتَرادِفة 🌷
🌷 کَأَفْضَل ما صَلَّیْتَ عَلى🌷
🌷 أَحَدٍ مِن اَوْلیائِک. 🌷
🌷صلوات الله علیک🌷 
🌷و علی آبائک🌷 
🌷وأوﻻدک🌷
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷


⚘  اللَّـهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّد وآلِ مُحَمَّد. 


((اقام رضا امام رضا عشق فقط زیارت امام رضا ))

دعوتید به دیدن عکسهای از حرم
.
.
#بسم_رب_المهدی
.
امشب به عشاق حسین (ع)، زهرا دهد مزد عزا
یک عده را درمان دهد، یک عده بخشش در جزا

یک عده را مشهد برد، یک عده را دیدار حج
باشد که مزد ما شود، تعجیل در امر فرج

حلول ماه ربیع الاول مبارک
.
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#اللهم_صل_على_محمد_و_آل_محمد_و_عجل_فرجهم
یازهرا

۲۲ آذر ۹۴ ، ۰۶:۳۱ باور ایرانی
بسیار زیبا
شهادت امام رضا (ع) رو تسلیت می گم

۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۰:۳۲ عباس زاده
سلام علیکم مومن
حلول ماه ربیع بر شما مبارک
عزاداریهاتون هم قبول ان شاالله
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

ما را به زیر سایه ات آقا نگه دار
شر شیاطین را به دور از ما نگه دار

راضی مشو در تور صیادی بیفتیم
این بچه ماهی را در این دریا نگه دار

از هرچه غیر از توست خالی کن دلم را
مهر خودت را بر دلم تنها نگه دار

اصلا امیدی به مسلمانی ما نیست
تو پرچم اسلام را بالا نگه دار

پشت و پناهم باش تا از پا نیفتم
پشت مرا هنگام لغزش ها نگه دار

خیری سر کردم که نابینا شدم پس
چشم مرا بینا کن و بینا نگه دار

روزی اگر دیدی که دست از تو کشیدم
حتی شده با زور دستم را نگه دار

خیلی به اشک و گریه ام محتاج هستم
این اشک ها را جمع کن یک جا نگه دار

ای که مرا دنیا کنارت می نشاندی
روز قیامت هم برایم جا نگه دار

با هر کس هر جای عالم هم غذایی
ته مانده هایش را برای ما نگه دار

سلام علیکم
وبتون بی نظیره..
اجرتان شهادت
وقت کردین به وب ماهم سربزنید..
التماس دعا
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">