چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۰۸
دی ۹۴

🌹چه زیباست این نصیحت شهدا:

(ماازحلالش گذشتیم....شما نمیتوانید از حرامش بگذرید؟!؟؟...)

دفترچه گناهان یک شهید ۱۶ ساله !!!

در تفحص شهدا ، دفترچه یک شهید 16 ساله که گناهان هر روزش را می نوشت پیدا شد.گناهان یک هفته او اینها بود :

شنبه : بدون وضو خوابیدم .

یکشنبه : خنده بلند در جمع .

دو شنبه : وقتی در بازی گل زدم احساس غرور کردم .

سه شنبه : نماز شب را سریع خواندم .

چهارشنبه : فرمانده در سلام کردن از من پیشی گرفت .

پنجشنبه : ذکر روز را فراموش کردم .

جمعه : تکمیل نکردن 1000 صلوات و بسنده به 700 صلوات .

راوی که یکی از بچه های تفحص شهدا بوده می نویسد :

 دارم فکر می کنم چقدر از یک پسر شانزده ساله کوچکترم...

ما چی؟؟؟؟؟؟کجای کاریم؟؟؟!!!!حرفامون شده رساله توجیه المسائل!!ادعای شهید شدنمونم میاد....

۱_غیبت…تو روشم میگم

۲_تهمت…همه میگن

۳_دروغ…مصلحتی

۴_رشوه...شیرینی

۵_ماهواره...شبکه های علمی

۶_مال حرام ...پیش سه هزار میلیارد هیچه!

۷_ربا...همه میخورن دیگه 

۸_نگاه به نامحرم...یه نظر حلاله

۹_موسیقی حرام....ارامش بخش

۱۰_مجلس حرام... یه شب که هزار شب نمیشه 

۱۱_بخل...اگه خدا میخواست بهش میداد 

♢♡□○♢♡□○♢♡□○♢♡□○♢♡□○

🔰این روزها که شیعه کشی رخ نموده است         شاید نوید آمدنت را دلالت است

🔰آقا! شکایت دلمان را کجا بریم                       "عجّل علی ظهور" شما اوج حاجت است

🔰کوفی شده زمانه و هیچ اعتماد نیست              حتی به حرف ما که دعامان شهادت است

🔰آقا شعارهای مرا اعتبار نیست                       حرف و عمل تفاوتشان بی نهایت است

🔰آقا بیا که باطل و حق جنگ می کنند                آقابیا، که عاقبت ما خجالت است

🔰آقا به خاطر دل زینب ظهور کن                      در سوریه حضور حرامی جسارت است

🔰آقا قبول! منتظرانت کجا و من                       وقتی تمام زندگی ام غرق حسرت است

🔰"دستی بکش به روی سر ما یتیم ها"               آقای ما! یتیم نوازی عبادت است

🔰آقا دلم برای شما تنگ می شود                      این جمله با تمام وجود از صداقت است

🔰ما بی حضور حضرتتان غرق ماتمیم                  اصلا نفس کشیدنمان، خود، خسارت است...

🔰" دائم به روز آمدنت فکر می کنم"                  دیگر خیال حضرت صدیقه راحت است

🔰اینجا به بغض های حسن خیره مانده ام             در کوچه ای که مادرتان بی حمایت است

🔰قصدم گریز نیست به صحرای کربلا                 آنجا که ناله ی همگان وا مصیبت است

۹۴/۱۰/۰۸

نظرات  (۳)

۰۹ دی ۹۴ ، ۱۰:۲۲ ❤منتـــظر المـهـدی❤
خیلی عالی .....
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۴:۳۲ دلسوختگان
همه شب ، من تا بشارت خواب
آن راز بلیغ مقدس را ، آن عهد صریح مسلم را
- با صدای بلند – تنها برای خود ، تکرار می کنم ...

گویی به این هدف که دیوار و پنجره         
چشم امید دوباره به در او زند
شاید به صبح بی رمقم خورشید            
بار دگر ، در التهاب عشق برافروزد
                                                 
•••
هر شب میان سیل عظیم ترس
من دانه دانه مروارید آن توهم عریان را
با پنجه های فرورفته ، با مشت های ستیزه گر بسته
از موج جاری حادثه محفوظ می کنم
                                                
•••
من اعتماد مرمرینم را
از اعتقاد مسموم سرنوشت
در مکتب ایمان به پیمان سبزمان ، مکتوم می کنم .
                                          
•••
اما دگر نیازی به اعتراف هر شبه نیست
که مکرر ، زمزمه وار
عهد نبسته را ، بر طنین لبهایم ، نقش بگذارم
زیرا نگاره ی این تفاهم محض
بر تار و پود جان من نقش بسته است ...
                                        
•••
انتظار من
از لحظه های امشب و هر شب به وسعت لحظه های رسیدن ، بار رحیل بسته است !
آری دگر این انتظار نیست
این شوق مطلق است که از طلیعه ی آمدنت
بر پک یر سحر ، جوانه ی نور ، رسته است !
آه ای یگانه ترین ، یکتای هرم عشق !
شور حضور تو بر فرسنگ های فاصله پل عروج بسته است ...

"کیانا وحدتی"

۰۹ دی ۹۴ ، ۲۲:۰۹ باور ایرانی
مرحوم آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی:

اگر انسان با هر شیئی اُنس پیدا کند ، به آن تعلّق قلبی پیدا می ‎کند.

و هر چه اُنس بیشتر شود ، تعلّق شدّت پیدا می‎کند.
کسانی که ‎ با دنیا اُنس دارند ، تعلّقات قلبی ‎شان نسبت به دنیا شدید است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">