چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۱۱
دی ۹۴

از مردی پرسیدند بچه ت را بیشتر دوست داری یا همسرت 

پاسخ جالبی داد :گفت بچم رو عاشقانه دوست دارم  ولی زنم رو عاقلانه 

گفتم یعنی چی ؟ 

گفت من عاشق بچم هستم همه کارهاش رو دوست دارم  همه افکارش رو وهمه حرکاتش رو همه چیزش برام زیباست  حتی اگر برای دیگران بد باشه

ولی همسرم را  عاقلانه دوست دارم

دختر زیبای رویاهای من وقتی با من ازدواج کرد زیباترین موها رو داشت  بنابرین الان که بین موهای زیبایش موهای سفید میبینم من اون موهای سفید رو می پرستم وقتی با من ازدواج کرد صورتش بسیار زیبا بود حالا که چروکهای صورتش را می بینم من  اون خطهای صورتش رو سجده میکنم وقتی از دست من عصبانی میشه و سکوت میکنه من اون سکوت رو دوست دارم . وقتی به خاطر من چندین سال با نا ملایمات ساخته  من اون ساختنش را دیوانه وار دوست دارم پس من نسبت به همسرم عاقلانه عاشق هستم

 دختر هر چقدر هم که بزرگ شود ،  

                                  همسر شود ، 

                                                مادر شود ،

                                                         مادر بزرگ شود ،

درونش هنوز هم دختری کوچک چشم انتظار است ،انتظار می کشد  برای لوس شدن ، محبت دیدن دستی میخواهد برای نوازش ، و چشمی برای ستایش مهم نیست چند ساله شدی ، زن که باشی ، 

دنیای درونت همیشه صورتی ست 

                    تقدیم به همه فرشتگان میهنم

❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️

♡بـرای عاقبت بخیری و آســون شدن ازدواج جــــوونها صلــــــــــوات♡

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

۹۴/۱۰/۱۱

نظرات  (۱۸)

۱۲ دی ۹۴ ، ۰۷:۰۵ کربلایی سیدسیامک حسینی
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم یا زهرا سلام الله علیها
تسامن زورره درونیا. تاهتشادن شوغاهب میجرناطیش رشزامربیم هانپ.
سلام بانو

هیچ کس مانند من در عاشقی خودخواه نیست
انتخابم کن که هر راهی بجز این ، راه نیست!!

فکر تغییر من عاشق نباشی بهتر است
عاشق دیوانه هرگز قابل اصلاح نیست

حال من همراه تو از هر زمانی بهتر است
لایقِ اندازه اش حتی زمان شاه نیست !

می روم از صنف شیرینی شکایت می کنم
جعل لبخندت که کار "حاج عبدالله" نیست !

تازگی از چال روی گونه ات فهمیده ام
جای زیبایی شناسی توی دانشگاه نیست

کاش میشد جای من بودی، فقط یک ثانیه!
تا بفهمی عاشقت آنقدرها خودخواه نیست

..........
وقتی خبر رسید و دلم بیقرار شد
ابیات نو رسیده من داغدار شد

پیشانی زمین عرق شرم ریخته است
دست خودش نبود اگر شرمسار شد

کشتند عشق را و جهان هم سکوت کرد
دنیا چقدر مرده و بی اعتبار شد

خونی که ریختند مدال شهامت است
دیدیم اینکه خون سند افتخار شد

''هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق''
الحق که نام شیخ نمر ماندگار شد

باغ از شکوه لاله حیاتی گرفته است
از خون این شهید زمستان بهار شد

ومن الله توفیق
اللهم الرزقنا. ..
اللهم صلی على محمد وال محمد وعجل فرجهم
یازهرا



ا

وقتی تورا از این دل تنگم خدا گرفت
با من تمام عالم و آدم عزا گرفت

شب های بی تو ماندن و تکرار این سؤال :
این دلخوشی ِساده ی ما را چرا گرفت؟

درچشم های تیره ی تو درد خانه کرد
در چشمهای روشن من غصّه پا گرفت

هی گریه پشت گریه و هی صبر پشت صبر
هر کس شنید قلبش از این ماجرا گرفت

بعد از تو کار هر شب من جز دعا نبود
هی التماس و گریه و هی نذر....تا گرفت

حالا که آمدی چه قَدَر تلخ و خسته ای
اصلا! خدا دوباره تو را داد ؟یا...گرفت؟


۱۳ دی ۹۴ ، ۰۴:۱۳ سردار خیبر

 

 

تا ولایت هست ...

بعد از شما هیچ نکردیم!!!

لباس های خاکی تان را در میدان های مین و لابه لای سیم خاردارها رها کردیم،عهدمان را شکستیم و دعای عهد را فراموش کردیم،زمان ندبه و سمات را گم کردیم.
شربت های صلواتی را با نسیان بر زمین ریختیم و به عطش خندیدیم.
بر تصاویر نورانی تان روی دیوارهای شهر رنگ غفلت پاشیدیم و پوستر تبلیغاتی نصب کردیم.
تاول شیمیایی را از یاد بردیم و غیرت ها را به بهایی اندک فروختیم...
عشق را به بازی گرفتیم و از خونهایتان به راحتی گذشتیم...
اما باز هم امیدی هست!!!
آری ! تا ولایت هست هنوز امید داریم
۱۳ دی ۹۴ ، ۰۴:۱۳ سردار خیبر

 

 

شهید نوشت:

 

شهدا از ما میخواهند راهشان را ادامه دهیم

این راه روشنه روشنه...

فانوس به دست گرفته ایم برای چه؟

شهید احمد کاظمی

دل نوشت: گاهی میان وسعت دستان خالی ام،حس میکنم تمام دار و ندارم نگاه توست....نگاهم کن مهربانم.

[گل]

۱۳ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۷ ❤منتـــظر المـهـدی❤
جالب بود.....
میان واژه های تکراری شاید ها
گرفتارم
و تو را
در کدامین نانوشته های خط خورده ام
آغاز کنم
که در سطر آخر انتظار جمعه ها
شاید بیایی ...
*****************
و هر زمان که از تو نشانی نیست
هنوز در پس کوچه های این دفتر خاطرات
می توان
ردپای عطرآگین نگاهت را یافت
که بر سر هر شاخه ی گلی
دست نوازشی کشیده است
موعود من
ای منجی ترانه های بی تکرار
برگ برگ ساقه های احساسم
بر عبور قدمهای بی نشانت
بوسه می زنند...
 
                                                  ((پیشکش او که خواهد آمد))


سلام بانو

من در پی رد تو کجا و تو کجایی
دنبال تو دستم نرسیده است به جایی

ای « بوده » که مثل تو نبوده است، نگو هست
ای « رفته » که در قلب منی گرچه نیایی...

این عشق زمینی است که آغاز صعود است
پایبند « هوس » نیستم ای عشق « هوایی »

قدر تنی از پیرهنی فاصله داریم
وای از تو چه سخت است همین قدر جدایی!

ای قطب کشاننده پر جاذبه دیگر
وقت است دل آهنی ام را بربایی

گفتی و ندیدی و شنیدی و ندیدم
دشنام و جفایی و دعایی و وفایی

یک عالمه راه آمده ام با تو و یک بار
بد نیست تو هم با من اگر راه بیایی...

🍥🌷🍥🌷🍥 🍥🌷🍥🌷 🍥🌷🍥 🍥🌷 🍥 🔴عفت مختص زنان نیست ؛ مرد هم باید عفیف باشد!!! ➖مردی گفت: وقتی همسرم را انتخاب کردم، در نظرم طوری بود که گویا خداوند مانندش را در دنیا نیافریده!!! ➖وقتی نامزد شدیم، بسیاری را دیدم که مثل او بودند ... ➖وقتی ازدواج کردیم، خیلی ها را از او زیباتر یافتم. ➖چند سالی را که با هم زندگی کردیم، دریافتم که همه زنها از همسرم بهترند... ➖حکیم گفت: آیا دوست داری بدانی از همه اینها تلخ تر و ناگوار تر چیست؟ ➖گفت: آری. ➖حکیم گفت: اگر با تمام زنهای دنیا هم ازدواج کنی، احساس خواهی کرد که همه موجودات از آنها زیبا ترند... ➖لبخندی زد و گفت: چرا این حرف را زدی؟ ➖حکیم گفت: چون مشکل در همسر تو نیست... ➖مشکل اینجا است که: ➖وقتی انسان قلبی طمع کار و چشمانی هیز داشته باشد و از شرم خداوند خالی باشد... ⇩⇩⇩⇩ ➖محال است چیزی جز خاک گور چشمانش را پر کند ... ➖آیا دوست داری دوباره همسرت زیبا ترین زن دنیا باشد ➖مرد گفت: بله ... ➖حکیم گفت: ↻چشمانت را حفاظت کن↻ ✔️در قرآن هم اول به مردان امر شده، نگاهشون رو کنترل کنند و ✔️ بعد از آن به زنان درباره حجاب امر شده ألـلَّـھُــــــمَــ ؏َـجــــــــــِّـلْ لِوَلــــــیِـڪْ ألــــــــــْـفـــــَـرَج 🔴 کانال یا فاطمــه الـزهــــرا ___________________🍀 🍥 🍥🌷 🍥🌷🍥 🍥🌷🍥🌷 🍥🌷🍥🌷🍥
سلام عاشق بارون
سلام بانو


ﺗﺎ ﺑﭽﺮﺧﺎﻧﻢ ﺩﻟﺶ ﺭﺍ ﻧﺬﺭﻫﺎ ﮐﺮﺩﻡ ﻭﻟﯽ
ﺟﺎﯼ ﺩﻝ، ﺍﺯ ﺑﺨﺖ ﺑﺪ، ﺩﻟﺒﺮ ﺧﻮﺩﺵ ﭼﺮﺧﯿﺪ ﻭ ﺭﻓﺖ

ﺯﯾﺮ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺭﺍﻩ ﺭﻓﺘﻦ، ﮔﻔﺖ ﻣﯽﭼﺴﺒﺪ ﭼﻘﺪﺭ !
ﺑﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﺣﺎﻟﺶ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺣﺎﻝ ﺩﻋﺎ ﺑﺨﺸﯿﺪ ﻭ ﺭﻓﺖ

ﺍﺳﺘﺠﺎﺑﺖ ﺷﺪ ﭼﻪ ﺑﺎﺭﺍﻧﯽ ﮔﺮﻓﺖ ﺁﻥﺷﺐ ﻭﻟﯽ
ﺑﯽ ﻣﻦ ﺍﻭ ﺑﺎﺭﺍﻧﯿﺶ ﺭﺍ ﭘﺎ ﺷﺪ ﻭ ﭘﻮﺷﯿﺪ ﻭ ﺭﻓﺖ

ﺭﻭﺯ ﺁﺧﺮ ﺑﯽﺩﻋﺎ ﺑﯽﺍﺑﺮ ﻫﻢ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﮔﺮﻓﺖ
ﺩﯾﺪ ﺍﺷﮑﻢ ﺭﺍ ﻧﻤﯽﺩﺍﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﺧﻨﺪﯾﺪ ﻭ ﺭﻓﺖ


خداقوت


------------------------------
مرد اگر عاشق شود شب زنده دارى میکند
زن ولى در عاشقــى ها بیقــرارى میکند

مرد ساکت میشود بسیار و با بغض زیاد
در درونش موجى از افکار جارى میکند

زن اساساً در نبرد عاشقى بازنده است 
درد را آرامتر با گریه زارى میکند

مرد کم صبر است این در چهره اش معلوم نیست 
زن ولیکــن بیشتر چشــم انتظارى میکند
سلام بانو
@@@@@@@@
تا تو بودی در شبم، من ماه تابان داشتم
روبروی چشم خود چشمی غزلخوان داشتم

حال اگر چه هیچ نذری عهده دار  ِ وصل نیست
یک زمان پیشآمدی بودم که امکان داشتم

ماجراهایی که با من زیر باران داشتی
شعر اگر می شد قریب پنج دیوان داشتم

بعد تو بیش از همه فکرم به این مشغول بود
من چه چیزی کمتر از آن نارفیقان داشتم؟!

ساده از «من بی تو می میرم» گذشتی خوب من!
من به این یک جمله ی خود سخت ایمان داشتم

لحظه ی تشییع من از دور بویت می رسید
تا دو ساعت بعد دفنم همچنان جان داشتم!!



عاشق شدم که لهجۀ جانم عوض شود

آن روزگار بی هیجانم عوض شود

 

شاید به دستگیری دستان گرم تو

خاموش خوانی ِ ضربانم عوض شود

 @

می خواستم که لحن غم انگیز قصه ات

وقتی برات شعر بخوانم عوض شود
حالم بداست بد

 

پر شد ضمیر من ز تو باید که بعد از این

دستور خشک مغز زبانم عوض شود

 @

جز در حضور عشق شهادت نمی دهم

باید که ذکرهای اذانم عوض شود

 

در زندگی به قدر کفایت گریستم

لطفاً بخواه مرثیه خوانم عوض شود

 @

قلیان زهر مار برایم بیاورید

گاهی مگر که طعم دهانم عوض شود

 

هر آدمی اگر چه که عاشق، اگرچه خاص

وقتی زمان گذشت گمانم عوض شود

 @

شعر تو مثل قبل برایم قشنگ نیست

وقتی مخاطبت نگرانم عوض شود

 

گفتی که آمدم ولی البته ممکن است

تصمیم این که باز بمانم عوض شود
@
  کاش که رخسار تو را ماه نمی دید

ای بر پدر هرچه حسود است...سه نقطه



 
سلام بانوووووووووووووووو

چای میریزم ولی تنها خیالت بامن است
طعم قندان لب وچشم زلالت بامن است

روز وشب یاد تو را درخاطرم میپرورم 
خاطرات زنده اما پر سوالت بامن است

حس وحالم را گرفته شعری از حافظ عجیب
واژه واژه معنی هرشعر و فالت بامن است

موج عشقت در دلم هرلحظه توفان میکند
تا همین احساس پاک بی زوالت بامن است

امشب از شعر نگاهت این غزل سامان گرفت
تا ابد تفسیر عشق بی مثالت با من است


سلام  عشق
سلام بانو

تا اطلاع ثانوی از عشق دم بزن
لطفا بدون فاصله با من قدم بزن

گاهی به روی پنجره کوچکم بخند
گاهی جهان کوچک من را بهم بزن

خطی بنام عشق به پیشانی ام بکش
یک سرنوشت تازه برایم رقم بزن

اصلا بیا به خاطر این روزهای خوب
از هفته روزهای بدم را قلم بزن

بی فکر درس و کار همین چند لحظه را
با من نشسته ایی فقط از عشق دم بزن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">