چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۱۸
دی ۹۴

وقتش شده پس از به سرو سینه ها زدن            سینه سپر کنیم و برای تو سر دهیم

       یکی در دمشق یکی درعراق                  زخون می نگارند شعر فراق

       در این بزم ما جای او خالی است            شهیدی که نامش ملکشاهی است 

       همین خون ها رمز پیروزی است             دلم تنگ مهدی نوروزی است

       سلام برسعید آن شهید ولا                    که نوشیده با عشق جام بلا

      بیا تا که یادی ز یاری کنیم                     زخون اشک از دیده جاری کنیم

      مرا امجدیان نفس می دهد                    پر پرواز از قفس می دهد

      ز اندوه دل گو من احساسیم                  که دل تنگ ستار عباسیم

                                    شادی روحشون صلوات

1_ نوروزی،2شهید قارلقی3_شهید یاری گلدره4_شهید عباسی 5_شهید امجدیان 6_ملکشاهی

۹۴/۱۰/۱۸
دختر خاکی

شهادت

کرمانشاه

نظرات  (۴)

سلام بانو 
اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیل الله
اللهم صلی على محمد وال محمد وعجل فرجهم
....................     
گوش کن ای دولت آل سعود
ملعبه ی دست سران یهود

گوش کن ای دولت شیطان پرست
سلسله ی شمر و یزیدان پست

با تو ام ای قاتل یاران من
قاتل آباء و رفیقان من

شرم و حیا را ز میان برده ای
قلب عزیزان من آزرده ای

لیک نداری خبر از خشم من
خون غضب میچکد از چشم من

من پسر همت و خرازی ام
عاشق ایثارم و جانبازی ام

بس که شهیدان به وطن دیده ام
جان به کفم ، پیرو فهمیده ام

رستمی ام زاده ی کـورش منم
آتش سوزان به دل دشمنم

می رسد آن روز که ویران شوی
نوکر و وابسته به ایران شوی

وای اگر حکم جهادم دهند
امر به خون خواهی و دادم دهند

کاخ تو را جمله به خون میکشم
کل جهان را به جنون می کشم

خاک خدا از تو جدا می کنم
راه تو را چو کربلا میکنم

باز به دیدار خدا می روم
به سوی مروه با صفا میروم

تا که زنم سنگ به شیطان تو
با غزل جنگ به میدان تو

گر به میان دست و پا له شوم
باز پیاده به منا می روم
التماس دعا ى ویژه
در پناه مادر خوبیها
یازهرا
سلام
ومن الله توفیق
شادی روح همه شهدا وسلامتی شما سرباز جنگ نرم
اللهم صلى على محمد وال محمد وعجل فرجهم
----------------------------
▪به‌ یاد‌ شهدای ‌مدافع ‌حریم▪️

فایل صوتی‌"مداحی‌فارسی-عربی"
در رثـای شهیدان مدافـع حرم آل الله
بانوای حاج میثم مطیعی و حاج‌محمد
یزدخواستی که مـورخ سوم دی‌ماه ۹۴
در هیئت شهدای گمنـام تهران اجرا‌ شده‌است،درادامه‌‌تقدیم‌حضورمی‌گردد

���متن شعر:
بر روی شانه ما، بنگر باز لاله‌ها را
(أنظر علی أکتافنا الشقائق مرة أخری)

راهی هست تا شهادت، گلهای نسل ما را
(تخطو ثمرات جیلنا طریقه نحو الشهادة)

دستی از غیب آمد، کز نو گلچین سازد، سابقون السّابقون را
(جاء ید من الغیب، لیختار "السابقون السابقون" مرة أخری )

عاشقان بسم الله، خون می‌خواهد این راه، خوانده‌اند اهل جنون را
(ألا یا خیل العشاق، هذا الدرب یحتاج إلی التضحیة، بسم الله، نادوا أهل الجنون)

در دفاع، از حرم، ماتِ رزم ما جهان شد
(تحیر العالم فی کفاحنا فی الدفاع عن الحرم)

سامرا، تا دمشق، جبهه جهادمان شد
(وامتد میدان کفاحنا من سامرا حتی دمشق)

می‌جنگیم تا آخر، جان ما و امر رهبر
(نناضل حتی النهایة، نقدم أرواحنا لأمر القائد)

        *** *** *** *** ***

ترسی از دشمنان نیست، پروای جانمان نیست
(لا نخاف من الأعداء، لا نخاف من الشهادة)

گر مولا جان بخواهد، جز لبَّیک بر زبان نیست
(لو أراد الولی أرواحنا، لا نجری علی اللسان غیر لبیک)

رسم ما شهامت، راهمان شهادت، کربلا بهشتمان است
(عادتنا الشهامة، طریقنا الشهادة، وجنتنا کربلاء)

سربند یا زینب، بر پیشانیهامان، خط سر نوشتمان است
(عصابة‌ "یا زینب" علی جبیننا، یرسم مصیرنا)

یا حسین می‌رسد، بانگ هل من ناصر تو
(یا حسین! نسمع نداء "هل من ناصر"ک)

مانده بود بر حرم، آن نگاه آخر تو
(قد بقت فی الحرم نظراتک الأخیرة)

می‌جنگیم تا آخر، جان ما و امر رهبر
(نناضل حتی النهایة، نقدم أرواحنا لأمر القائد)

        *** *** *** *** ***

نحنُ الیومَ نُلبِّی .. نِداءَاتِ السَماءِ
(ما امروز به نداهای آسمانی لبیک می‌گوییم)

نَحْنُ لنْ نَتَخَلَّى ..عن نهجِ الشهداءِ
(هرگز از راه شهدا بر نمی‌گردیم)

المُقدَّساتُ ...لها التَّلبیاتُ ... و لها نحنُ جُنودُ
(ما به مقدساتمان لبیک می‌گوییم و سرباز آن هستیم)

من دِمانا نَسْقِیْ ... شَجَرَةَ الحقِّ ..عنهُ هَیهاتَ نَحِیْدُ
(با خون خود درخت حق را آبیاری می‌کنیم و هیهات که از آن منحرف شویم)

الدِّماءُ التی ...قد هَوَتْ فی کربلاءِ
(خون‌هایی که در کربلا جاری شد)

أوقدتْ شُعْلةً ...تَلهبُ بالکِبریاءِ
(شعله‌ای را بر افروخت که با عظمت و کبریا شعله ور می‌شود)

(لبیکَ لبیکَ لبیکَ یا أبا عبدالله)


🔉 لینک دریافت فایل صوتی:
 http://meysammotiee.ir/files/other/haftegi/Gomnam-Haftegi941003%5B07%5D.mp3 

📄 لینک دریافت متن شعر:
http://meysammotiee.ir/post/1003
.....................................................
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۲ ❤منتـــظر المـهـدی❤
خیلی عالی بود.....
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۴:۱۳ پیام عـــــــدالت، پرتو هـــــــدایت
ترجمه خطبه 189 نهج البلاغه : 
این سخنرانی که در مسجد کوفه در سال 38 هجری ایراد شد، با اسناد و مدارک فراوان آمده است. 

-اقسام ایمان:
-شناخت هجرت و مهاجر واقعی:
مشکل فهم بعضی احادیث عترت ع: 
-اگاهی ژرف امام ع :

منتظر حضورتان هستیم [گل]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">