چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۲۰
دی ۹۴

<<<<توصیه های عاشقانه،حاج آقا قرائتی خطاب به بانوان>>>>

خانم محترم !

١) به شوهرت افتخار کن !

2)کسی را با او مقایسه نکن! 

3)اقتدار و غرور او را نشکن! 

4)زیبایی او را در عقل او جستجو کن! 

5)قناعت پیشه باش ! 

6)زیباییت را به رخ دیگران نکش! 

7)ناز کن اما متکبر نباش ! 

8)دلبری و فریبایی و طنازی پیشه کن ! 

9)احساسات زیبایت را با اندیشه ای متین همراه کن ! 

10)لجبازی نکن که از چشم شوهرت می افتی ! 

11) تمکین کن تا تاج سرش باشی 

12) !پناهگاه شوهرت باش تا فقط به تو پناهنده بشه ! 

13) زیبایی با سادگی و بی آلایشی برای تو آرامش بخش تر خواهد بود ! 

14) هوس بازی نکن ولی زیبا دوست باش! 

15) اگر آشپزی را خوب نمی دونی حتما یاد بگیر! 

16) قبل از رانندگی سازندگی را بیاموز! 

17) هیچگاه بدون آرایش مقابل شوهرت نشین ! 

18) دهانت را مسواک وخوشبو کن! 

19) بدنت هیچ وقت بوی عرق نده ! 

20)لباست بوی غذا ندهد ! 

21) موقع آشپزی از پیش بند استفاده کن ! 

22) قبل از شوهرت چشم بر هم نگذار و پیش از او بیدار شو ! 

23) موی تو یکی از دو زیبایی توست ، ازش مراقبت کن! 

24) لبخند قشنگت را در هیچ شرایطی با اخم معاوضه نکن ! 

25) توی رنج هات معناهای زیبا پیدا کن ! 

26)اگه شوهرت گفت : کسی غیر از من با تو ازدواج نمی کرد ! بگو : پس خیلی باید از تو ممنون باشم

27) اگه بهت گفت : دوستت ندارم ! بهش بگو : عوضش من به تو افتخار می کنم! 

28) اگه گفت :حوصله تو رو ندارم ! بهش بگو : منم غیر از تو کسی رو ندارم! 

29) اگه گفت : از خانواده ات خوشم نمیاد ! بگو : عوضش من خانواده تو رو دوست دارم !

30) اگه عصبانی شد ! بگو : منو ببخش !

31) گاهی برای مادرشوهرت هدیه بخر ! 

32) در خواست هاتو با ناز و دلبری برآورده کن! 

33) زورگو نباش ! 

34) سختی کار شوهرت را درک کن! 

35) او را در مردم داری کمک کن! 

36) وقتی وارد خونه می شه , به پیشوازش برو ! دستشو بگیر ! بِزار روی صورتت! 

37) هیچ وقت بهش نگو : تو بی عرضه ای ! 

38) لباساشو براش اُتو کن که هر وقت خواست عوض کنه معطل نشه! 

39)وقتی غذا رو سر سفره می ذاری به او بگو : نمی دونم خوشت میاد یا نه ؟ ! 

40) لحظه به لحظه از خداوند کمک بگیر ! 

۹۴/۱۰/۲۰

نظرات  (۹)

سلام بانو
افرییییییییییین  ومن الله توفیق
توی ‌فنجان‌ غزل‌ هی ‌بیت ‌میریزم
بمان
تا بفهمی ‌درسکوت‌ از حرف ‌لبریزم
بمان

لااقل ‌یکبار پیش ‌من بشو سر به ‌هوا
اشکهایم ‌را ببین ... ازبغض سر ریزم
بمان

پادشاه سرزمین شعرهایم بوده ای
گرچه پیش چشم تو انگار ناچیزم
بمان

کوله بارت را زمین بگذار..قدری
صبر کن
قدر یک فنجان کوچک شعر میریزم
بمان
یازهرا
۲۱ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۶ ❤منتـــظر المـهـدی❤
+++
زیبـــــــــــــا بـــــود .
در پناه خدا باشید .
منتظر حضورتون هستم .

سلام حاجیه خانم
چه عاشقانه زیبایی  ولی پرومی شه هاااااااا
باران شده ای

یک لحظه می باری

یک هفته بیمارم

پاسخ:
سلام
کی پرومیشه؟
حاج آقاتون؟
سلااااااااااااام 

لازم نیست زن و شوهر خوشبختی شون رو به همه اثبات کنن..
.همینکه زندگیت پراز خوشی و آرامشه♥
.همینکه احترام همدیگه روحفظ میکنینツ
.همینکه مسیر زندگیتون الهیه✔
دیگه کافیه..
لازم نیست همه بدونن شماخوشبختین..
همینکه خودتون به این نتیجه برسین که خوشبختین بسه،،
هیچ وقت زندگیتون روبا بقیه مقایسه نکنین.
همینکه توی زندگیتون مادیات کم رنگ یاحتی رنگی نداشته باشه⬅یعنی شما یه ❤زوج خوشبختین♥
لازم نیس توی خیابون دست هم و بگیرین،یالباسای ست بپوشین..یابا ماشین مدل بالابیرون برین..یاتو خونه ی آنچنانی زندگی کنین..یا هرچیزه دیگه....
.
اتفاقا لازمه های زندگی اینه که زوجین همدیگه رو باور داشته باشن،
به همدیگه💕افتخار کنن💕
بدونن زندگی که ازصفرشروع میشه و پایه هاشو خودشون میریزن به مراتب شیرین تر و پایدارتراز زندگی هایی که همه چیزشون فراهم بوده....
.
.پس بیایم ازاین انتظارات بیهوده دست بکشیمツ.
.از مقایسه زندگی هامون بابقیه دست بکشیم(این روهمیشه به خاطر داشته باشیم که مردم غم هاشون رو به مانشون نمیدن اما مسلّماََ اونهام مشکلاتی دارن فقط طریقه برخوردشون بامشکلاتشون فرق میکنه)....
.
.
پ.ن: 
عشق را خواهی بسنجی عهد و ایمانش بسنج❤
.
او که پای دین خود جان میدهد عاشق تر است...❤
.
.
مذهبی_ها_عاشقترند
حزب_اللهی_ها_عاشقترند
۲۳ دی ۹۴ ، ۰۷:۱۰ کربلایی سیدسیامک حسینی
سلام
بسیار زیبا بود
ولی کاش همه اینجوری فکرمیکردند وبودند
اینجورخانمی را می گویند حوری
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۴:۳۷ قرارگاه شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
چادری بودنت را مسخره میکنند؟
چه کسانی؟
کسانی که خودشان را عروسک دیگران کرده اند؟
این را بدان
شهید رستمی به همه اینگونه خطاب کرد
به پهلوی شکسته فاطمه زهرا(س) قسمتان میدهم که،
حجاب را رعایت کنید.
حال تو به من بگو
حرف های انها که برای خود ارزشی قائل نیستند
برایت مهم تر است
یا حرف شهیدی که به خاطر حفظ حجاب، تو را به مادرمان زهرا(س)
قسم داده است...
چادر یعنی پاکی!
و چه چیزی برتر از پاکی؟

سلام ونور..
در پناه خدا زهرایی بمانید.
التماس دعای فرج و شهادت.
سلام بانو، ممنون ازدعاتون  أن شاءالله بتونم جبران کنم، این ایام دوباره خیلی بهم ریخته بودم  دل مرده وسرد شدم واسم ویژه دعا کن  شما که حال منو می دونی
رفتن ما اتفاق ناگوار کوچکی ست
بازمی گردیم روزی، روزگار کوچکی ست

می گذاری گاه دور از تو جهان را حس کنم
لطف یا قهر است این؟! دورم حصار کوچکی ست

با مرور دوستی هایم به من اثبات شد
هر که جز تو دوستم شد، دوستدار کوچکی ست

در تو من دنبال چیزی ماورای شهرتم
شاعرت بودن برایم افتخار کوچکی ست

من برای عشق می میرم، برای شعر نه!
دفتر شاعر برای او مزار کوچکی ست

چون "عطارد" گرد تو بیش از همه چرخیده ام
سوختم، شکر خدا عشقت مدار کوچکی ست

بارها از پیش رویت رد شدم صیاد پیر
می پسندیدی نمی گفتی شکار کوچکی ست

بعد ساعت ها نگاه و ذوق و ترس و شرم و شک
انتظار یک تبسم، انتظار کوچکی ست

با دعا شاید به دست آوردمت؛ چون با دعا
دستکاری کردن تقدیر کار کوچکی ست


نیستی دلگیرم از تکرار این تکرارها
دردها یکریز می ریزند از این دیوارها

بارها گفتی به من که: لایق تو نیستم
تازه فهمیدم چه بوده علت اصرارها

صبرم از اندازه بیرون زد دلم را زد غمت
جای گل تا کی بغل گیرم عزیزم خارها

شب به شب با بوسه بر مهتاب عاشق میشوم
چنگ دل آواز دوری مینوازد بارها

آنچنان دل زد به سیم آخر از دست لبت
تار می بینم ولی از هم گسسته تارها

دل بریدی ,حکم بازی دست خون میخواستی
دل ز دستم رفته امشب در پی دلدارها

آهوانه میدویدم تاکه صیادم شوی
وای از آن دستی که رو شد همچنان کفتارها

هرکه دورم گشت زندانی برایم ساخت که
یادم آمد نقطه ی زیر سر پرگارها

کوه اگر دلگیر باشد اشک خود را میخورد
کم اگر آورد بیرون میچکد از غارها
.............   


روزها را
بدون صحبت کردن با تو ،
و ماهها را
بدون دیدنت طی کنم ...

اما
ثانیه ای نمی گذرد که
در باره ات فکر نکنم .

خیالت مثل چرت صبحگاهیست ...
مدام با خودم می گویم
" فقط پنج دقیقۀ دیگر " ...


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">