چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۳۱
ارديبهشت ۹۵

ازتو دل کندم و دیگر نپرسیدم ز خویش.....

چاره ی معشوق اگر عاشق ازاو دل کند چیست....؟!

فاضل نظری

۹۵/۰۲/۳۱

نظرات  (۸)

زبان‌ازوصف‌زیبایی‌این‌‌نوشته‌عاجزه.واقعا‌همین‌طوره+++
❤️ مـژده‌ی آمـدنت قیمـت جـان می‌ارزد تاری از موی تو آقـا به جهـان می‌ارزد السلام علیک یا صاحب الزمان بهترین هدیه به امام زمان عج ترک یک گناه است ""توجه"" ""توجه "" باعرض سلام وتبریک این عید بزرگ به اطلاع می رسانم :ختم صلوات برای ظهور آقا امام زمان وبرآورده شدن حاجت مخصوصا حاجت بانی تا فرداشب ساعت دوشنبه اذان مغرب لطفا اطلاع دهید... 
  ‌ #سبک_شهدایی

شنیده بودم نماز جماعت و اول وقت 
برایش اهمیت دارد، ولی فکر نمیکردم 
اینقدر مصمم باشد!

صدای اذان که بلند شد همه را بلند کرد؛ 
انگار نه انگار عروسی است، آن هم 
عروسی خودش!

یکی را فرستاد جلو، بقیه هم پشت سرش،نماز جماعتی شد به یاد ماندنی. 

💠شهید محمدعلی رهنمون

مرخصی .طنز جبهه.ازدواج���
.
.
اومده بود مرخصی بگیره ، یه نگاهی بهش کرد ، گفت : \" میخوای بری ازدواج کنی ؟ \"
گفت :
\" بله میخوام برم خواستگاری \"
- خب بیا خواهر منو بگیر !
گفت :
\" جدی میگی آقا مهدی \" - به خانوادت بگو برن ببینن اگر پسندیدن بیا مرخصی بگیر برو !
اون بنده خدا هم خوشحال دویده بود مخابرات تماس گرفته بود !
به خانوادش گفته بود :
\" فرمانده ی لشکرمون گفته بیا خواهر منو بگیر ، زود برید خواستگاریش خبرشو به من بدید ! بچه های مخابرات مرده بودن از خنده!
پرسیده بود :
\" چرا میخندید؟ خودش گفت بیا خواستگاری خواهر من ! \"
گفته بودن :
\" بنده خدا آقا مهدی سه تا خواهر داره، دوتاشون ازدواج کردن ، یکیشونم یکی دوماهشه !! \"
شهید مهدی زین الدین
.
🔴زمان ما هم مثل همیشه، رسم و رسوم ازدواج زیاد بود.
💟 ریخت و پاش هم بیداد می کرد.ولی ما از همان اول ساده شروع کردیم؛ 
⏺خریدمان یک بلوز ودامن برای من بود و یک کت وشلوار برای مرتضی. چیز دیگری را لازم نمی دانستیم.
⭕️ به حرف و حدیث ها و رسم و رسوم هم کاری نداشتیم؛ خودمان برای زندگی مان تصمیم می گرفتیم.
 همین ها بود که زندگی مان را زیباتر می کرد.💍❤️

⚪️ همسر شهید آوینی


  ‌ ‌ ���


⚪️اوایل ازدواجمون بود و هنوز نمیتونستم خوب غذا درست کنم. یه روز تاس کباب بار گذاشتم و منتظر شدم تا یوسف از سر کار بیاد.

همین که اومد ،رفتم سر قابلمه تا ناهارو بیارم ولی دیدم همه ی سیب زمینی ها له شده ، خیلی ناراحت شدم. یه گوشه نشستم و زدم زیر گریه.😭

وقتی فهمید واسه چی گریه میکنم ، خنده اش گرفت . 😅

خودش رفت غذا رو آورد سر سفره .
اون روز اینقدر از غذا تعریف کرد که اصلا یادم رفت غذا خراب شده 
اللهم الرزقنا توفیق الشهادة
...

میدانی؟!
گاهی اتفاقی که از آن میترسی می افتد!
گاهی گرگ عاشق بره میشود!
گاهی کسی را دوست داری که 
میدانی نباید دوست داشته باشی اما 
باز هم حریف دلت نمیشوی!
اصلا به خدا بعضی ها را نمیشود دوست نداشت!
خودتان میفهمین چه میگویم!
بعضی ها را خودت میخواهی که دوست داشته باشی حتی اگر این دوست داشتن گران تمام شود!
همان هایی که حالت را خوب میکنند!
همان هایی که حتی دیدن عکسشان
 به آدم انرژی میدهد!
در زندگی لحظه هایی هستند که
 من بهشان میگویم لحظه ی مرگ مغزی!
مثل دوست داشتن همین بعضی ها!!

از کسی که آمده 
نپرس چرا آمده ای!
آمده است که بماند!
نگو برای چه مرا دوست داری!!
آخر دوست داشتن که دلیل نمیخواهد!!
به قول یک دوست
رفتن دلیل میخواهد!!
اگر همین ماندن های بدون دلیل وجود نداشت
آدم ها از تنهایی دق میکردند!!
به باران دقت کن!
کسی از آمدن باران تعجب نمیکند!
وقتی نمی آید 
میگویند چرا باران نیامد؟!!


هرجای این دنیا که باشیم 
میدانم اخرش بهم میرسیم!
مگر گالیله نگفت که زمین گرد است؟!
آنقدر میچرخم درون این دایره ی روزگار
تا اثری از تو پیدا کنم!!
اصلا هم برایم مهم نیست که 
چند سال طول بکشد
یا موهای روی شقیقه ام سفید شود
یا تو دیگر آن دختر جوان پوست گندمی نباشی!!
اصلا برایم مهم نیست!!!
مگر فرهاد کوه را نمیکند؟!
مگر مجنون از لیلی زیباتر نبود؟!
میبینی؟!
عشق این حرفا حالی اش نیست!
فقط چشم های معشوق را میخواهد!!
#محس
انقدر دوستت دارم که
 یادم نمی آید از کجا شروع شد!
داستان ما نه شروع دارد و نه پایان !
تو یکهو پایت را 
همان جایی گذاشتی که باید میگذاشتی!!
دیگر هم از من نپرس تا کی دوستم داری؟!
مگر میشود جلوی راه اوقیانوس ها را بست!!
مگر میشود جلوی خورشید
 چیزی قرار داد که دیگر نتابد!!!
برای دوست داشتن های من 
هیچ پایانی وجود ندارد!
 اگر تو نباشی و حتی اگر تو نخواهی!
این نویسنده داستان خودش را مینویسد!!
#محسن
کاش درختی بودم 
رو به روی پنجره ی اتاقت 
که تو هر روز صبح 
با یک لیوان چای 
توی پنجره بیایستی و 
به من زل بزنی و 
به صدای قار قار کلاغی که از دور می آید
گوش کنی!!
#محسن_

ما به این دنیای دیووانه آمدیم تا 
دوست داشته شویم و دوست بداریم!
اگر فکر میکنی غیر از این ها چیزی هست 
پس تا اینجای زندگی ات را اشتباه آمدی !!
هیچ وقت نگو الان حوصله اش را ندارم
محبتم نمی آید!
به خدا محبت کردن حوصله نمیخواهد!
محبت کردن دل به بزرگی دریا هم نمیخواهد
محبت کردن اصلا چیزی نمیخواهد!
من میدانم ...شما هم خوب میدانید...
او که بخواهد محبت کند،میکند!
حتی با کلمه ای ،حرفی، نگاهی!
حتی اگر جوابی نبیند باز کار خودش را میکند!
بعضی ها باید خوب باشند ! بدی بهشان نمی آید!
فقط بعضی ها!!!
هرچه سعی میکنم کلمه ای روی کاغذ بیاورم 
نمیشود!
باور کن تو که نباشی...
تمام اعضای بدنم ساز خودشان را میزنند!!
نه مغزم ،نه قلبم و نه احساسم 
حرفم را گوش نمیدهند...
نقطه ضعفم را میدانند لعنتی ها
صاف دست میگذارند رویش!!
و من میمانم و 
خروار خروار خاطره هایی که 
جلوی چشمانم رژه میروند!!
#محسن
بانو
وقتی نیستی نمیدانم چه کنم که 
به یادت نیوفتم...!!
به خدا تمام کلمه ها از تو میگویند
تمام شعر ها از تو نوشته اند!
انگار تمام شاعران شهر 
دردم را فهمیده اند!!
هر کاری که میکنم 
هر چیزی را که میبینم 
به یادت می افتم!
آخر خودت میدانی ما با همه چیز خاطره داریم
حتی با کلمه ها!!
دیگر خودت حسابش را بکن
چه شکنجه ای دارد این همه شعر نوشتن و 
با این کلمه های بی رحم در افتادن!!
من به تعداد روز هایی که
برایت شعر نوشته ام
روی همین سطر ها 
جان داده ام!!
سلام بانو 
نگفتی چی کنم!!؟
پاسخ:
هیچیی
لطفا تمومش کنیددددددددددد
سلام بانو🌹🌹🌹
مرا ببخش که ساده میبینم همه چیز را.
دست خودم نیست
از وقتی فهمیدم زندگی یک روز با تمام خوبی و بدی
پایان می یابد
خواستم که ساده باشم
ساده ببینم
ساده بخوانم
و ساده عاشق شوم.
دست خودم نیست اگر هیچ گاه غرور حرف اول را برایم نگفته
اگر فریادهایش را گاهی نشنیده می گیرم 
و ادامه می دهم به چیزی که این روزها
اسمش سادگیست
گاهی می رنجم
اما باز لبخند می زنم،
ادامه می دهم....
مرا ببخش که ساده عاشقت شده ام
و برای نشان دادن دوست داشتنم 
دستانم به شعر بند است
و دلم به نگاه تو خوش!
شاید
روزی بیاید
سادگی حرف اول را بزند
آن روز حتی اگر نبودم،
از من به شما،به تک تک شما
یک حرف دل،
خوش به حالتان که سادگیتان رامی فهمند....!🌹🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">