چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۱۰
شهریور ۹۵

سلام

حرم حضرت آقا دعا گوام....

ان شاالله بزودی نصیب و روزیتون

دست ولی نعمت ز بس مشکل گشا شد


بین قنوتم " ربنا " هم " یا رضا " شد


سجاده ام را پهن کردم رو به مشهد


وقت اذان شرعیه نقاره ها شد


حجاج کعبه بار بستند و دوباره


_نازم به سلطانم_ که حج این گدا شد


با پنجره فولاد گفتم مشکلم را


بیرون نرفته از حرم دردم دوا شد


یک کیسه گندم ، چند تا دانه هزاری


مادربزرگم داد...چون حاجت روا شد


گر چه به زحمت دست دادم با ضریحت


در ازدحام جمعیت آن هم جدا شد


یا بن الشبیبت گریه ی ما را درآورد


خیرت قبول آقای من! روضه به پا شد


خونم میفتد گردنت یک روز آخر


چون تازه داغ دوری کرببلا شد

۹۵/۰۶/۱۰

نظرات  (۷)

۱۰ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۵۹ http://naghleghol.ir/

باسلام مطلب شما در سایت نقل قول انتشار یافت

 برای نشر سریعتر مطالب خود بما پیوندید.و مطالب خود را از طریق ورود به سایت و انتخاب گزینه ارسال مطالب برای ما ارسال کنید

باتشکرنقل قول

 

سلام بزرگوار زیارتتون قبول  حقیر بیچاره روهم دعا کنید این مدت بلایی نبوده که برمون نازل نشده باشه 
ان شاء الله حاجت روا بشین 
محتاج دعای خوبانیم 
درپناه مادرخوبیها
یازهرا
۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۴۷ محمد احسان حیدری


یا علی بن موسی الرضا

خوش به سعادتتون خیلی التماس دعا داریم
دعا کنید برای ما هم اقا بطلبن
سلام بانوووووووووووووووو

زیارتتون قبول ، سالروز ازدواج حضرت امیر وخانم حضرت زهرا سلام الله برشما مبارک ان شاء الله به زودی محرم نشده خبر خوش خودتون بزرگوار 
هر زمان می بینمت قلبم پریشان می شود
چشم هایم در هوایت باز گریان می شود

حس عشقم ناگهان گل می کند اما چه حیف
مثل داغی در میان سینه پنهان می شود 

گفته بودم دوستت دارم نکردی اعتنا
فکر می کردی که احساسم گریزان می شود 

عشق تو تنها نماد دلخوشی هایم شده 
دلخوشی هایی که رویاروی پایان می شود

فکر می کردم که آسان است دل کندن ز تو 
دل گناهش چیست چون اینگونه تاوان می شود؟

مطمئن هستم گلم من دوستت دارم هنوز
دوستت دارم که قلبم بی تو ویران می شود

قول دل کندن گرفتی، باشد، اما حس تو 
تا ابد در گوشه ای از قلب کتمان می شود     

خوشا اون روزا تو بلاگفا یه پاسخی به  نظرا می دادبن انگار سرتون شلوغه یا دیگه  کاربرانتون واستون کم ....
سلام بانو خوبىىىىىىى
عیدتون مبارک ازحرم بی بی دعاگوونایب الزیاره هستیم
در پناه مادر خوبیها
یازهرا
پاسخ:
سلام التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">