چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۰۹
آذر ۹۴

حالا که نیامدم دمت را بفرست

                      من نیستم آن جا کرمت را بفرست

                                             گفتم که مریضم و دوا می خواهم

                                                                                    پس گرد و غبار حرمت را بفرست

سائلی بی دست و پایم راه را گم کرده ام

عبد کوی "هل اتایم"راه را گم کرده ام

بس که دوری جستم از این بارگاه باصفا

آستان صاحب درگاه را گم کرده ام

آشنایم؛ نیستم از فرقه ی بیگانگان

چند روزی دلبر دلخواه را گم کرده ام

دردهایم را نگفتم چند گاهی با "طبیب"

شد دلم بی یار و چاه را گم کرده ام

قدر عشقت را ندانستم، شدم مشغول خویش

"خیمه ی زیبای ثارالله" را گم کرده ام

وای من، مظلوم را یاری نکردم گاه ظلم

کمترین اقدام، یعنی "آه" را گم کرده ام

ای یگانه تکسوار پهن دشت انتظار

شرمسارم، حجت الله را گم کرده ام

گوش جان نسپرده ام بر یا لثارات الحسین

راه قرب کوی آن خونخواه را گم کرده ام

در شب تاریک هجران چشم دل را بسته ام

کور دل هستم که نور ماه را گم کرده ام

کربلا کوته ترین راه است تا درگاه دوست

با که گویم این ره کوتاه را گم کرده 

اللهم عجل لولیک الفرج؛اللهم ارزقناکربلا

نظرات  (۱۶)

۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۹:۵۷ ❤منتـــظر المـهـدی❤
نارحت نباشین ان شاء الله مشرف میشید......
۰۹ آذر ۹۴ ، ۲۰:۱۱ یـــہ ᓄـنتظر
مولا جان!
تو را من چشم درراهم...
تو را من چشم در راهم شباهنگام...
آقا بیا...

۰۹ آذر ۹۴ ، ۲۰:۴۴ دلسوختگان
اگر کسی تو را با تمام مهربانیت دوست نداشت ، دلگیر نباش . . .
تو  با تمام مهربانی هایت زیباترین معصوم دنیایی . . .
من خدایی را می شناسم که ابر رحمتش به زمین و زمان می بارد . . .
اما یکی سپاسش می گوید و هزاران نفر کفر !!!
چرا می پنداری باید بهتر  از  خدا  تو  را  قدردانی کنند ؟!
پس نرنج از ناسپاسیشان و  برای شادیشان بکوش . . .
با مهربانی روحت به آرامش می رسد . . .
تو با مهرت بال و پر می گیری . . .
خوبی دلیل جاودانگی توست . . .
حالا حالا  همینطوره باید منتظربمونی کسی که هنوز تودنیا مجنون نشده  دلش هنوز اماده نیست  اونم سفرکرببلا  سفر کربلا عاشق می خواد عاشق  دلی رابدست أر که شاید سال دیگر راهیت کنند  خدامارو عاقبت بخیرکنه
زبان حال تمام جا مانده های اربعین
.....................
هرچه کردم تا ببندم ساک خود اما نشد
هی دویدم تا بگیرم عاقبت ویزا نشد

خواستم با دوستان از بصره گردم رهسپار
با رفیقان تا حرم هم جاده و هم پا نشد

مادرم اسپند و آب و آینه آورده بود
زیر قرآن رد کند وقت سفر , ما را نشد

از همه درخواست کردم تا حلالم میکنند؟
تا که باشم کربلا من نائب آنها نشد

اربعین قول داده بودم با رفیقان عازمیم
هم سفر , موکب به موکب, سینه زن , حالا نشد

باز داغ کربلا بر سینه ام امسال ماند
نامه اذن دخولم اربعین امضا نشد
یکم فکنیم ماکه اینقدر  با نظرخودمون خوبیم  چراقسمتمون نشد، واقعاچراااااااا!!؟
۱۰ آذر ۹۴ ، ۰۶:۳۲ باور ایرانی
اربعین نزدیک است، 
و دل من بی تاب، 
لحظه ها، غرق سراب، 
دل ما را دریاب. 

همه جا پر شده از زمزمه ها، 
و چه بسیار شده همهمه ها، 
و همه، 
رو سوی ارباب پریشان دارند، 
دل باران دارند، 
چشم گریان دارند، 
غم هجران دارند . 

دل من شور افتاد، 
و سراپا شده ام درد و تمنا و نیاز، 
و چه تنها شده ام، 
من که دریا شده ام. 

وای ارباب، شود قسمت من؟ 
روزیم میشود آیا، حرمت را دیدن؟ 
پا برهنه، به دور حرمت چرخیدن؟ 
و به خود بالیدن، 
که من آخر بشوم زائرتان؟ 

و تو را می طلبم، ای ارباب، 
دل ما را دریاب، 
به همین لحظه ناب، 
بنمایی حرمت قسمت ما . . . .
سلام عزیزم انشالازیارت باپای دل اونم از نوع پیادش روزیت بشه
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۳:۳۹ الهـــــــــی

بهترین دعا فراموش نشود
اِلهی
یا حَمیدُ بِحَقِّ مُحَمَد
یا عالیُ بِحَقِّ علی 
یا فاطِرُ بِحَقِّ فاطمه 
یا مُحْسِنُ بِحَقِّ الحسن
یا قدیمَ الاِ حسان بِحَقِّ الحُسَیْن

عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَجَ صاحبَ العصرِ والزَّمان

در پناه حضرت حق روزی آرام و سرشار از معنویت نثارتان...

یا علی مدد

عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت اربعین حسینی بر شما و عاشقان حسین (ع)

🍃🌸🌺✨🍃🌸🌺✨

۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۴:۳۱ جواد پاشاپور
خاک سردی با خودش می اورد اما چرا *خاک تو اتش به جان شیعیان انداخته است یاحسین 
سلاااااام
عالی بود
😭😔
تقدیم به #جاماندگان از قافله اربعین:
.
نازنین یار! مرا باز ندیدی، باشد!
به گمانم که دل از من تو بریدی، باشد!
دست عشاق گرفتی و حرم بردی آه
طبق معمول زمن دست کشیدی، باشد!
این همه زار زدم، داد زدم کرب و بلا
این حرم گفتن من را نشنیدی، باشد!
.
.
اربعین حسینی بر همه ی عاشقان ابی عبدالله (ع) تسلیت باد.
.
⚫اربعین شد دل ما در سفر کرب و بلاست
⚫ای نـسـیـم سـحـر آرامـگـه یار کـجـاسـت
.
.
🔸امام صادق «علیه‌السلام» فرمودند:
.
🌷لاَ تَدَع زیارَةَ الحُسَیْنِ بْنِ عَلىّ عَلیه السَلام و مُر اَصحابَکَ بِذالِکَ، یَمُدُّ اللهُ فى عُمْرِکَ و یَزیدُ اللهُ فى رِزقِکَ و یُحییکَ اللهُ سَعیدا و لاتَموتُ اِلاّ سَعیدا و یَکتُبکَ سَعیدا؛
.
🌻زیارت امام حسین «علیه‌السلام» را رها نکن و دوستان خود را هم به آن سفارش کن، که در این صورت، خداوند عمرت را طولانى و روزى‌ات را زیاد مى کند و زندگى‌ات را همراه با سعادت مى‌کند و جز سعادتمند نمى‌میرى و نام تو را در شمار سعادتمندان، ثبت مى‌کند. [۱]
.
.
🔸امام صادق «علیه‌السلام» فرمودند:
.
🌹مَن اَرادَ اللهُ بِهِ الْخَیْرَ قَذَفَ فِی قَلْبِهِ حُبَّ الْحُسَیْنِ عَلیه السَلام وَ حُبَّ زِیَارَتِهِ وَ مَنْ أَرَادَ اللهُ بِهِ السُّوءَ قَذَفَ فِی قَلْبِهِ بُغْضَ الْحُسَیْنِ عَلیه السَلام وَ بُغْضَ زِیَارَتِهِ؛
.
🌹
🌼هر کس که خدا خیر خواه او باشد محبت حسین «علیه‌السلام» و زیارتش را در دل او مى‌اندازد و هر کس که خدا بدخواه او باشد کینه و خشم حسین «علیه‌السلام» و زیارتش را در دل او می‌اندازد. [۲]
.
.
📚منـابــع:
۱- کامل الزیارات، ص ۲۸۶
۲- وسائل الشیعه، ج ۱۴، ص ۴۹
🌾 ألـلَّـھُـمَــ ؏َـجِّـلْ لِوَلـیِـڪْ ألْـفَـرَج
🌾
.
گاهی میان عاشقی حیران شدن خوب است
گاهی دچار غصه ی هجران شدن خوب است
اصلا در اینجا بی سر و سامان شدن خوب است
وقتی وصالی نیست پس گریان شدن خوب است

این روزها کارم به غیر از گریه زاری نیست
این حال و روزم ... گریه هایم ... اختیاری نیست

باید به دنبال گدایی در سحر باشم
انگار باید من همیشه خون جگر باشم
عیبی ندارد که دوباره پشت در باشم
راهم نده ... بگذار پس این دور و بر باشم

تنها تو درد و غصه هایم را خریداری
خیلی هوای نوکران خویش را داری

جز گریه و غم از شما چیزی نمی خواهم
من غیر عشقت از خدا چیزی نمی خواهم
بیمارم و غیر از شفا چیزی نمی خواهم
اصلا به غیر از کربلا چیزی نمی خواهم

آقا نمی دانم مرا هم می بری یا نه ؟
در اربعین امسال من را میخری یا نه ؟

حالا که به هجر حریمت مبتلا هستم
حالا که محتاجم ... گدای یک عطا هستم
پس دست بر دامان سلطانم رضا هستم
آقا نگاهی گر کند حاجت روا هستم

وقتی رضا دارم دگر غصه ندارم من
گیرم که جا ماندم به مشهد می روم اصلا

زینب رسیده پیش تو ، ای آشنا برخیز
خواهر رسیده ... ای اسیر نیزه ها برخیز
پاسخ نمی گویی سلامش را چرا ... برخیز
ای کشته ی عطشان دشت کربلا برخیز

در شام یک دختر در آن ویرانه جا مانده
زینب رسید ... اما چرا دردانه جا مانده

(علی_سپهری)
اعمال روز اربعین امام حسین (ع):در این روز زیارت امام حسین (ع) مستحب است و این زیارت‌، همانا خواندن زیارت اربعین است که از امام عسکری (ع) روایت ‌شده که فرمود: " علامات مؤمن پنج چیز است، پنجاه و یک رکعت نماز فریضه و نافله در شب و روز گذاردن و زیارت اربعین کردن و انگشتر بر دست راست کردن و جَبین را در سجده بر خاک گذاشتن و بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ را بلند گفتن است."شیخ طوسی سپس متن زیارت اربعین را با سند به نقل از حضرت صادق (ع) آورده است‌:السلام علی ولی الله و حبیبه‌، السلام علی خلیل الله و نجیبه‌، السلام علی صفی الله و ابن صفیه‌.........
۱۱ آذر ۹۴ ، ۰۰:۵۰ یک نفس تاخدا

بعد یک اربعین رسید از راه 

غم به قلبی صبور می آید

قتلگه را دوباره می بیند

آنکه از راه دور می آید...

سلام

خوش به سعادت زائران حرم عشق

شما از زیارت جا موندید ولی من چی بگم؟

منی که کرب و بلا ندید ه ام..

دلم و نگاهم و جسم و روحم در حسرت کربلاست.

برای کربلا ندید ه ها هم دعا کنید.در پناه خدای خوبی ها.التماس دعا.یا حسین فاطمه

پیاده روی اربعین جا خانوم هانیست
پاسخ:
سلام
چرا؟؟؟؟؟
جای حضرت زینب و بقیه ی دختران اهل حرم بود
جای ما نیست؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">