چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۱۱
آبان ۹۴

مرگ یعنی حال من... با دیدن انگشترت...!!!

1-یادت باشه تا خودت نخوای هیـچ کس نمیتونه زندگیتو خراب کنه
2-یادت باشه که آرامش رو باید تو وجود خودت پیدا کنی
3-یادت باشه خدا همیشه مواظبته
4-یادت باشه همیشه ته قلبت یه جایی برای بخشیدن آدما بگذاری ....       
5-منتظر هیچ دستی در هیچ جای این دنیا نباش ...اشکهایت را با دستهای خودت پاک کن ؛ همه رهگذرند❕
6
-زبان استخوانی ندارد اما آنقدر قوی هست که بتواند قلبی را بشکند
مراقب حرفهایمان باشیم  .
7-گاهی در حذف شدن کسی از زندگیتان حکمتی نهفته است .اینقدر اصرار به برگشتنش نکنید
8-آدما مثل عکس هستن،زیادی که بزرگشون کنی کیفیتشون میاد پایین
9-زندگی کوتاه نیست ، مشکل اینجاست که ما زندگی را دیرشروع میکنیم
10-دردهایت را دورت نچین که دیوارشوند ، زیرپایت بچین که پله شوند…
11-هیچوقت نگران فردایت نباش ، خدای دیروز و امروزت ، فرداهم هست…
 اگر باشی ...
12-ما اولین دفعه است که تجربه بندگی داریم ولی اون سالهاست ک خداست....

⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪

خداوندا شکر و سپاس از تمام نعمت هایی ک ب ما داده ای.......

بــــرای آســــــون شدن ازدواج جـــــــوونها صلــــــــــوات

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

۹۴/۰۸/۱۱

نظرات  (۱)

سلام بانو
.................... .
بسان مرغ سحر شورها به سردارم
ومثل بادصبا روح دربه دردارم

به شادرویی من باد می خورد حسرت
بسان غنچه ولی خاردرجگردارم

به یادروی توتاصبح می زنم ساغر
نمی توانم ازاین کاردست بردارم

اگرچه دشمن یکدیگرند اتش واب
میان اتسم امادوچشم تردارم

پریدم ونرسیدم به قله وصلت
خیال پرزدن این باربیشتردارم

بیاکه بی تودراین خلوت شبانه هنوز
به شوق امدنت دیده ای تر دارم

به شعرمن نتوان برد دردسرزسری
که من برای خودم درد سردارم

ندادغیر هنر یاد برپسر، پدرم
دلم خوش است به ارثی که ازپدر دارم

به راه عشق تواخربه باد خواهم داد 
سری که شب همه شب بی توزیر پردارم

بگوبه مدعی ازشعرمن توخرده  مگیر 
که من توان سرودن همین قدر دارم
بانوووووووووووووووو
مابی ستاره ایم  ولی هرچه داشتیم
درپای بی ستاره ترین ها گذاشتیم




ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">