چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۰۴
آذر ۹۴

         تـمام دوسـتانم را خـریدی و حـرم بـردی...

                                                        خـجالت میـکشم تنهـا ؛خـدا را خـوش نمی آید 

هرچه کردم تا ببندم ساک خود اما نشد

هی دویدم تا بگیرم عاقبت ویزا نشد

خواستم با دوستان از بصره گردم رهسپار

با رفیقان تا حرم هم جاده و هم پا نشد

در تکاپو بودم آقا تا بگیرم پاسپورت

پاسپورتم را گرفتم لیک بی ویزا نشد

مادرم اسپند و آب و آینه آورده بود

زیر قرآن رد کند وقت سفر , ما را نشد

از همه درخواست کردم تا حلالم میکنند؟

تا که باشم کربلا من نائب آنها نشد

اربعین قول داده بودم با رفیقان عازمیم

هم سفر , موکب به موکب, سینه زن , حالا نشد

باز داغ کربلا بر سینه ام امسال ماند

نامه اذن دخولم  اربعین امضا نشد

۹۴/۰۹/۰۴
دختر خاکی

اربعین

کربلا

نظرات  (۵)

۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۵:۲۲ زهرا دلآرام
حال ما باچادر مشکی خوش است
هیس!!
آرام تر ز سفر کربلا صحبت کنید؛
شاید کسی دلش شکسته و عازم کربلا نیست...
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۹:۱۲ الهـــــــــی
💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
15 قدم خودسازی یاران امام زمان(عج):

🔻قدم اول: نماز اول وقت
🔸قدم دوم: احترام به پدرومادر
🔹قدم سوم: قرائت دعای عهد
🔻قدم چهارم: صبر در تمام امور
🔸قدم پنجم: وفای به عهد با امام زمان(عج)
🔹قدم ششم: قرائت روزانه قرآن همراه بامعنی
🔻قدم هفتم: جلوگیری از پرخوری و پرخوابی
🔸قدم هشتم: پرداخت روزانه صدقه
🔹قدم نهم: غیبت نکردن
🔻قدم دهم: فرو بردن خشم
🔸قدم یازدهم: ترک حسادت
🔹قدم دوازدهم: ترک دروغ
🔻قدم سیزدهم: کنترل چشم
🔸قدم چهاردهم: دائم الوضو بودن
🔹قدم پانزدهم: محاسبه نفس
💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

۰۴ آذر ۹۴ ، ۲۰:۴۷ دلسوختگان
در سمت توام
دلم باران ، دستم باران
دهانم باران ، چشمم باران
روزم را با بندگی تو پا گشا می کنم ...
هر اذانی که می وزد
پنجره ها باز می شوند
یاد تو کوران می کند ...
هر اسم تو را که صدا می زنم 
ماه در دهانم هزار تکه می شود ...
کاش من همه بودم
کاش من همه بودم
با همه دهان ها تو را صدا می زدم ...
کفش های ماه را به پا کرده ام
دوباره عازم توام ...
تا بوی زلف یار در آبادی من است
هر لب که خنده ای کند از شادی من است
زندگی با توست
زندگی همین حالاست...
زندگی همین حالاست...

"محمد صالح علاء"

باز داغ کربلا بر سینه ام امسال ماند..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">