چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۰۷
آذر ۹۴
خوب کردی که رخ از آینه پنهان کردی
                        هر پریشان نظری لایق دیدار تو نیست!
"صائب تبریزی"
مهدی جان(عج)...
ببین گناه، دلم را زپا درآورده
برای این دل درمانده ام شفا بنویس
درون دفتر خود از میان منصب  ها 
همیشه روبروی نام من گدا بنویس
بیا برای من و "اربعین" امسالم 
اگرکه زحمتتان نیست "کربلا" بنویس...
 
                     من فقط یک آرزودارم که آن هم اربعین
                                  سجده ی شکری کنم پای ستون آخرین
▪من گنه کارم ولی نام تو را دارم به لب
▪یا انیس الذاکرین مولا به فریادم برس
▪من بریدم از همه تا تشنه وصلت شوم
▪یا امان الخائفین مولا به فریادم برس
▪از سر جهلم بُود این گناه و دوری ام
▪انت خیر الغافرین مولا به فریادم برس
اللهم ارزقنا حــــــرم..

بــــرای آســــــون شدن ازدواج جـــــــوونها صلــــــــــوات

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

نظرات  (۱۰)

۰۷ آذر ۹۴ ، ۰۹:۵۰ میم مثل مادر
نجات و رستگارى در سه چیز است: پایبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مرکب جدّیت.

http://madar1380.mihanblog.com/ سلام دوست عزیز خوشحال میشم سربزنید    
۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۰:۴۸ ❤منتـــظر المـهـدی❤
حسین خریدارتان.....
۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۳:۳۰ دلسوختگان
حرف مردم مانند موج دریاست
اگر در مقابلش بایستی
خسته ات می کند !!
و اگر با آن همراهی کنی
غرقت می کند !!
قرار نیست که همه آدمها شما را درک کنند
و این اشکالی ندارد .
آنها حق دارند نظر دهند و شما
کاملا حق دارید آنرا نادیده بگیرید .

۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۶:۱۴ عباس زاده
سلام علیکم مومن
ان شاالله به زودی روزیتون
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۹:۵۹ یـــہ ᓄـنتظر
..وای به حال ما آدمها که دم از کربلا می زنیم...و خیلی ها هم این روزها برای اربعین وارد کربلا شده اند..خیلی ثواب داره...و همت بلندی داشته اند..و به قولی آقا امام حسین(ع) دعوتشون کرده...و بعد..هیچ تغییری در وجودشون احساس نمیشه..گناه همون گناه...تاخیر در نماز و....بعضی ها هم اصلا اهل نماز نیستند...مولای مان ..امام زمان مان این چیزها را می بیند وکارنامه اعمال ما به دستش میرسد..و در تنهایی خود اشک می ریزد..مردمان کوفه بی وفایی کردند...و ما برای ظهور مولای مان چه کرده ایم........
اللهم عجل لولیک الفرج
بدون حب شما عشق نابفرجام است

جوان نجف که نبیند جوان ناکام است

بیا ببر دل ما را حوالی گنبد

کبوترم و عروجم فقط از این بام است

علی امام من است و منم غلام علی

هزار جان گرامی فدای این نام است

مرا بکش که سخن را به کفر نندازم

که حکم کافر مرتد عشق اعدام است

به سجده آمده رستم از این همه هیبت

که مرد معرکه شیر دلیر اسلام است

مرا ببر به سوی وادی السلام خودت

نفس کشیدنم انگار رو به اتمام است

روایت است که گفتی : فمن یمت یرنی !

چه خوش برای محبانت این سرانجام است

بگیر جان مرا با نسیم ایوانت

که روز مرگ من از بهترین ایام است

طنین و لحن صدایت پر است از اعجاز

تو خطبه خواندی این حال زار همام است
✨﷽✨

گــــــاهی وقتهــــا بـــــاید خـــــودت را بــــه #خـــــــدا بسپــــاری☺

البتــــه همیشـــــــــه همینطـــــــور اســـــــت

اما گاهی دلت هم بی صبــــــــرانه میخواهد کــــــه همینطـــــــور بـــــــــاشد !😊

آنــــوقت بی خبــــر از خبـــرهای دور و برت خوشبخت تـــرین انسان میشوی ...😇✨

دلت میــــخواهد هــــوایت را داشته بـــــــاشد
و بهترینهـــــا را بــــرایت بــخواهد🌹❤

سلام دوست عزیزم این وبلاگ جدید منه لطفا تشریف بیاورد و نظر بگذارید خوشحال میشوم
۰۷ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۵ نشانه گمنام
سلام دوست خوووووووبم
ان شاالله به زودی زود روزیتون کربلا
بابت تاخیر شرمنده
به دنبالشدگان بنده اضافه شدین
موفق باشین و سرفراز
یا علی التماس دعای فرج
۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۳:۴۵ دلسوختگان
باغ بارانی
 
کسی ما را نمی پرسد ...
کسی ما را نمی جوید ...
کسی تنهایی ما را نمی گرید ...
دلم در حسرت یک دست .. دلم در حسرت یک دوست ...
دلم در حسرت یک بی ریای مهربان مانده است ...
و اما با توام ای آن که بی من .. مثل من تنهای تنهایی ...
کدامین یار ما را .. می برد تا انتهای باغ بارانی ...
کدامین آشنا آیا .. به جشن چلچراغ عشق .. مهمان می کند ما را ...
بگو ای دوست .. بگو ای آن که بی من .. مثل من تنهای تنهایی ...
تو که حتی شبی را هم .. به خواب من نمی آیی ...
تو حتی روزهای تلخ نامردی .. با نگاهت التیام دستهایم را دریغ از ما نمی کردی ...
من امشب .. با تمام خاطراتم با تو خواهم گفت ...
من امشب .. با تمام کودکیهایم برایت اشک خواهم ریخت ...
من امشب .. دفتر تقویم عمرم را به دست عاصی دریای ناآرام خواهم داد ...
همان دریا که می گفتی .. بغض شکوه هایم از گلوی موج خیزش زخم بر می داشت ...
همان دریا که می گفتی .. تو را در من تجلی می کند ای دوست ...
بگو ای دوست .. بگو ای آن که بی من .. مثل من تنهای تنهایی ...
کدامین یار ما را می برد تا انتهای باغ بارانی .....
 
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">