چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۲۶
آذر ۹۴

یابن الحسن....

      شب جمعه ست بیاحال مرا بهترک ...         فکردلواپسی قلب منه مضطرکن....

این شب جمعه اگر،مقصدتو،کربوبلاست        نزد ارباب دعایی به منه نوکر کن

ای شوق بی کرانۀ شب های جمعه ام                تنهاترین بهانۀ شب های جمعه ام

از لطف آفتاب نگاهت هنوز هم                             گرم است آشیانۀ شب های جمعه ام

هر هفته التماس تو را دارم از خدا                        بانالۀ شبانۀ شب های جمعه ام

سنگینی گناه مرا می کشد به دوش                    دریای عفو شانۀ شب های جمعه ام

عجل علی ظهورک یا صاحب الزمان                   نجوای عاشقانۀ شب های جمعه ام

در کربلا؟ مدینه؟ کجا گریه می کنی                    آقای بی نشانۀ شب های جمعه ام

انگار بی مقدمه کرب و بلاییم                               وقتی گدای خانۀ شب های جمعه ام

از سفرۀ حسین بلندم نکن که من                      محتاج آب و دانۀ شب های جمعه ام 

                                          ظهور نزدیک است ان شاالله

🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍂🍁🍂🍁🍂 🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍂🍁🍂🍁🍂

آخرین جمعه ی آذر  🌹 آخرین جمعه ی پاییز  🌹 دعا میکنیم:دیدگانت از همیشه شادتر🌹شهر قلبت زنده و آبادتر 🌹غصه هایت دم به دم، ای مهربان، 🌹در گذرگاه زمان، بر بادتر...

🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍂🍁🍂🍁🍂 🍁

۹۴/۰۹/۲۶
دختر خاکی

امام زمان

کربلا

نظرات  (۷)

۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۰ ❤منتـــظر المـهـدی❤
مهدی جان ادرکنا...
باشد بنای خیری
یا حبیب قلوب العارفبن الهی دل به دریای بی کران رحمتت دادم دلم را پس مزن گر چه خو د می دانم پس زدنی ایست اما تو خدای منی وومن بنده عاصی تو به رفعت بار الها عصیان مرا مستور گردان تا قابل دیدن شود ابن دل فراری من از بی کرانه دریای رحمت تو . خدابا چشمه چشم ز انتظار روی آن محبوب تو خشکید دیگری اشکی بران نماند تا امشب نثار کنم شرمنده ام مکن که نبیند امشب آن طلعه رسیده آبشار من ...... . خدایا میشود امشب در میان گمان من ز گناه من گذری تا تورا سوگند دهم به سر مولای قرآن خوان من بر سرنیزه ها که بشنوم امشب ندای آسمانی او که بگوید م ای اهل عالم آن مهدی ..... به دل ببینم تکیه سر او بر دیوار خانه تو ... اله
سلام بانو
ادینه بخیر
💠❄💠❄💠❄💠❄
❄💠❄💠❄💠
💠❄💠❄
❄💠
سلام برپدرمهربانیها
دلم دوباره خبر میدهد ظهور تو را

بدون فاصله حس می کنم حضور تو را

 

به من مگو که نرفته چگونه برگردد

مسیر جاده خبر میدهد عبور تو را

 

کدام آینه در این زمانه ناقص نیست؟

که خوب جلوه دهد انعکاس نور تو را

 

شبی به سینه ی طوفانی ام به صید بیا

مگر که لمس کنم رشته های تور تو را


من از زیارت ناحیه خوب دانستم

شکسته است کسی شیشه ی غرور تو را
اللهم عجل لولیک الفرج
یازهرا
❄💠
❄💠❄
💠❄💠❄💠
❄💠❄💠❄💠❄

سلام روزادینتون  مهدوی
.
🌷امام صادق (علیه‌السلام) فرمودند:
.
🌻یَفرَق ألمَهْدى أصْحابَه فِی جَمیعِ ألبِلدان وَ یَاءمُرهُم بِالعَدل وَ الاِحْسان وَ یَجعَلهم حُکاماً فِی ألاَقالیٖم وَ یَاءمُرهُم بِعُمران ألمدن؛
.
🌹مهدى «عجّل‌ألله‌تعالی‌فرجه» اصحاب خویش را در تمامى شهرها می‌پراکند و آنان را به عدالت و احسان فرمان می‌دهد، آنان را حاکمان مناطق مختلف قرار داده به آنان دستور می‌دهد که به آبادانى و سازندگى شهرها بپردازند.
.
🌼Imam mahdi pbuh will spread his commanders through cities and he will give them the authority to rule under his commands.
the order is to bring justice to the world, make cities a better place to live a beautiful world will be build under his watch.
.
.
📚 یوم الخلاص، ص ۳۹۵

🌾 ألـلَّـھُـمَــ ؏َـجِّـلْ لِوَلـیِـڪْ ألْـفَـرَج
التماس دعا ى ویژه
در پناه مادر خوبیها
یازهرا

 شادمانی
 شادمانی نبودن مشکلات نیست. توانایی مدیریت آنان است.
 Happiness is not the absence of problems; it's the ability to deal with them. Steve Maraboli

شهادت مظلومانه یازدهمین سپهر امامت و ولایت حضرت امام حسن عسگری (ع) را به پسر گرانقدرش حضرت مهدی موعود (عج) و شما و خانواده محترمتان تسلیت می گویم .


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">