چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۱۳
دی ۹۴
🌹دنیـا فَـدای قـدم هـای نجـیـبانـه ات بـانـو ... 
کـمی آرامـتـر ...  
بـگـذار بـرسـند بـه گَـردِ  پـایـت فـرشـته های "آسـمانـی"... 
هـمانـها که قَـند در دلـشان آب مـی شـود بـه هنـگامـه ی تـ♡ـاج گـذاری تـو !!! 
تاجِ 👈 تو ! همـان تاجِ بندگیست!    🌹 👈هـمان چـ♡ـادرت... 👉🌹
و چـه متـواضـعانه در مقابل عظـمتِ تـو بـانـو؛سَـرها خـم می شوند ...نگاهها به پایین می افتند ...و  ذهـن ها آرام میـگیرند!
آری این است:
   👈"شـکوهُ"  و "عـزت" و "جـلالِ" 👉
📌بانویی که میداند
"شـاهـکار خـلقـت" اسـت !
بـانـویی کـه مـی دانـد "تـک" است ! 
دنـیا فَـدای قـدم های نجـیبـانه ات 
🌱بـانـوی تـ♡ـاج دارِ ! سرزمینِ من 
۹۴/۱۰/۱۳
دختر خاکی

چادر

چادرخاکی

نظرات  (۱۱)

۱۳ دی ۹۴ ، ۱۸:۱۵ زهرا قربانی
سلام 
وب خوبی داری 
اگ باتبادل لینک موافقی بهم خبر بده
سلام بانو
سلام طلایه دار بهترین زینت الهی���
@@@@@@@@@
چرا حجاب ؟!
************

حجاب مهم است؟ 
چرا تا این اندازه اسلام بر روی آن تاکید دارد به حدی که ضرورت حجاب مورد اتفاق شیعه و سنی است؟  
و چرا برخی کشور های غربی و غیر اسلامی مانند فرانسه و ترکیه نسبت به آن این چنین حساسیت نشان می دهند و برای زنان محجبه محدودیت ایجاد می کنند؟ 
چرا نسبت به آنان تبعیض  قائل می شوند و انواع فشارها را بر آنها وارد می کنند؟ 
امروزه نمونه این فشارها را در این کشورها زیاد می بینیم به طور مثال می توان به اخراج پیرزنی از یک بیمارستان در ترکیه اشاره کرد که به علت داشتن همراه محجبه اخراج شد. 
اهمیت مسئله حجاب تا حدی است که سکولارها در ترکیه روسری را نماد اسلام سیاسی می دانند.

آنها به خوبی متوجه جایگاه زنان و حجاب آنان در عفاف جوامع اسلامی شده اند که به هر صورت در صدد ضربه زدن به آن هستند تا بتوانند از طریق آن به اهداف خود دست پیدا کنند.

بر خلاف ادعای غرب، زن در اسلام از جایگاه والایی برخوردار است، اهمیت مقام زن را در جمله ای زیبا از امام خمینی می شود درک کرد:
 (( از دامن زن مرد به معراج می رسد.))

با قدری تامل می توان به حقیقت این جمله دست یافت یقینا وقتی زنان جامعه ای خوب و باحیا باشند، مردان آن جامعه نیز از تربیتی صحیح و نیکو بهره مندخواهند بو د و تاثیر زنان بر زندگی مردان انکار ناپذیر است.

غربیان نیز به درستی این سخنان پی بردند و درصدد ضربه زدن به ما هستند، آنها فهمیده اند که از مواردی که می توان با آن به حیا زنان آسیب وارد کرد حجاب آنان است.

اماحجاب

در باب پیدا شدن حجاب نظریات گوناگونی مطرح شده است که غالبا این دلایل برای ظالمانه یا جاهلانه جلوه دادن حجاب بیان شده است. از جمله این دلایل عبارتند از: 
میل به ریاضت و رهبانیت (ریشه فلسفی)، عدم امنیت و عدالت اجتماعی (ریشه اجتماعی)، پدر شاهی و تسلط مرد بر زن و استثمار نیروی وی در جهت منافع اقتصادی مرد (ریشه اقتصادی)، حسادت و خود خواهی مرد(ریشه اخلاقی) و عادت زنانگی و احساس او به اینکه در خلقت از مرد چیزی کم دارد به علاوه مقررات خشنی که در زمینه پلیدی او و ترک  معاشرت با او در ایام عادت وضع شده است که شهید مطهری در کتاب مسئله حجاب خود به بیان هر یک از این علل می پردازد و ضمن انتقاد به آنها، ثابت می کند که اسلام در فلسفه اجتماعی خود به هیچ یک ازاین جهات نظر نداشته است.

���التماس دعا
درپناه مادرخوبیها 
یازهرا
‌آبجی جونم حواست به خودت و خوشگلی هات باشه���
برای من ....من دختر....
که هزااااااار تا خوشگلی و کمالات تو‌ وجودمه
که یه عااااالمه زیبایی دارم .....
که این همه ظرافت توی چهره و انداممه....
بهترین مد و بهترین لباس ....چادرمه
میدونین چرا .....
چون وقتی از خونه میرم بیرون همه دیگه به چشم ظاهری بهم نگاه نمیکنن!!!!
بعضی ها دست حودشون نیست ...
زیبایی های من براشون جذابه
ممکنه تحریکشون کنه...ممکنه به گناه بندازدشون
آبجی جون ....
به نظرت بابات یا همسرت ...
دوست دارن مرد غریبه به خوشکلی های ناموسشون نگاه کنه و بهشون فکر کنه!؟!؟!؟
پس آبجی جونم ....
 حواست به خودت و خوشگلی هات باشه

🌹🌹حجاب🌹🌹 ‌چادر یعنی: آرامش چادر یعنی یا زینب من معنی قیام برادرت را فهمیدم چادر یعنی: من زیبا هستم و زیبایی مرا فقط افراد مجاز از طرف خدا میتوانند ببینند چادر یعنی: یا فاطمه زهرا پسرت مهدی تنها نیست چادر یعنی حیا و متانت تمام... 🍂🌺🍀🍂🌺🍀🍂🌺🍀🍂🌺🍀🍂
۱۳ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۳ عشاق الحسین
📜یڪ ماجـرا 📌ماجرای تحول اعضای کانال سلام دوستان خوبم ممنون از وقتی که میذارین و داستان منو میخونین😉 من ریحانم ۱۸سالمه حدود ۷ماهه چادری شدم.😍 من چهارسال پیش وقتی راهنمایی بودم تو خرداد ماه با هیئتی اشنا شدم که اومده بودن واسه ثبت نام مشهد. واسه اولین با یکی از دوستام رفتیم مشهد وقتی از مشهد برگشتیم من رابطمو همچنان با دوستام تو این هیئت ادامه دادم ولی وضعیت ظاهریم روز به روز بدتر میشد😣 تا این که اردو طالقان رفتیم با همین هىئت من اونجا تحت تاثیر بچه ها و اطرافیان قرار گرفته بودم چادری شدم ولی یک ماه نشد چادرمو برداشتم وهمچنان وضعیتم افتضاح میشد😔 تا این که من دیگه هیئت نرفتم شد شب قدر امسال که قراربود برم نشد مجبور بودم خونه تنها پای تلوزیون دعا رو بخونم اونم با شبکه یک حرم امام رضا تا دعا شروع شد منم ناخواسته زدم زیر گریه از خودم خسته بودم از وضعیتم از این که چرا انقد بد بودم که دیگه اقا منو نمیطلبه 😢 تاصبحش فکر کردم تا بالاخره تصمیمو گرفتم چادری شم فرداش با چادر رفتم هیئت و وقتی چادر خانوم و گذاشتم رو سرم همونجا قول دادم حرمتشو حفظ کنم علاوه براین که ظاهر و درست کردم سعی کردم باطنمم درست کنم به واسطه ی نماز و صلوات و دعای عهد سعی کردم یاد خدا و امام زمانم تو زندگیم پر رنگ تر کنم..☺☺ به امید روزی که همه واقعیتارو ببینن..
🔴شیعیان عفیف و پاکدامنند ➖دربرخی معصیتها٬ ...تنها پای خودانسان گیر است...و توبه راحتتراست.... ➖امان از زمانیکه ...فسق ٬ آشکار شود.. امان از حق الناس خواهرم با بی حجابی در جامعه ظاهرشدن ٬ یعنی....همه ....نافرمانی مراببینند و این تار موها واین لباس تبرج٬ نه تنها معصیت خودفرد بی حجاب است ....که...باعث به معصیت افتادن دیگران هم میشود ➖ ایا زمان بیدار شدن نیست؟ درجامعه اسلامی ... به راحتی در ملٱعام گناه بی حجابی.... ➖امان از روزی که عذاب وجدان برود گناه ٬ که عادی شد...عذاب وجدان میرود...فسق ٬ علنی میشود....دیگران دعوت به گناه میشوند.... ➖پناه برخدا از شر وسوسه های شیطان...چه شیطان از جن و چه شیطان از انس.... ➖باحجاب قرآنیت که در جامعه حضور داری.. شک نکن که پوشش تو؛ ✔️یعنی به امر پروردگارم ٬ لبیک... ✔️یعنی امربه معروف و نهی از منکر... ✔️یعنی بندگیت را همه میبینند... ✔️یعنی استشمام عطر خوش بهشت.... ✔️یعنی بنفسی أنت یا زهرا(س) ★کاش٬ عمر غفلت به سر آید ★کاش٬ برای شفاعت روز جزا٬ ★یوسف زهرا(س) سوی تو آید ★کاش دفترچه اعمال تو را عطری بود ★کاش نگویند تارمویی٬اعمال تورا نیز ربود... ★کاش نگاهت علی وار شود ★کاش حجابت زهرایی بود ألـلَّـھُــــــمَــ ؏َـجــــــــــِّـلْ لِوَلــــــیِـڪْ ألــــــــــْـفـــــَـرَج ❤️کپی مطالب با ذکر صلوات آزاد است❤ کانال فرشته های چادری @dokhtarechadorii🍃🌸🌸🌸🌸
۱۳ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۶ عشاق الحسین
ستر ناموس نبوت چون حجاب زینب است مُحتَجَب لفظ حجاب از احتجاب زینب است دانش آموز علی و خواهر ناموس دین کی دهد معجر ز سر؟ قرآن کتاب زینب است از مزارش گر صدای سوز وسازی بشنوی آن صدای سوزش قلب کباب زینب است جامه ی یاران سیاه و محفل و پرچم سیاه آری آری این سیاهی یادگار زینب است از میان تربتش بوی حسین آید برون کهنه پیراهن گمانم در مزار زینب است (استاد حسینی"سعدی زمان")
سلام حاجیه خانم
📜یڪ ماجـرا

سلام دوستای خوبم���
اسم من معصومه است 17سال سن دارم  من توی خانواده ای بزرگ شدم ک از لحاظ اعتقادی معمولین و منم همیشه دوست داشتم از لحاظ اعتقادی بالا باشم

 امابا توجه به خانوادم و روابط آزاد دختر و پسر برام خیلی سخت بود روسری پوشیدنم هم خیلی پیامدا داشت وهیچوقت به چادر فکر نمیکردم😔

 اما اون نور امیدی هم ک برای  بازگشت من به سمت خدا بود رو پدربزرگم درونم روشن کرده بود ایشون خیلی فرد با ایمانی بودن ویه جورایی بزرگترین الگوی من.

ماجرای تحول من برمیگرده به سه سال پیش زمان ثبت نام مساجد برای اعتکاف به دلیل زمینه ای دینی که پدربزرگم روی من پیاده کرده بود عاشق اعتکاف بودم .😍

اون سال تمام تلاش خودمو برای رفتن به اعتکاف کردم اما شرایطش جورنبود مخالفت خانوادم و امتحانای مدارس ودلایل مختلف دیگه😭

دلم خیلی شکسته بود چون من همیشه دنبال یه لذت بودم یه لذت بزرگ اما هیچوقت دست نیافته بودمش شب سوم اعتکاف خیلی گریه کردم چون اون دفعه چندمین سالی بود ک لیاقت اعتکاف رفتن نداشتم تا اینکه وقتی ک خوابیدم امام زمان توی خواب اومدن به دیدنم وبرای نماز صبح بیدارم کردن😭😍😍

اونشب بود که وقتی از خواب بیدار شده بودم یه عاشق واقعی یه عاشقی که هنوزم که هنوزه دنبال اون لذت خوابه 😭😭

از اونشب عشق آقا با گوشت وخونم یکی شد تصمیم گرفتم از یه جایی شروع کردم کم کم وقتی بیرون میرفتم چادر میپوشیدم حالا چادری ک بیرون میپوشیدم رو توی مهمونی ها میپوشیدم 😊

خیلی حالم خوب بود یه جورایی من چادرمو مدیونه آقا امام زمان و پدربزرگمم .

اما پدربزرگم در شب بیست وسوم ماه مبارک رمضان فوت کرد اما میدونم که توی بهشت جای خوبی داره از شماهم میخوام برای شادیه روحش براش فاتحه بفرستین لطفا!!!❤️❤️❤️❤
۱۴ دی ۹۴ ، ۰۸:۲۵ قرارگاه شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
قابل توجه کسانی که میگن حجاب یه امر شخصیه به کسی چه مربوط!!!

حجاب حقی ست الهی…

حجاب زن تنها به خود او مربوط نیست
تا بگوید من از حق خودم صرف نظر کردم،
به مرد هم مربوط نیست تا بگوید من راضی ام.
حجاب زن حقی ست الهی!!!
 حرمت زن و حیثیت زن به عنوان حق الله مطرح است .
 زن به عنوان حق الله مطرح است .
 زن به عنوان امین حق الله از جانب قرآن مطرح است.


منبع:آیت الله جوادی آملی/کتاب زن در آئینه جمال و جلال ص 423

سلام 
////^///

سلام من مائده چهارده ساله هستم که از اول به اجبار پدرم چادر سرکردم به خاطر همون از چادر متنفر شدم😔😓

 و زمانی که پدرم نبود و ماموریت میرفت من چادر را کنار میزاشتم و آرایش میکردم نمازم را هم تا یک سال اول بعد از تکلیف  خوندم و دیگر نخوندم

 همین گونه گذشت و من جلوی پدرم موهام رو بیرون میزاشتم تا اینکه یکی از دوستان قدیمی من که از اقوام هم بود را در تولد دیدم که خیلی باحجاب شده بود و زمانی که میرقصیدن اون مکان رو ترک کرد😞 

فردای آن روز مادربزرگ و پدرم شروع کردن دعوا کردن که از اون دختر یاد بگیر من کم کم موهام رو تو گذاشتم و از هد استفاده کردم

 تا امسال بهار دوباره به اجبار پدرم به پایگاه بسیج رفتم و ثبت نام کردم ولی پا در آنجا نگذاشتم

 ماه رمضان شبکه ی دو برنامه ی از لاک جیغ تا خدا را پخش کرد و من یک روز دیدم که یک خانم میگفت:( که به من گفتن به حضرت زهرا توکل کن و من گفتم اصلا نمیشناسمش که ناظمم  گفت برو درباره اش کتاب بخون و من همین کار را کردم و بعد از خوندن به او توکل کردم و با حجاب شدم )

من که این داستان رو شنیدم رفتم و درباره ی حضرت زهرا (س) تحقیق کردم و ماجرای شکستن پهلوی ایشون را که خوندم با عشق چادر را سر کردم و کمک دیگران فرمانده پایگاه بسیج بود که با حلقه های صالحین من رو به دین برگردوند و من الآن برای چادرم با مدیر مدرسه هم بحث کردم چون عاشق چادرم و خانم حضرت زهرا (س)هستم

‌📢مژده به علاقمندان برنامه از لاک جیغ تا خدا

⬅️برنامه از لاک جیغ تا خدا این هفته از روز سه شنبه ،مورخ (۹۴/۱۰/۱۵) تا جمعه (۹۴/۱۰/۱۸)
هر روز حدودا ۲۰دقیقه بعد از اذان مغرب از شبکه دو پخش خواهد شد‌.➡️


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">