چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۰۱
بهمن ۹۴
🌷بحرالعلوم، سیدی که امام زمان(عج) او را به آغوش کشید🌷
  ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🔶در کوچه پس کوچه‌های شب‌های تاریک نجف به دنبال حمایت از محرومان و فقیران بود. علامه بحرالعلوم در فضایل اخلاقی آنقدر والا بود که پدری مهربان برای شاگردان محسوب می‌شد و صاحب نفوذ فراوانی میان مردم بود، همچنین همواره شاگردانش را به خواندن نماز شب ترغیب می‌کرد به طوری که حتی یک بار، کلاس درس خویش را به خاطر ترک نماز شب از سوی طلاب تعطیل کرد و خطاب به آنها گفت چرا من شب‌ها ناله‌ها و گریه‌های شما را هنگام نماز شب نمی‌شنوم!
از جمله اموری که از زندگی این سید بزرگوار نقل می‌شود ملاقات‌های علامه بحر‌العلوم با "امام عصر " عجل‌الله ‌تعالی فرجه‌الشریف است که شیخ عباس قمی آن را در منتهی‌الآمال آورده .
🔶 میرزای قمی نویسنده کتاب «قوانین الاصول» می‌گوید:
 من با علامه بحر‌العلوم با هم در درس استاد وحید بهبهانی شرکت می‌کردیم و در مباحثاتی که من با ایشان داشتم اغلب من تقریر کرده و درس را توضیح می‌دادم تا اینکه من به ایران آمدم و سید بحر‌العلوم در نجف ماند.
🔶میرزای قمی سپس ادامه داد: بعدها وقتی شهرت علمی سید‌بحرالعلوم به من رسید تعجب می‌کردم که این نباید تا این حد از حیث علمی قوی شده باشد تا اینکه من برای زیارت عتبات عالیات وارد نجف اشرف شده و سید را ملاقات کردم، با اینکه میرزای قمی، خود از بزرگان به شمار می‌رفت، می‌گوید: من دیدم سید ‌بحر‌العلوم همانند دریای مواج و عمیقی از دانش‌هاست سپس از او پرسیدم: ما در یک درجه‌ای از علم بودیم لذا شما در این حد نبودی و چطور شد که به این معارف دست یافتی؟ سید رو به من کرد و گفت: ‌
🔸میرزا این از اسرار است اما من آن را به تو می‌گویم به شرطی که تا زنده هستم به کسی نگویی! علامه بحر‌العلوم ادامه داد: چگونه این طور نباشم در حالی که آقایم حجت‌بن ‌الحسن(ع) شبی مرا در مسجد کوفه به سینه مبارک خود چسباند🔸
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
♦️اللهـــــــم عجــــل لولیــــک الفــــرج
۹۴/۱۱/۰۱

نظرات  (۵)

💠💢💠💢💠💢💠
💢💠💢💠
💠💢
���
دلـم بـه وسعت دریـا گـرفته آقـا جـان

از این زمانه از اینجا گـرفته آقـاجان

بیا دوای غم و غصـه ها تویی مـولا

برای توست که دلهـا گـرفته آقـا جان

میان خشکی این شهرمانده ام عمری

دلـــم بهــانه دریــا گـــــرفته آقـا جـان

کجـا جزیره خضراست من نمی دانم

دلـم برای همانجــا گــــرفته آقـا جـان

هزار ســـال نگـــاه شکستــــه زهـرا

برای توست که احیا گـرفته آقـا جـان

از آن زمان که نبودم دلم به نامت بود

عجب نیست که حالا گــرفته آقا جان

هـزار ســـال گذشتـــه هنوز پنهــانـی

غریب مانده ام آقا خودت که می دانی
💠
💢💠
💠💢💠💢 
💠✨🔸✨🔸
🌿🔸✨🔸
🍃✨🔸
💠🔸

▨💠╮ حـــــــــدیث مهــــــــــدوے ╰💠▨

🌸امام زمان (عجله الله تعالی فرجه الشریف):

🌸مَنْ کانَتْ لَهُ إلَی اللّهِ حاجَةٌ فَلْ یغْتَسِلْ لَیلَةَ الْجُمُعَةِ بَعْدَ نِصْفِ اللَّیلِ وَ یأْتِ مُصَلاّهُ.

🌸ای شیعه ما 
هر که خواسته‌ای و حاجتی از پیشگاه خداوند متعال دارد بعد از نیمه شب جمعه غسل کند و جهت مناجات و راز و نیاز با خداوند، در جایگاه نمازش قرار گیرد.

📗مستدرک الوسائل/ ج2/ ص517/ ج2606

التماس دعا ى فرج

💠✨🔸✨🔸✨
🍃💠🍃🌿💠🍃🌿💠
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۲۲ الهـــــــــــی
خداخالق عشقه
محمدگل عشقه
علی مظهرعشقه
زهرا وجودعشقه
حسن نمادعشقه 
حسین سالارعشقه
عباس ساقی عشقه
زینب شاهد عشقه
سجاد راوی عشقه
باقر عالم عشقه
صادق احیای عشقه
کاظم صابرعشقه
رضا ضامن عشقه
تقی جمال عشقه
نقی پاکی عشقه
حسن بقای عشقه
اینم دعای عشقه
اللهم عجل لولیک الفرج

برای شادی و ظهور حضرت مهدی(ع) صلوات
سلام بانوووووووووووووووو
ادینه بخیر
.....................
دلم گرفته از این جمعه های تکراری
که بی حضورِ تو هر هفته می شود جاری

چقدر جاده وصلت ترک ترک شده است
سحابِ رحمتِ حق کِی دوباره می باری؟

شنیده ایم که وقتی ز راه می آیی
درونِ باغچه گل های تازه می کاری

به ما امیدِ هدایت مبند خود باید
موانعِ فرجت را ز راه برداری

برای ما به خداوند تا که رو بزنی
دمی که ما همه خوابیده ایم بیداری

خودت دعای فرج را برای خویش بخوان
دعای ما که برایت نمی کند کاری

اگر چه زحمتتان نیست آرزو دارم
به خاکِ کرب و بلایم به خاک بسپاری
التماس دعا ى فرج
درپناه مادرخوبیها
یازهرا
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۹ دلسوختگان
در ساحل ماسه ای با خدا قدم میزدم
به پشت سرم نگاه کردم
جاهایی که از خوشی ها حرف زده بودیم دو ردپا بود 
و
جاهایی که از سختی ها حرف زده بودیم جای یک ردپا بود
به خدا گفتم در سختی ها کنارم نبودی ؟
گفت آن ردپایی که میبینی من هستم ؛
تو را در سختی ها به دوش می کشیدم !!

خـــــــدایـــــــاااااااا     بی نظـــــــیـــــــری

۰۲ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۴ پرستوی مهاجر
سلام علیکم
انشالله سرباز واقعی حضرت هستین نه مثل من سربار
دعایی هم برا ما بیچارگان کنید

پاسخ:
سلام
ان شاالله همه عاقبت بخیر بشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">