چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۰۴
بهمن ۹۴

💟💟رازهایی از زنان که مردان متاهل  باید آن را بدانند 💟💟

💖-یک زن به دریافت عاشقانه چند شاخه گل ، هدایای کوچک و ابراز عشقهای بی شمار شوهرش، عشق می‌ورزد.

💖-یک زن هرگز از ابراز عشقهای مرد زندگیش خسته نخواهد شد.به زبان آوردن دوستت دارم موجب می‌شود که زن به عشق واقعی مرد زندگیش پی ببرد و آن را احساس کند.

💖-زمانی که مرد به زنش چند شاخه گل تقدیم می‌کند و یا یادداشت های عاشقانه اش را نثارش می‌دارد ، به آن زن اجازه می‌دهد تا بداند تا چه اندازه منحصر بفرد است.

💖-وقتی زنی عاشق می‌شود ، احساس زیبایی و زنانگی در او به چندین برابر می‌رسد.

💖-نوازش یک زن به او قدرت و انگیزه برای زندگی کردن می‌بخشاید.

💖-لحظاتی که مرد ، دستهای زنش را در دست می‌گیرد و او را لمس می‌کند ، لحظاتی هستند که زن به آنها عشق می‌ورزد.

💖-هدف یک زن در برقراری رابطه جسمانی ، شور شهوانی نیست. بلکه مقصود او لذت بردن از صمیمیت ، عشق و ملاطفت در کنار شور جسمانی است. 

💖-یک زن هرگز مشکلاتش را دسته بندی نمی‌کند ، در صورتی که زمانی که غمگین و ناراحت باشد ، تمامی‌مشکلاتش از کوچک و بزرگ به دلش هجوم می‌آورند. 

💖-یک زن هنگامی‌سکوت می‌کند که دردهای نهفته در دلش بسیار عمیق است و یا اینکه به مردش آنقدر اعتماد ندارد که سخن دل با او بگوید.

💖-به جرأت می‌توان گفت به جز در موارد انگشت شماری ، هیچ چیز بیش از سخن گفتن علیه یک زن به او آسیب نمی‌رساند. 

💖-زن درست مثل یک موج است ، به هنگامی‌که عشق در قلبش به ظهور می‌نشیند ، اعتماد به نفسش در حرکتی مواج به اوج می‌رسد.

💖-مردها همواره باید بدانند که هر گاه زنی رنج و عصبانیت خود را بیرون بریزد و آشکار نماید ، احساس آسایش و آرامش بیشتری می‌کند.

💖-وقتی زنی از موضوعی می‌رنجد ، مرد باید ضمن همدردی با او نشان دهد که برای غم او نگران است ، سپس سکوت اختیار کند تا آن زن بتواند احساس همدردی اش را حس کند.

💖-در صورتی که مردی در مقابل پیشنهادهای یک زن از خود مقاومت نشان دهد ، زن با این حال که مفهوم این مقاومت را درک می‌کند ، اما هیچ گونه توجهی به آن نشان نمی‌دهد.ولی در این زمان احساس می‌کند که مرد به او احترام نمی‌گذارد.

💖-امروزه بسیاری از زنان از اینکه عشق می‌ورزند ، اما در عوض چیزی دریافت نمی‌کنند ، رنج می‌کشند ، آنان به دنبال وقفه ای می‌گردند تا در این زمان تنها به خود بیندیشند و توجه کنند و در خلال آن وجودشان را بهتر کنکاش و کشف کنند. 

💖-یک زن بطور ذاتی از توانایی نامحدودی در شاداب ساختن دیگران برخوردار است .اما وقتی آن زن لبخند می‌زند ، لبخندش به این معنا نیست که در اوج شادابی و خوشحالی قرار دارد. 

💖-اغلب زنان با آنچه همسرشان می‌خواهد به راحتی موافقت می‌کنند ، اما این کار به این معنا نیست که خواسته همسرشان دقیقا همان باشد که آنان می‌خواهند. 

💖-وقتی زنی به ثبت امتیازات می‌پردازد ، ممکن است موضوع بسیار کوچکی در نظرش به اندازه امری بسیار بزرگ به شمار آید.پس امکان دارد یک شاخه گل سرخ بتواند برای شما امتیازات فراوانی به همراه داشته باش   

۹۴/۱۱/۰۴

نظرات  (۱۰)

سلام بانو
...............
زنان جذاب /// قسمت اول
زن بعنوان یک انسان،دارای کرامت وارزش ویژه می باشد. 
درعصر جاهلیت قبل اسلام زن در جامعه ای زندگی میکرد،که بسیار پست و حقیر شمرده می شد تا جائیکه دختران را زنده به گورمی کردند.اما با آمدن اسلام این عقاید جاهلی باطل شد .
آیا می دانید شخصیت زن از دیدگاه پیامبر اعظم ( ص )چیست؟  

یکی از همسران پیامبر ( ص ) می گوید از رسول خدا ( ص ) شنیدم که می فرمود: بهترین مردان امت من کسی است که نسبت به همسر خود بهترین رفتار را داشته باشد و بهترین زنان امت من کسی است که نسبت به شوهرش بهترین کردار را داشته باشد . هر زنی که آبستن می شود ،هر شب و روزی که بر وی می گذرد برابر با هزار شهید اجر و پاداش دارد .
 بهترین زنان امت من زنی است که در آنچه معصیت نباشد رضای شوهر خود را بدست آورد و بهترین مردان امت من مردی است که با خانواده اش به لطف و مدارا زندگی کند .
چنین مردی هر روزی که بر او بگذرد اجر صد شهید را دارد . در این هنگام عمر گفت،یا رسول الله ! چگونه می شود زنی که رضایت شوهرش را بدست آورد اجر هزار شهید و مردی که با خانواده اش مدارا کند اجر صد شهید را داشته باشد؟پیامبر فرمود:بدان که اجر زنان نزد خداوند بیش از مردان است ، به خدا سوگند که ستم شوهر نسبت به زن بعد از شرک به خدا بزرگترین گناهان است. نسبت به رفتار با زنان و یتیمان از خدا بترسید که خداوند به خاطر ایشان شما را موأخذه می کند . هر که به این دو نیکی کند رحمت الهی نصیب او شود و هر که بدی نماید مورد خشم الهی واقع می شود .
در حدیث دیگری از رسول گرامی اسلام ( ص ) روایت شده که فرموده است ، جبرئیل همواره درباره بانوان به من سفارش می کرد تا جایی که گمان می کردم برای شوهران اف گفتن به زنان جایز نیست . 
پیامبر ( ص ) فرمودند : کسی که دختری داشته باشد و او را خوب تربیت نماید و از نظر علم او را خوب تعلیم دهد و او را با احکام و معارف اسلامی خوب آشنا نماید ، چنین دختری مانع رسیدن آتش جهنم به پدر و مادر خود خواهد بود .
در قسمت بعد بامن همراه باشید تا درباره زنان وجذابیت رازهایی را عنوان 

// قسمت دوم 

زن بعنوان یک انسان، دارای کرامت وارزش ویژه می باشد. 
 قبل اسلام زن درجامعه زندگی میکرد، که بسیارپست وحقیر شمرده می شد تا جائیکه دختران را زنده به گورمی کردند .اما با آمدن اسلام این عقاید جاهلی باطل شد .
آیا می دانید شخصیت زن از دیدگاه پیامبر اعظم ( ص )چیست؟  

یکی از همسران پیامبر ( ص ) می گوید از رسول خدا ( ص ) شنیدم که می فرمود: بهترین مردان امت من کسی است که نسبت به همسر خود بهترین رفتار را داشته باشد و بهترین زنان امت من کسی است که نسبت به شوهرش بهترین کردار را داشته باشد . هر زنی که آبستن می شود ، هر شب و روزی که بر وی می گذرد برابر با هزار شهید اجر و پاداش دارد .
 بهترین زنان امت من زنی است که در آنچه معصیت نباشد رضای شوهر خود را بدست آورد و بهترین مردان امت من مردی است که با خانواده اش به لطف و مدارا زندگی کند .
چنین مردی هر روزی که بر او بگذرد اجر صد شهید را دارد . در این هنگام عمر گفت ، یا رسول الله ! چگونه می شود زنی که رضایت شوهرش را بدست آورد اجر هزار شهید و مردی که با خانواده اش مدارا کند اجر صد شهید را داشته باشد ؟ پیامبر فرمود : بدان که اجر زنان نزد خداوند بیش از مردان است ، به خدا سوگند که ستم شوهر نسبت به زن بعد از شرک به خدا بزرگترین گناهان است. نسبت به رفتار با زنان و یتیمان از خدا بترسید که خداوند به خاطر ایشان شما را موأخذه می کند . هر که به این دو نیکی کند رحمت الهی نصیب او شود و هر که بدی نماید مورد خشم الهی واقع می شود .
در حدیث دیگری از رسول گرامی اسلام ( ص ) روایت شده که فرموده است ، جبرئیل همواره درباره بانوان به من سفارش می کرد تا جایی که گمان می کردم برای شوهران اف گفتن به زنان جایز نیست . 
پیامبر ( ص ) فرمودند : کسی که دختری داشته باشد و او را خوب تربیت نماید و از نظر علم او را خوب تعلیم دهد و او را با احکام و معارف اسلامی خوب آشنا نماید ، چنین دختری مانع رسیدن آتش جهنم به پدر و مادر خود خواهد بود .
در قسمت بعد بامن همراه باشید تا درباره زنان وجذابیت رازهایی را عنوان/

/ قسمت سوم
یکی دیگر از شگردهای زنان جذاب دعا کردن است .

کاترین پاندر در کتاب قانون توانگری درباره قدرت دعا چنین می گوید:
((به راستی نمی توان قدرت دعا را در ایجاد توانگری مدام و رضایت بخش نادیده انگاشت .
انسانی که هر روز و به طور منظم دعا می کند می تواند یقین بدارد که کامیاب خواهد شد . 
زیرا خود را با غنی ترین و کامیاب ترین نیروی کائنات همنوا کند .
 عیسی مسیح وعده داده است :(و هر آنچه با ایمان به دعا طلب کنید,خواهید یافت ) )) .

خود خدا در قرآن می فرماید
((بخوانید مرا تا استجابتتان کنم ))
 
 امام صادق (ع) می فرماید (( نیازهای خود را از خدا بخواهید و این طور باور داشته باشید که نیازهایتان هم اکنون پشت در است )) 

پس دوستان عزیزم دعا کردن و قانون دعا راهم در زندگی خود برنامه ریزی نمایید و بدانید دعا کردن یک قدرت و آرامش شگرف در وجود ما انسانها قرار می دهد 

 قسمت چهارم 
در این قسمت میخواهم راجب وابستگی عاطفی زنان بگویم .

درکتاب «زن و رهایی از وابستگی» نوشته سو پتن‌ثوئل با ترجمه انسی ‌شیرازی آمده است که : 

وابستگی عاطفی وقتی است که ما برای بقا به دیگران نیازمند باشیم انتظار داشته باشیم دیگران کارهایمان را به انجام رسانند تصویر خود را در آینه دیگران ببینیم واز دیگران بخواهیم به جای ما تصمیم بگیرند و از نظر مادی مخارج ما را عهده دار شوند. وقتی از نظر عاطفی وابسته ایم شادمانی خویش را از دیگران انتظار داریم از ترس ترک شدن از نیازهایمان چشم یوشی می کنیم. وابستگی عاطفی ما را در خدمت ترس های خود و امیال دیگران قرار داده و به شدت آزادی خود بودنمان را محدود می کند. وقتی از نظر عاطفی وابسته ایم باورمان این است که کلید آرامش ما در دست های دیگران است و آنان بهتر از خودمان خیر و صلاح ما را می دانند و یا باورمان شده که برای کسب محبت و عشق دیگران باید از خودمان بگذریم. زنان کم وبیش در روابطشان تمایل بیشتری به وابستگی عاطفی دارند. اما یرسش اینجاست که چگونه می توان از این دام رهایی یافت؟ شناخت و یذیرش احساسات واقعی خود قدمی اساسی در عبور از وابستگی عاطفی و رسیدن به خویشتن خویش است. زنی که از نظر عاطفی مستقل است زنی خوشحال تر، مهربان تر و بخشنده تر است. زنان با این درک به بیداری می رسند که صاحب حقوقی عملی و عاطفی هستند و این که مراقبت از خویش و ارج نهادن به نیازهایشان نه تنها اشکالی ندارد بلکه تندرستی آنها را نیز تضمین می کند. زنی که از نظر عاطفی مستقل است حد وحدود خویش را می شناسد و آن را اظهار می دارد. درون مرزهایی که می داند برای زندگی شخصی و اجتماعی اش مناسب است می تواند باقی بماند.چون به خود اجازه داده که خودش باشد و بدون احساس گناه می تواند نه بگوید یا دست کم به اندازه ای احساس گناه نکند که او را از آنچه می داند برای تندرستی و شادکامی اش لازم است باز دارد. داشتن استقلال عاطفی به آن معناست که دیگر نیازی به تایید همیشگی دیگران نداشته باشیم و در این صورت ناگزیر نیستیم برای خوشامد دیگران بیش از آنچه لازم است کاری انجام دهیم .

ادامه این مقاله با من همراه باشید 

/// قسمت پنجم 

چند راه برای جلوگیری از وابستگی و محبتهای  بی شمار و افراطی زنان 

* خود را بیشتر بشناسید 
*خود را باور داشته باشید. 
*به استعدادها و توانایی های درونی خود بیشتر پی ببرید .
 *از حداکثر تواناییهای خود بهره مند شوید 
 * نباید نیازمند کسی باشید 
 * نباید به کسی وابسته شوی
 *نباید بیش از حد مسئولیت  پذیر باشید
  *کمی به  فکرخودتان  باشید .
* به فعالیتهای خود بپردازید 
* به علایق خود اهمیت دهید 
 * خودتان را دوست بدارید 
* بیشتر از وقت و تفریحات و برنامه ها و خواسته های شخصی استفاده کنید .
 * منافع خودتان و امتیازات و راحتی خودتان در اولویت باشد.
موفق باشید ..
نوشته های  معصومه تیموری کارشناس
................
درپناه مادرخوبیها
یازهرا
Hey, let's switch to Telegram:
https://telegram.org/dl
پاسخ:
سلام
این چیه؟
و اما بعد...
سلام بزرگوار
4 شرط یک نماینده از منظر رهبری...
مقام معظم رهبری در این زمینه می‌فرمایند:
«به نظر من مهم‌ترین شرایط نماینده عبارت است از این‌که متدیّن، کارآمد، دلسوز و شجاع باشد....
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام بانو
.....................
زنان جذاب /قسمت ششم 

آیا میدانید رابطه و دیدگاه زن و مرد نسبت به پول در رابطه‌ آن‌ها تاثیر می‌گذارد.

 * احساسات متفاوتی نسبت به پول بروز می‌دهند. 
* در بسیاری از کارها مردان درآمد بیشتری نسبت به زنان دارند 
* زنان ممکن است تا حدی احساس وابستگی به همسران‌شان که پول بیشتری نسبت به آن‌ها در می‌آورند، داشته باشند.
 * فشار و استرس بیشتری روی مردان است 
* زنان احساس استقلال کمتری دارند 
 * احتمال از دست دادن کار برای مردان بیشتر از زنان است
 
قسمت هفتم 
در ادامه مباحث زنان چند زن موفق و جذاب ایرانی را برایتان معرفی میکنم تا کم کم در روزهای آینده رمز آنان را هم عنوان کنم

پردیس ثابتی :
 پردیس ثابتی (زاده ۱۳۵۴ در تهران) است .
او اکنون زیست شناس برجسته ایرانی-آمریکایی اهل فلوریدا و ساکن ماساچوست در ایالات متحده آمریکا و استاد دانشگاه هاروارد است. 
خانم ثابتی سومین زنی در تاریخ است که با معدل ۱۰۰ و مدارج کامل (به لاتین: Summa Cum Laude) از مدرسه پزشکی دانشگاه هاروارد آمریکا فارغ التحصیل شده است.
 وی بعنوان یکی از سرشناس ترین محققان آمریکا در زمینه بررسی ژنوم مالاریا، از بنیاد بیل و ملیندا گیتس بالغ بر ۲ میلیون دلار بودجه تحقیقاتی دریافت کرده است
 
به گزارش پارس ناز پردیس ثابتی اخیرا نیز به عنوان یکی از ۱۰۰ چهره نابغه جهان از سوی گروه بین المللی Creators Synectics معرفی شده است.
شبکه خبری سیانان نیز در سال ۲۰۰۷، ثابتی را به عنوان «یکی از ۸ نوابغی که دنیای ما را متحول خواهند ساخت» معرفی کرده است.
 تحقیقات وی در خصوص تکامل انسانی در طیف وسیعی از نشریات معتبر علمی و تحقیقاتی جهان نظیر نیچر و ساینس منتشر شده است.
 دکتر ثابتی تاکنون بالغ بر ۲۰ اثر علمی و تحقیقاتی را به رشته تالیف درآورده است.
 وی همچنین عضو هیئت ناظرین متخصص در گردهمایی سال ۲۰۰۸ مجمع جهانی اقتصاد بوده است .
  منبع این تحقیق از سایت زیر می باشد . 
http://www.parsnaz.ir/
  news_detail_6809.html
نویسنده معصومه تیموری


التماس دعا ى ویژه
در پناه مادر خوبیها
یازهرا
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۰۷:۴۴ قرارگاه شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
جز سر کوی تو ای رحمت بی حد و حساب
عاشقان تو محال است پناهی گیرند...

چه زود دلتنگ هوای حرم شدم...

سلام ونور...
ممنون از حضور و لطف شما...
مشهد الرضا نائب الزیاره و دعاگویتان بودم..
در پناه خدا زهرایی بمانید.
التماس دعای فرج و شهادت...
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۳۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
آفرین خواهر......
بانوووووووووووووووو
سرخ و غلیظ در شریانم وزیده ای
شعرست یا جنون به زبانم وزیده ای؟

مثل نسیم نیمهء مرداد ماه گرم
در ظهر چشمهای جوانم وزیده ای

من گم شدم درست زمانی که آمدی
تو از کدام سمتِ جهانم وزیده ای؟

مثل بهار، آمدنت ناگهانی است
در من بدون آنکه بدانم وزیده ای!

این بار چندمست که من عاشقت شدم؟
این بار چندمست به جانم وزیده ای؟

حرفی بزن که شعر شود در دهان من
حالا که باز در هیجانم وزیده ای

باران و عشق حادثه ای آسمانی اند
باران گرفته است گمانم وزیده ای
@@@@@@@@@@@@

به نسیمی همه راه به هم می‌ریزد
کی دل سنگ تو را آه به هم می‌ریزد  

سنگ در برکه می‌اندازم و می‌پندارم
با همین سنگ زدن، ماه به هم می‌ریزد

عشق بر شانه هم چیدن چندین سنگ است
گاه می ماند و نا گاه به هم می‌ریزد

آنچه را عقل به یک عمر به دست آورده است
دل به یک لحظه کوتاه به هم می‌ریزد

آه یک روز همین آه تو را می‌گیرد 
گاه یک کوه به یک کاه به هم می‌ریزد

#فاضل_نظری


🌷 
〰〰〰〰〰〰〰〰دارم تظاهر می کنم که بردبارم
هرچند تاب روزگارم را ندارم

شاید لجاجت با خودم باشد ! غمی نیست
من هم یکی از جرم های روزگارم

من هم به مصداق" بنی آدم..." ، ببخشید
...گاهی خودم را از شمایان می شمارم

حس می کنم وقتی که غمگینید باید
با ابر شعرم بغض هاتان را ببارم

حتی خودم وقتی که از خود خسته هستم
سر روی حس شانه هاتان می گذارم

فهمیده ام منها شدن تفهیم جمع است
تنهایی جمع شما را می نگارم

شاید همین دل باوری ها شاعرم کرد
شاید به وهم باورم امید وارم

هر قطره ی دلکنده از قندیل ، روزی
می فهمدم ، وقتی ببیند آبشارم !!!
@@@@@@@
پاسخ:
بسیارزیبا
قابل نداشت 
یادته
پاسخ:
خیر
یادم نیست
بانوووووووووووووووو
@@@@@@@@@@@
غرق یک خاطره باشی و به آخر برسی
به غم انگیزترین صفحه ی دفتر برسی

به سرت هی بزند تا بروی رو به عقب
که به یک حادثه یا یک غم بهتر برسی

از غزل کام بگیری و بسوزی هر شب
سر این رابطه این بار به باور برسی

عشق یعنی که بخواهی و بمیری، ای وای!
آنقَدَر دیر ، دم رفتن او سر برسی

باخدا عهد ببندی و بگوید باشد
دست آخر که به یک شانه ی دیگر برسی

آرزوهای محال دلِ بی تو یعنی
لحظه‌ای چشم ببندم ، تو هم از در برسی...
@@@@@@@@@@@@@@@
جمعه شد اما نمیدانم که دلدارم کجاست!
من خریدارش شدم زنبیل ِبازارم کجاست؟

دسته گل هایی برایش چیده ام از باغمان
باغبان با من بگو ماه شب ِ تارم کجاست؟

جای ِ ماه آسمان عکس از نگاهش می کشم
هرچه میگردم نمیدانم که پرگارم کجاست؟

خط بخط حرف دلم راچیده ام بر روی هم
بامن ای مادربگو دفتر وَ خودکارم کجاست؟

می روم در کُنجِ ایوان دیده بر راهش نهم
شاید آرامم کند فندک وَ سیگارم کجاست؟

نذر ِ دیدارش فراوان روزه ها دارم به دل
ربنا سر داده شد خرمایِ افطارم کجاست؟

گشته ام انگشت نمای مردو زن پیروجوان
از کجا فهمیده اند ایراد ِ رفتارم کجاست؟

ای خدا مُردم ز دوری عصرجمعه سررسید 
خواهشا با من بگو اربابِ دربارم کجاست؟ 🍂
در آسمان غزل شاعرانه بال زدم
به شوق دیدنتان پرسه در خیال زدم

در انزوای خودم با تو عالمی دارم
به لطف قول وغزل،قید قیل وقال زدم

کتاب حافظم از دست من کلافه شده است
چقدر آمدنت را ... چقدر فال زدم

غرور کاذب مهتاب ناگریز شکست
همان شبی که برایش تو را مثال زدم

غزال من،غزلم محو خط وخال تو شد
چه شاعرانه بدون خطا به خال زدم !

به قدر یک مژه بر هم زدن ،تو را دیدم
تمام حرف دلم را در این مجال زدم
یازهرا

🌹خدامارا برای هم نمی خواست❤

فقط می خواست هم وفهمیده باشیم❤
بدونیم نیمه ما، مال ما نیست❤
فقط خواست نیمه مونودیده باشیم❤
التماس دعای ویژه
بهترینهاروواست ارزو دارم
پاسخ:
ممنون
همچنین بزرگوار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">