چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۰۷
بهمن ۹۴

جــــــانم ارباب حسین(ع) .....

نشسته ام ومینویسم که غصه ها دارم

دوباره شوق سفر سوی کربلا دارم

هوای دیدن ارباب هم هوای حرم 

هوای روضه ی جانسوز کربلا دارم 

تمام دل خوشی ام درجهان این است

به سینه ام غم ارباب باوفا دارم

نشسته ام ومینویسم برایتان اقا

نشسته ام ومینویسم فقط تورادارم 

نشسته ام ومینویسم مراحرم ببرید

که غیر کربلا مگر کجا دارم ؟

نشسته ام ومینویسم برای این دل تنگ 

دوباره خاطره هایی که از شما دارم

مرا از قید این دنیا رهاکن ۰ عزیز فاطمه مارا دعاکن 

اگرچه روسیاهم جان زهرا ۰ دل غرق گناهم را طلا کن 

همه دار و ندارم را بگیر و ۰ نصیبم سجده در کربوبلا کن 

جفا کردم عطا کردی همیشه ۰ بیا و درد این دل را دواکن 

اسیر دست شیطان گشته نفسم ۰ بیا نفس مرا غرق خدا کن 

اگرچه نوکری لایق نبودم ۰  مرا لبریز عشق کربلا کن 

غریب مادر ای ارباب بی کس ۰ دلم را با غم عشق آشنا کن 

تو ای مصداق لطف حضرت حق ۰ مرا لبریز نور ربنا کن 

دم جان دادن ای شاه شهیدان ۰ بیا و گوشه ی چشمی به ما کن 

شب تنهایی قبرم بیا و ۰ پس از عمری مرا حاجت روا کن 

                        العبدالحقیر سعید مرادی

۹۴/۱۱/۰۷
دختر خاکی

شیطان

کربلا

گناه

نظرات  (۶)

۰۷ بهمن ۹۴ ، ۰۶:۲۴ کربلایی سیدسیامک حسینی
سلام
الله اکبر مثل اینکه روزییم شده هرروزتوسط یکی منوببرن حرم.
خداخیرتون بده درست پارسال این موقع هم کربلابودم.
آی چقدردلم حرم میخواد،فقط حرم.درپناه حضرت ارباب حسین علیه السلام
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۷ دلسوختگان
تماشایی ترین تصویر دنیا می شوی گاهی
دلم می پاشد از هم ، بس که زیبا می شوی گاهی

حضور گاه گاهت بازی خورشید بــا ابر است
که پنهان می شوی گاهی و پیدا می شوی گاهی

به ما تا می رسی کج می کنی یکباره راهت را
ز ناچاریست گر همصحبت ما می شوی گاهی

دلت پاک است اما بـا تمام سادگیهایت
به قصد عاشق آزاری معما می شوی گاهی

تو را از سرخی سیب غزل هایم گریزی نیست
تو هم مانند آدم زود اغوا می شوی گاهی


 "مهدی عابدی"

سلام بانو
................
اینقدر مرا با غم دوریت نیازار
با پای دلم راه بیا قدری و... بگذار

این قصه سرانجام خوشی داشته باشد
شاید که به آخر برسد این غم بسیار

این فاصله تاب از من دیوانه گرفته
در حیرتم از اینهمه دلسنگی دیوار

هر روز منم بی تو و... من بی تو و لاغیر
تکرار... و تکرار... و تکرار... و تکرار ...

من زنده به چشمان مسیحای تو هستم
من را به فراموشی این خاطره نسپار

کاری که نگاه تو شبی با دل ما کرد
با خلق نکرده است، نه چنگیز نه تاتار

ای شعر! چه میفهمی از این حال خرابم
دست از سر این شاعر کم حوصله بردار

حق است اگر مرگِ من و عالم و آدم
بگذار که یکبار بمیریم نه صد بار!

تصمیم خودم بود به هرجا که رسیدم
یک دایره آنقدر بزرگ است که پرگار

اوج غم این قصه در این شعر همین جاست
من بی تو پریشان و... تو انگار نه انگار!
اللهم الرزقنا کربلا

دیگه خسته شدم   ، ما کجا وامام حسین  علیه السلام بعضی وقتها  زمین وزمان رو بهم می ریزیم
که من کربلا می خوام  من فلان چیزومی خوام  ولی توانتخاب  یه  چیزایی  این قدربی صلیغه وبی دقتیم 
که  ...اره درکل  ماادماگیرکه می کنیم  دست به دامن اهلبیت وخدا می شیم، درصورتی که گیرمون یه جای دیگس ، گیرنفسمونیم ، به این فکرنمی کنیم که ایا این که توذهن منه خداهم می پسنده یانع خداباشه بالاخره منم حق انتخاب دارم  
چیزی که می خوام بااین رنگی این شکلی ووو درصورتی که خدا یه چیزدیگه می خواد واون منم که اسیر نفسممو صلاح خدا رو می گذارم کم قسمت ، قسمت نبود درصورتی که من خودخواهم
الهی به حق الحسین لاتکلنی الی نفسی ترفة عین الابدا
و اما بعد...
سلام بزرگوار ، بهار انقلاب اسلامی بر شما مبارک.

1. روزی سر مزار امیر نشسته بودم دیدم جوانی با ظاهری حزب‌اللهی مانند کنار من آمد و گفت:
«شما با این شهید نسبتی دارید؟!»
گفتم: «من برادرش هستم»،
او گفت: «حقیقتش من از اول مسلمان نبودم اما بنا به دلایلی
به اجبار و به ظاهر مسلمان شدم اما قلباً مسلمان نشده بودم
تا اینکه برحسب اتفاق عکس برادر شما را دیدم،
وقتی عکس را دیدم حال عجیبی به من دست داد. انگار این عکس با من حرف می‌زد،

2. گفت: «اگر روسری خود را بر ندارم و به خاطر حفظ حجابم کشته شوم آیا من شهید محسوب می شوم؟» گفتم: «بله!» گفت: «والله روسری خود را بر نمی دارم هر چند در راه حفسظ حجابم جانم را از دست بدهم.»

اللهم عجل لولیک الفرج

۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۲۷ پرستوی مهاجر
سلام
خوبین؟
ممنون از حضور و نظر
بیشتر سر بزنید
مرا یاری کنید در نشر معارف حقه اهل البیت
پاسخ:
سلام
ممنون و سپاسگذار
موفق و مؤید باشید
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۳۶ من و غریبه
سلام
زیبا وعالی مینویسید
عالیه..به منم سر بزنید خوشحال میشم
یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">