چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۰۹
بهمن ۹۴

گفتنـــی نیست...  ولی....              بی تو کمــــاکان  در من....

نفسی هست....        دلی هست.... 

ولــــی....

جـــــانی  نیســـــت ..!!!

امام صادق(ع) فرمودند:

هر مؤمنی آرزوی خدمت به مهدی را داشته باشد و برای تعجیل فرجش دعا کند، کسی بر قبر او می آید و او را به نامش صدا میزند که:فلانی مولایت صاحب الزمان ظهور کرده اگر میخواهی به پا خیز و به خدمتش برو، و اگر میخواهی تاروزقیامت بخواب.

پس عده ی بسیاری به دنیا باز میگردند و فرزندانی از آنها متولد میشود.

مکیال المکارم

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 السًّلامُ عَلَیْکَ یا صاحِبَ الزَّمان       السًّلامُ عَلَیْکَ یاخَلیفَهَ الرَّحمن    السًّلامُ عَلَیْکَ یاشَریکَ القُرآن

 السًّلامُ عَلَیْکَ یاقاطِعَ البُرهان     السًّلامُ عَلَیْکَ یااِمامَ الاِنْسِ والجانّ   السًّلامُ عَلَیْک َو علی ابائِک الطّاهرین

و رحمه الله و برکات

ألـلَّـهُـمَــ عَـجِّـلْ لِـوَلـیِـکْ ألْـفَـرَج  بحق زینب(س)

۹۴/۱۱/۰۹

نظرات  (۷)

سلام بانو
ادینه برشما وخانواده محترم بخیر
@@@@@@@@@@@@@@@@
💠💢💠💢💠💢💠💢
💢💠💢💠
💠💢
���
در امتداد خزان، روزها زمستانی

و در غیاب شما، آفتاب زندانی

جسارت است ولی یک سوال می پرسم

چقدر در پس پرده حضور پنهانی؟

ببین برای شما جمعه ندبه می خوانند

نوادگان زمین خسته از پریشانی

چه وقت میرسد آقا نگاهتان باشد

برای شب زدگان آیت غزل خوانی؟

دوباره پنجره ها، زل زدن به غربت شهر

در انتظار شما ای طلوع پایانی

💠
💢💠
💠💢💠���o
چقدر مانده به اتمام این شب
تاریک
چقدر مانده که دست از سکوت
برداری ؟

دوباره حرف بزن خوب من
نمیخواهد
که احترام سکوت مرا نگهداری!

تمام طول شب این بود فکرِ
عاشق تو
که مثل آن همه دیروز دوستش
داری ؟

تمام طول شب این بود حرف
چشمانت
که آی عاشق ِ دیوانه با توام ، آری...
التماس دعا فرج
درپناه مادرخوبیها
یازهرا

سلام💠╗╠💠╣╔💠╗╚🍁╝╔💠╗╠💠╣╔💠

   خــــــاتم الانــــبیاء 
                             و 
                          خــــــاتم الاوصیــــــاء


در روایات بسیاری به اوصاف مشترک و شباهت‌های امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به حضرت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم اشاره شده است. ما در این نوشتار به بعضی از این ویژگی‌ها اشاره می‌نماییم:

1⃣. رحمت
خداوند متعال وجود نازنین پیامبر اکرم صل الله علیه و اله و سلم را رحمتی برای عالمیان می‌داند؛ (وَ ما أَرْسَلْناکَ إِلاَّ رَحْمَةً لِلْعالَمینَ)؛(1) و تو را جز رحمتی برای جهانیان نفرستادیم. 
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نیز به این صفت زیبنده‌اند: «السَّلَامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الْعَلَمُ الْمَنْصُوبُ وَ الْعِلْمُ الْمَصْبُوبُ وَ الْغَوْثُ وَ الرَّحْمَةُ الْوَاسِعَة»؛(2) سلام بر تو ای پرچم برافراشته ... و رحمت گستردة الهی.

2⃣. حجت الهی
«السَّلَامُ عَلَیْکَ یَا حُجَّةَ اللَّهِ عَلَى الْأَوَّلِینَ وَ الْآخِرِین»؛(3) امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نیز با لقب حجة الله مورد خطاب قرار گرفته‌اند: «السَّلَامُ عَلَیْکَ یَا حُجَّةَ اللَّه».(4)

3⃣. نور خدایی
پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم نور خدایی است: «السَّلَامُ عَلَیْکَ یَا نُورَ اللَّهِ الَّذِی یُسْتَضَاءُ بِه‏»(5) سلام بر تو، ای نور روشنایی بخش خداوند.(6) در زیارت روز جمعه نیز خطاب به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف این گونه آمده است: «السَّلَامُ عَلَیْکَ یا نُورَاللهِ الّذِی یَهْتَدی بِه المُهْتَدُون»؛ سلام بر تو ای نور خداوند که هدایت جویان به وسیله او هدایت می‌شوند.

4⃣. دعوت کننده به سوی خداوند متعال
خداوند در قرآن خطاب به رسول مکرمش می‌فرماید: (یا أَیُّهَا النَّبِیُّ إِنَّا أَرْسَلْناکَ شاهِداً وَ مُبَشِّراً وَ نَذیراً وَ داعِیاً إِلَى اللَّهِ بِإِذْنِهِ وَ سِراجاً مُنیراً)؛(7) ای پیامبر! ما تو را گواه فرستادیم و بشارت دهنده و انذار کننده، و تو را دعوت کننده به سوی خدا به فرمان او و چراغی روشنی بخش قرار دادیم.
امام زمان نیز در وصف وجودی خویش می‌فرمایند: «إِنِّی أَمَانٌ لِأَهْلِ الْأَرْضِ کَمَا أَنَّ النُّجُومَ أَمَانٌ لِأَهْلِ السَّمَاءِ»؛ به درستی که من امنیت بخش اهل زمین هستم، همانگونه که ستارگان امنیت بخش اهل آسمانند
در مورد امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف نیز آمده است: «السَّلَامُ عَلَیْکَ یَا دَاعِیَ اللَّه»؛(8) سلام بر تو ای دعوت کننده خلق به سوی خدا.

5⃣. خاتمیّت (حُسن ختام)
(ما کانَ مُحَمَّدٌ أَبا أَحَدٍ مِنْ رِجالِکُمْ وَ لکِنْ رَسُولَ اللَّهِ وَ خاتَمَ النَّبِیِّینَ وَ کانَ اللَّهُ بِکُلِّ شَیْ‏ءٍ عَلیماً)؛(9) محمد صل الله علیه و اله و سلم پدر هیچ یک از مردان شما نیست، ولی رسول خدا و آخرین پیامبران است و خداوند به همه چیز آگاه است.
امام مهدی علیه السلام نیز در معرفی خود می‌فرمایند: «أَنَا خَاتِمُ الْأَوْصِیَاءِ وَ بِی یَدْفَعُ اللَّهُ الْبَلَاءَ عَنْ أَهْلِی وَ شِیعَتِی»؛(10) من آخرین از جانشینان پیامبر هستم و بواسطة من خداوند بلا را از اهل و شیعیانم برمی‌دارد.

6⃣. امنیت بخشی
با وجود رسول خدا امت او در امنیت بودند: (وَ ما کانَ اللَّهُ لِیُعَذِّبَهُمْ وَ أَنْتَ فیهِمْ)؛(11) (ای پیامبر!) تا تو در میان آن‌ها هستی، خداوند آن‌ها را مجازات نخواهد کرد.
امام زمان نیز در وصف وجودی خویش می‌فرمایند: «إِنِّی أَمَانٌ لِأَهْلِ الْأَرْضِ کَمَا أَنَّ النُّجُومَ أَمَانٌ لِأَهْلِ السَّمَاءِ»؛(12) به درستی که من امنیت بخش اهل زمین هستم، همانگونه که ستارگان امنیت بخش اهل آسمانند.
 

📚منابع:
1. انبیاء: 107.
2. بحارالأنوار، ج53، ص171.
3. بحارالأنوار، ج97، ص183.
4. الکافی، ج4، ص570.
5. بحارالأنوار، ج97، ص183.
6. مفاتیج الجنان، زیارت حضرت رسول صل الله علیه و اله و سلم.
7. احزاب: 45 و 46.
8. بحارالانوار، ج53، ص171.
9. احزاب: 40.
10. بحارالأنوار، ج52، ص30.
11. انفال: 3333

اللهم عجل لولیک الفرج 
منتظربمونم...
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۰۰ نشانه گمنام
سلام دوست من خواهر خوبم اومدم برا حلالیت دارم میرم راهیان ان شالله دعاگویتان خواهم بود
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام
خوش بسعادتتون
توروخدا به شهدا بگین
امسال یا اسفندماه یا فروردین
یاهردو بطلبند منووووو
التماس دعای فرج
غروب جمعه دقیقا شبیه یک"دار"است
که مجرمی دم آخر به آن گرفتار است

ویا شبیه حال کسی که رفته خون بدهد
خبر رسیده که او خود شدید بیمار است
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا ى فرج
سلام ...

▧▨╮🌷╰▨▧ 💠 ▧▨╮🌷╰▨▧

🔅خجالت میکشم آقا بگویم یارتان هستم
🔅که میدانی و میدانم فقط سربارتان هستم 
🔅و با این بـی وفایـی ها و این توبه شکستن ها 
🔅حلالم کن که عمری موجب آزارتان هستم

🔅 هزاران جمعه رفت و بودم و اما نبودی تو 
🔅خودم میدانم آقا "من" گره در کارتان هستم
🔅نشانت در دلم بود و منِ بیچاره همواره
🔅میان شهر ، آواره پــی آثارتان هستم..

▧▨╮🌷╰▨▧ 💠 ▧▨╮🌷╰▨▧
اللهم عجل لولیک الفرج
خیلی خیلی محتاج دعاتم  نفس


۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۳ ❤منتـــظر المـهـدی❤
گفتنی نیست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">