چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۱۵
بهمن ۹۴

استاد رائفی پور:

شرایط ازدواج جوونا رو فراهم کنید.

خونه ای دارید ارزون، نصف قیمت بدید جوونا برای شروع زندگی....

به خدا قسم خیر دنیا و آخرت تو همینه.... فراموش نکنید.... ازدواج ها رو سخت نگیرید... سن ازدواج رو بیارید پایین....

اون جوونی که سن ازدواجش بره بالا، سخت پسند میشه....

مثل دو تیکه گـِـل میمونن، وقتی که شُل هستن میزنی، به هم میخورن.... وقتی جداشون میکنی میذاری خشک بشن، قالب همدیگه میشن..... 💕

اما وقتی هر کدوم جدا از هم خشک شدن، باید بسابی اینا رو .... مردم هم دوست ندارن سابیده بشن..... 😳

میبینی بخاطر یه مدل راه رفتن آقا، خانومه رفته طلاق گرفته.... سن رفته بالا دنبال بهونه میگرده.....

پدر مادرا میگن: بچه س هنوز!!!!!!

چی چی بچه س!!!!

چجوری تو پیش دانشگاهی اجازه داره سر تا پای مملکتو ببره زیر سوال، اینجا بچه نیس خیلی میفهمه.....

بخدا گناه دارید میکنید..... گناه 😳

میگید خونه و ماشین داشته باشه.... مگه خودتون داشتید؟؟؟؟

این بدبخت بیچاره که چهارسال درس بخونه، دو سالم بره سربازی میشه شیش سال .... 😐

این کجا باید میرفته سر کار....

اگه بانک ملی بگه سه تومن میدیم بیا برو ازدواج کن میریم....

ولی #خدا میگه: اگه کسی بخاطر مسائل اقتصادی ازدواج نکنه، به خدا سوء ظن کرده...

ما حرف بانک ملی رو قبول داریم حرف خدا رو قبول نداریم.... ☝

تو رو خدا بیاین ازدواج جَوونا رو راحت بگیریم بذارین با هم خوش باشن و خودشون زندگیشونو بسازن و کنار هم آرامش داشته باشن...

پیامبر خدا (ص):

💖 ﺯﻥ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ؛ ﺯﯾﺮﺍ ﻛﻪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻛﺮﺩﻥ ﺭﻭﺯﯼ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯽ ﻛﻨﺪ. 💖

(بحارالانوار، ج 103، ﺹ 217)

۹۴/۱۱/۱۵

نظرات  (۶)

سلام 
بله سن که رفت بالا انتخاب سخت می شه 
بایدطرفم ویژگی هاش  این...
خداعاقبت بخیرمون کنه صلوات
اللهم صلی على محمد وال محمد وعجل فرجهم
پای عشق تودرامد به والله پدرم
تازه فهمیده ام پدرم کافی نیست!
امروز کسى  که درخیابان از کنارم ردشد
عطرتورازده بود
واین یعنی
قتل غیرعمد...
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۵۴ یک نفس تاخدا

سلام

پیامبراکرم(ص) درباره صفات و ویژگیهای همسرشایسته می فرمایند: «با کسی که اخلاق و دینش مورد پسند باشد ازدواج کنید.»

در واقع این دو ویژگی به عنوان دو ملاک و معیار درازدواج و انتخاب همسر است و ملاکهای دیگر، هر چه که باشد اهمیتشان بعد از این دو قرار دارد.

ولی متاسفانه امروزه ظواهر مادی و تشریفات و تجملات...

ان شالله ازدواجی آسان و همسری مومن و خدایی نصیب همه مجردها بشه.

در پناه خدای خوبی ها باشید.لحظه هاتون به رنگ خدا

سلام بانو
اللهم الرزقنا. ..
کوه صبرم ولی از بس که بهم می ریزی
من هم از اینهمه آزار بهم می ریزم




ﺍﺯ ﺻﺪ ﺁﺩﻡ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺧﻮﺑﯽ ﻣﯽﺷﻮﺩ
ﺁﺧﺮﺵ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻣﺎ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺧﻮﺑﯽ ﻣﯽﺷﻮﺩ

ﮔﺮ ﺩﺭ ﺁﻣﺪ ﺍﺷﮏ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺭﻓﺘﻨﺖ ﺩﻟﺨﻮﺭ ﻧﺸﻮ
ﺩﺳﺖ ﮐﻢ ﺩﺭ ﺷﻬﺮﺗﺎﻥ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺧﻮﺑﯽ ﻣﯽﺷﻮﺩ

ﭼﺎﺭ ﺭﺍﻩِ ﺑﯽ ﭼﺮﺍﻍ ِ ﻗﺮﻣﺰ ِ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺗﻮ
– ﺑﺎ ﮐﻤﯽ ﭼﺮﺧﺶ ﺩﺭ ﺁﻥ – ﻣﯿﺪﺍﻥ ﺧﻮﺑﯽ ﻣﯽﺷﻮﺩ

ﻃﻮﻝ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﻮﭼﻪﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺎﺭﻫﺎ ﺳﻨﺠﯿﺪﻩ ﺍﺳﺖ
ﮐﻔﺶ ﻣﻦ ﺩﺍﺭﺩ ﺭﯾﺎﺿﯿﺪﺍﻥ ﺧﻮﺑﯽ ﻣﯽﺷﻮﺩ

ﺁﺧﺮﺵ ﺭﻭﺯﯼ ﭘﺸﯿﻤﺎﻥ ﻣﯽﺷﻮﯼ ﺍﺯ ﺭﻓﺘﻨﺖ
ﺷﻌﺮ ﻣﻦ ﻫﻢ ﺻﺎﺣﺐ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺧﻮﺑﯽ ﻣﯽﺷﻮﺩ


منم آن در به در کوچه ی عشقی که هنوز
وسط خاطره ی کوچه ی دل محبوسم

عاشق دلکده ی کوی تو هستم و هنوز
پشت اندیشه ی چشمان دلت محسوسم

شوق دیدار تو دارد دل بی خانه ی من
از سر ذوق به هر گل که رسم ‌می بوسم

از همان لحظه که دیوار دلم ریخت فرو
منم و بانگ مسیحایی این نا قوسم

من و تو ، خلوت کوچه و غروب پاییز
و همان حسرت یک ‌بوسه که من مایوسم

گل گلخانه ی من ، لب بگشا حرف بزن
رحم کن ، دارم از این بی خبری می پوسم���
............. .............


���دیده بارانی و دل کرده هوایت چه کنم؟
تو نبودی و ز غم پر شده جایت چه کنم؟

نرود پای دلم غیر رهی جز ره تو
غیر از این جان که فدا گشته برایت چه کنم؟

این روا نیست که اینگونه دل آزار شدی
صنما..با دل افتاده به پایت چه کنم؟

میکنی بر همه جانم تو خدایی اما
دل سنگی که خدا کرده عطایت چه کنم؟

بی تو این سینه کویریست به پهنای سراب
بی خدا....با تو و این جور و جفایت چه کنم؟

قاب عکس تو کند ولوله در سینه بپا
مانده ام با هوس زنگ صدایت چه کنم ؟ ���
سلام بانو


دوباره پرشده از عطر گیسویت شبستانم
دوباره عطر گیسویت،چقدر امشب پریشانم

کنارت چای می نوشم به قدر یک غزل خواندن
به قدری که نفس تازه کنم خیلی نمی مانم

کتاب کهنه ای هستم پر از اندوه یا شاید
درختی خسته در اعماق جنگل های گیلانم

رها بی شیله پیله روستایی سادهءساده
دوبیتی های "باباطاهرم" عریان عریانم

شبی می خواستم شعری بگویم ناگهان در باد
صدای حملهء چنگیز خان آمد... نمی دانم _

چه شد اما زمین خوردم میان خاک و خون دیدم
درآتش خانه ام می سوخت گفتم آه ... دیوانم

چنان باخاک یکسان کرد از تبریز تا بم را
زمان لرزید از بالای میز افتاد لیوانم...

فراوان داغ‌دیدن‌ها، به مسلخ سر بریدن‌ها
حجاب از سر کشیدن‌ها، از این غم‌ها فراوانم

شمال و درد "کوچک‌خان"، جنوب و زخم "دلواری"
به سینه داغدار کشتهء حمام کاشانم

سکوت من پر از فریاد، یعنی جامع اضداد
منم من اخم سعدآباد و لبخند جمارانم

من آن خاکم، که همواره در اوج آسمان هستم
پر از "عباس بابایی"، پر از "عباس دورانم"

گرفته شعله با خون جوانانم حنابندان
که تهران‌تر شود تهران، من آبادان ویرانم

صلاة ظهر تابستان، من و بوشهر و خوزستان
تورا لب تشنه‌ایم از جان، کمی باران بنوشانم

سراغت را من از عیسی گرفتم، باز کن در را
منم من "روزبه" اما، پس از این با تو "سلمانم"

شکوه تخت جمشید اشک شد از چشم من افتاد
از آن وقتی که خاک پای سلطان خراسانم

اگر سلطان تویی دیگر ابایی نیست می گویم
که من یک شاعر درباری ام، مداح سلطانم
یازهرا
سلام ادینه بخیر
التماس دعا ى ویژه
در پناه مادر خوبیها
یازهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">