چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۲۳
بهمن ۹۴

یا صاحب الزمان "عج "

ﺭﺳﺪ ﺯ ﻧﻢ ﻧﻢ ﮔﺮﯾﻪ, ﺻﺪﺍﯼ ﺁﻣﺪﻧﺖ

ﺑﻪ ﺍﺷﮏ ﺩﯾﺪﻩ ﺑﺨﻮﺍﻧﻢ ﺩﻋﺎﯼ ﺁﻣﺪﻧﺖ

ﭼﻪ ﺩﯾﺪﻩ ﻫﺎ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺭﺍﻫﺖ ﺳﭙﯿﺪ گردیده

ﭼﻪ ﮔﺮﯾﻪ ﺩﺍﺭ ﺷﺪﻩ ﻣﺎﺟﺮﺍﯼ ﺁﻣﺪﻧﺖ

ﺗﻮ ﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﮐﻪ ﺑﯿﺎﯾﯽ ﺳﺮﯼ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺑﺰﻧﯽ

ﻭﻟﯽ ﻧﺒﻮﺩ ﻣﻬﯿﺎ ﻓﻀﺎﯼ ﺁﻣﺪﻧﺖ

ﺩﺭ ﺁﻥ ﻣﯿﺎنه ﮐﻪ ﺑﻮﯼ ﮔﻨﺎﻩ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ

ﻧﺒﺎﺷﺪ ﺍﯼ ﭘﺴﺮ ﻧﻮﺭ ﺟﺎﯼ ﺁﻣﺪﻧﺖ

ﺍﮔﺮ ﭼﻪ ﺷﯿﻌﻪ ﮐﻨﺪ ﭘﯿﺸﻪ ﺭﺍﻩ ﺗﻘﻮﯼ ﺭﺍ

ﺩﻋﺎ ﻭ ﮔﺮﯾﻪ ﺷﻮﺩ ﺭﻩ ﮔﺸﺎﯼ ﺁﻣﺪﻧﺖ

ﺳﻼﻡ ﻣﺎ ﺑﻪ ﺷﻬﯿﺪﺍﻥ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻦ ﺑﯽ ﺳﺮ

ﭼﻪ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻧﺸﺴﺘﻨﺪ ﭘﺎﯼ ﺁﻣﺪﻧﺖ

ﺗﻘﺎﺹ ﺳﯿﻠﯽ ﻧﺎﻣﺮﺩ ﺑﻪ ﮐﻮﭼﻪ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﯼ

                               ﺩﺭ ﺍﺑﺘﺪﺍﯼ ﻇﻬﻮﺭ ﻭ ﺍﺑﺘﺪﺍﯼ ﺁﻣﺪﻧﺖ

                          ﭼﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﮕﯿﺮﯾﻢ ﺳﺮ ﺑﻪ ﺭﻭﯼ ﺩﺳﺖ

ﺷﻮﯾﻢ ﻫﻤﺴﻔﺮ ﮐﺮﺑﻼﯼ ﺁﻣﺪﻧﺖ...

۹۴/۱۱/۲۳

نظرات  (۴)

۲۳ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۱۴ سروش شهباز نسب
سلام
دعای که تا الان مستجاب نشده.متنی که قراره بنویسم.
حتما بیان بخونین.
امشب میزارم یا فردا.
سلام بانو
ادینه بخیر
........ .   

یا ایهاالعزیز دلم مبتلایتان
دارد دوباره این دل تنگم هوایتان

از حال ما اگر که بپرسی ملال نیست
جز دوری شما و فراق صدایتان

من غصه ام گرفته برای غریبی ات
حالا شما بگو کمی از غصه هایتان

یک روز زیر پای شما خاک میشوم
من زاده میشوم که بمیرم برایتان

ناقابل است پیش کشم در برابرت
چشمم سرم دلم همه اقا فدایتان

با این همه که رنج کشیدی به خاطرم
کشتی مرا دوباره به اشک 


#السلام_علیک_یا_صاحب_الزمان_عج
التماس دعا ى فرج
درپناه مادرخوبیها
یازهرا

۲۳ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۱۸ دلسوختگان
"یک"ی بود ... که همه چیز و همه کس بود!
"یکی" بود ... که همه کس بود!
"یکی" بود ... که "یکی" نبود!
"یکی" بود ... "یکی" نبود!
غیر از خدای مهربون ... هیچ کس نبود ...
از کودکی ها مادرها هر شب به گوشمان خوانده اند که جز خدا سَرت را به جایی گرم نکن که نیست ... دیگری نیست ... گشتیم و نبود ... تو نگرد ... همه اوست و همه دست اوست... اما وقتی بزرگتر شدیم ، حرص و آز و آرزو هایمان را هم با خودمان بزرگ کردیم ... آنقدر بزرگ که در میانشان گم شدیم ... حتی خودمان را گم کردیم ... "خود" ِ خودمان را گم کردیم ... چنان غرق شدیم که تا وقتی چشم از این زندگی نبندیم، نمی فهمیم ... همه این مدت او دیده ما بود و میدید ... گوش ما بود و میشنید ... دست ما بود و انجام میداد ... و اینقدر به ما نزدیک بود و ما از او آنقدر دور! نمیفهمیم که غیر از خدای مهربون هیچ کس نبود ... همان "یک" ی بودی که همه چیز مان بود ... 
اما باز امان از این همه زنجیر که ما را به زمین بسته است ...
زمینی پر از تشویش و اضطراب و دلهره
زمینی پر از ناحق و ظلم و ستم
زمینی پر از دوری از او
زمینی پر از غیر از او
زمینی پر از خالی ...
خدایـَ کم! کمی بال برایم بفرست ... خسته شدم از نبودن آسمانت ...

سلام
اللهم عجل لولیک الفرج
روزهای هفته را با عشق تو سر میکنم
تا به جمعه میرسم احساس دیگر میکنم

حس دیدار تو در من جمعه غوغا میکند
جمعه ها چشمان خود را حلقه بر در میکنم

در غروب جمعه بغضم در گلو وا میشود
چشم خود را در نبودت جمعه ها ترمیکنم

آنقدر در کوچه ها فریاد نامت میکنم
گوش اهل کوچه را با نام تو کر میکنم

شک ندارم درد جمعه درد بی درمان توست
نام زیبای تو را هر جمعه ازبر میکنم

کل هفته خانه را با گل مزین میکنم
باز هم گلهای خود را جمعه پرپر میکنم
                                                               
گرچه می دانم نمیایی ولی این را بدان
جمعه ای دیگر برای دیدنت سر میکنم���

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">