چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۲۴
بهمن ۹۴
ولینتاین واسه کیاست؟!               واسه شما عاشقاست......
ماکه عشقمون کربلاست ....          کادوموم از بقیه جداست
چونکه دست حضرت زهراست ....       پرچم عاشقای حسین همیشه بالاست
عشق فقط دوکلام....         حسین علیه السلام،کربوبلا والسلام
روز عشق واسه ما بچه شیعه ها.....        روز ازدواج حضرت علی و زهراس
*****************************************

خوشابحالِ دل بی شکیب بعضی ها
              هزار غبطه به حال عجیب بعضی ها
نمی رود ز سرِ این پرنده ی قفسی
            خیـــال بال و پر دل‌فریب بعضی ها
قنوت وتر ... سحر در جوار "شش گوشه"
            طبیب حـــاذق درد غریب بعضی ها!
نصیب همچــــــو منی؛ مهر تربت و حسرت!
برات کرب و بلا، هی نصیب بعضی ها ...
دلــــــــم شکسته خدایا! مرا اجابت کن
به حق حرمت امن یجیب بعضی ها...
به همنشینی پاکانِ کربلا رفته
گرفته چادر من، بوی سیب بعضی ها ...
۹۴/۱۱/۲۴

نظرات  (۶)

سلام بانو
ان شاء الله به حق کریم اهلبیت امام ثارالله  حسن مجتبی علیه السلام بزودی قسمتمون بشه  بین الحرمین اقا

اصلاً حسین این دل ما دست مجتبی است
اصلاً حسین دست شما دست مجتبی است

باشد ... برات کرببلا را نمی دهی ؟
اصلاً برات کرب و بلا دست مجتبی است

من منتظر شوم بشود محشری که تا
عالم نظر کند که چه ها دست مجتبی است

تنها نه عالمین نه جن و ملک حسین
اصلاً تمام عرش خدا دست مجتبی است

من فرض می کنم که سه تا دل به من دهی
یکّی برای توست ، دوتا دست مجتبی است

آقا نه اینکه از وجنات تو کم شود
اصلاً حسین صحن رضا دست مجتبی است

تو شاهی ای حسین و گدای شما منم
حی و ممات شاه و گدا دست مجتبی است

#اصلا_حسین_این_دل_ما_مست_مجتبی_ست
کربلا ببینمتون
التماس دعا ى ویژه
در پناه مادر خوبیها
یازهرا
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۱۲ الهـــــــــــی

سلام

 

ولادت قهرمان فصاحت و بلاغت، و مظهر مهربانی و عطوفت

 

عقیله ی بنی هاشم زینب کبری سلام الله علیها مبارک باد. . .

 

به یا شهـــــدای حــــــرم

 

برمحمد و آل محمد صلوات

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد [گل]

۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۶ پرستوی مهاجر
سلام
خوبین؟
التماس دعا
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۱ دلسوختگان
توی یک جمع بی حوصله نشسته بودم طبق عادت همیشگی مجله را ورق زدم تا به جدول رسیدم همین که توی دلم خواندم سه عمودی ، یکی گفت : بلند بگو ، گفتم ، یک کلمه سه حرفیه از همه چیز برتر است ... حاجی گفت : پول ، تازه عروس مجلس گفت :عشق ، شوهرش گفت : یار ، کودک دبستانی گفت : علم ، حاجی پشت سرهم گفت : پول اگه نمیشه طلا ، سکه ، گفتم حاجی اینها نمیشه گفت : پس بنویس مال گفتم بازم نمیشه ، گفت : جاه خسته شدم با تلخی گفتم ، نه نمیشه ، دیدم همه ساکت شدند مادر بزرگ گفت : مادر جان عمر است سیاوش که تازه از سربازی آمده بود گفت : کار ، دیگری خندید گفت : وام یکی از آن وسط بلند گفت : وقت ، یکی گفت : آدم ، خنده تلخی کردم و گفتم نه اما فهمیدم تا شرح جدول زندگی کسی را نداشته باشی حتی یک کلمه سه حرفی آن هم درست نمی آید باید جدول کامل زندگیشان را داشته باشی بدون آن همه چیز بی معناست هرکسی جدول زندگی خود را دارد . هنوز هم به آن کلمه سه حرفی جدول خودم فکر می کنم شاید کودک پا برهنه بگوید : کفش ، کشاورز بگوید : برف ، لال بگوید : حرف ، ناشنوا بگوید : صدا ، نابینا بگوید : نور ومن هنوز در فکرم که چرا کسی نگفت : خدا

"صادق هدایت"
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۲ نشانه گمنام
سلام بانو عید مبارک
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۲۹ حمیدرضا فاطمی
با سلام و احترام

ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار بر شما مبارک باد

خیلی شعر قشنگی بود . بریم تازگی داشت.

امیدوارم در پناه حضرت زینب (س) سلامت و سربلند باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">