چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۲۶
بهمن ۹۴

آمدی گفتی به من ای حوریه          دلبری هایت بماند بعد  فتح سوریه!

پس همینجاازشمادارم سوال           من ندارم درفراقت صبر،آقا زوریه!؟

سیده تکتم حسینی از شاعران کشورمان برای مدافعان حرم که این روزها دست از جان شسته و محافظ حرم آل الله هستند،‌ شعری سروده است.

این شعر عاشقانه که از زبان همسران مدافعان حرم سروده شده، به شرح زیر است:

از اولش هم گفته بودم که سری از من

دیدی که من حق داشتم؟! عاشق تری از من

دلبسته‌ات بودم من و دلبسته ام بودی

اما رهایت کرد عشق دیگری از من

آتش شدی، رفتی و گفتی: «عشق سوزان است

باقی نماند کاش جز خاکستری از من»

رفتی و جا مانده فقط مُشت پَری از تو

رفتی و باقیمانده چشمان تری از من

فالله خیر حافظا خواندم که برگردی

برگشته ای با حال و روز بهتری از من

من عاشق لبخندهایت بودم و حالا...

با خنده های زخمی‌ات دل می بری از من

عاشق ترینم! من کجا و حضرت زینب؟!

حق داشتی اینقدر راحت بگذری از من...

منبع: فارس

۹۴/۱۱/۲۶

نظرات  (۶)

و اما بعد...
سلام بزرگوار... ولادت حضرت زینب(س) بر شما مبارک.و

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، بیش از ۲۰ سال پیش، خطر «تهاجم فرهنگی» و «شبیخون فرهنگی» را گوشزد کرده بود  که البته عده‌ای جدی نگرفتند و هنوز هم جدی نمی‌گیرند. خدا کند ما در زمره‌ی جمع قلیلی باشیم که از این وقایع، عبرت می‌گیریم؛ چراکه امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) فرمود: "چه بسیارند عبرتها و چه اندک است عبرت گرفتن." 
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
بابت تاخیرشرمنده
میام الان به وب پربارتون سرمیزنم
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۳۹ نشانه گمنام
سلام بانوووو نیستیاااا
خوشحال میشم تشریف بیارین
یا علی التماس دعای فرج
بابت پست ممنون عالی بود
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۰۴ الهـــــــــــی

🌸💫🌸💫🌸💫🌸

 

 

امام صادق علیه السلام فرمود :

 

تسبیح الزهرا فاطمه سلام الله علیها فی دبر کل صلاة احبّ الی من صلاة الف رکعة فی کل یوم ..

 

بجا آ وردن تسبیحات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در تعقیب هر نماز برای من از هزار رکعت نماز در هر روز محبوب تر است .

 

🔹 منبع : مجلسی ، محمد باقر ، بحار الانوار ییروت

نشر دار احیاء

ج 82 ص 332 . 🔹

 

🌸💫🌸💫🌸💫🌸💫🌸

 

ممنون از حضورتون

سلام حاج خانم خوبی ما رو نمیبینی؟؟؟ خیلی وقته ندیمت اسم وبتو تو یکی از وبلاگ ها دیدم گفتم بیام سر بزنم  شما که دلت یاد ما رو نمیکنه
خیلی دلم واست تنگ شده
پاسخ:
سلام گلم
وبت رو گم کرده بودم
ببخشید لینکت میکنم که همیشه بهت سربزنم

سلام بانو
این دلاویز ترین حرف جهان را همه وقت

نه یک بار و به ده بار٬ که صدبار بگو

دوستم داری؟ را از من بسیار بپرس!

دوستت دارم را با من بسیار بگو���

بیا، مرو ز کنارم، بیا که می میرم
نکن مرا به غریبی رها، که می میرم

توان کشمکشم نیست بی تو با ایام
برونم آور از این ماجرا که می میرم

نه قول همسفری تا همیشه ام دادی؟
قرار خویش منه زیر پا، که می میرم

به خاک پاى تو سر مى نهم، دریغ مکن
زچشم هاى من این توتیا، که می میرم

مگر نه جفت توام قوی من؟ مکن بی من
به سوی برکه ى آخر شنا، که می میرم

اگر هنوز من آواز آخرین توأم
بخوان مرا و مخوان جز مرا که می میرم

برای من که چنینم تو جان متصلی
مرا ز خود مکن ای جان جدا، که می میرم

ز چشم هایت اگر ناگزیر دل بکنم
به مهربانی آن چشم ها که می میرم ���
ومن الله توفیق
درپناه مادرخوبیها
یازهرا
سلام
مطلبتون لایک داره فراوان
خسته نباشید
پاسخ:
مچکرم
بازم سربزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">