چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۲۷
خرداد ۹۵

رسول خدافرمود:

وقتی که در شب معراج ، جبرئیل مرا به سوی آسمانها برد و سیر داد،هنگام مراجعت به جبرئیل گفتم : «آیا حاجتی داری؟» جبرئیل گفت: « حاجت من این است که سلام خدا و سلام مرابه خدیجه برسانی »

این مطلب بیانگر اوج مقام حضرت خدیجه در پیشگاه خدوند است...زن ها می توانند مثل یک مرد، تکیه گاهی برای همسرشان

زن ها می توانند مثل یک دوست برای شوهرشان

زن ها می توانند مثل یک مادر برای دل بندشان 

زن ها می توانند مثل یک خواهر برای عزیزشان 

زن ها می توانند مثل یک همکار برای عشق شان 

زن ها می توانند مثل یک هم سفر برای همراه زندگی شان

زن ها می توانند مثل یک شاخه گل برای همدم راه شان 

زن ها می توانند مثل یک آینه برای هم نفس شان 

زن ها می توانند مثل یک گنجینه برای تنها تکیه گاه زندگی شان

زن ها می توانند مثل یک گوش شنوا برای مرد خانه شان 

زن ها می توانند مثل یک لباس زیبا در قامت هم پای زندگی شان

زن ها می توانند مثل یک لیوان آب خنک برای نان آور زندگی شان 

زن ها می توانند مثل یک پدر برای عزیز دردانه شان

زن ها می توانند مثل یک آرام بخش برای همه ی آرزو و امیدشان 

باشند؛ اگر مردها هم پیامبرگونه در کنار خدیجه های زندگی شان باشند! .

اشک غمت به ساحل پلک تــرم نشست

سنگ فراق شیشه ی قلب مرا شکست

امن یجیب خواندن من بی نتیجـــه ماند

زهرا یتیم گشت و پدر بی خدیجـه ماند

#وفات_حضرت_خدیجه

#حضرت_خدیجه 

#ام_المومنین

۹۵/۰۳/۲۷
دختر خاکی

حضرت خدیجه

وفات

نظرات  (۳)

السلان علیک یا ام المؤمنین


خواهم امشب دم زنم از بانوی پر افتخار
زن چه زن مردانگی از او گرفته اعتبار

بانوی اعظم خدیجه کز بزرگی و جلال
همچو او را کی بدیده چرخ اندر روزگار

مادر زهرای اطهر همسر ختم رسل
اولین بانوی اسلام و به دین خدمت گذار

دین حق از لطف و یاریش چنین گشته بسیط
فیض او بر هر دو عالم میرسد خورشیدوار

حق بر او بنهاد امّ المومنین را چون لقب
این لقب بر حضرتش دارد یقینا انحصار

بانوی پاک و مبارک معنی حجب و عفاف
 کی شد از او تاری از مویش به چشمی آشکار

حضرت حوّا کنیز درگهش با صد شرف
حضرت آدم غلامش با هزاران افتخار

زیور و زینت به خلقت شاه کاخ معرفت
علت ایجاد خلقت خشک و تر خرد و کبار

قلزم جود و کرم خورشید بزم عارفان
کز وجود او شده نیکی به عالم آشکار

مظهر علم و درایت آسمان صبر و حلم
بهر دین احمدی از جان و از دل پاسدار

نیّر فیض احد شمع شبستان صمد
نور چشم حضرت احمد شه ذوالاقتدار

یافت مقداد این شرف تا که نماید مدح او
خواهد از او یاری اندر سختی روز شمار
التماس دعا ى ویژه


۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۰ امانت اسمانی

هر نفس می رسد از سینه ام این ناله به گوش

که در این خانه دلی هست به هیچش مفروش !

چون به هیچش نفروشم ؟ که به هیچش نخرند

 هرکه بار غم یاری نکشیده ست به دوش

السلام علیک یاام الزهرا 

دور شدم از این و آن با خودم آشنا شدم 
آینه در حجاز بود عاشق مصطفی شدم

سرمه نمی برم به چین، قند و شکر نمی خرم
نقره و زر نخواستم، صاحب کیمیا شدم

بار شتر گذاشتم، وقف تو هرچه داشتم 
دانهء عشق کاشتم، در قفست رها شدم

با تو جرس به هر نفس، مصرع عاشقانه است
با تو پر از قصیده ام، با تو غزل سرا شدم

"ای که ملول می شوی از نفس فرشته ها"
باور من نمی شود، همنفس خدا شدم

سفرهء دل برای من باز کن، آیه ای بخوان 
حرف بزن که مَحرمِ زمزمهء حرا شدم

قطرهء من فرات شد، ذره ام آفتاب شد
پیش تو سیدالبشر سیدةالنسا شدم

پشت سرت من و علی قامت عشق بسته ایم
تو همه مقتدا شدی من همه اقتدا شدم

من به تو دست یاعلی داده ام از صمیم دل
مرگ جدام کرده است از تو اگر جدا شدم

لحظهء آخرین غزل، ترس ندارم از اجل
پیرهن تو در بغل، با تو دوباره "ما" شدم
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">