چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۲۳
مرداد ۹۵

.

جایی که میگیرند دست ناتوان را

پیرِ زمین افتاده دارد آسمان را

تطهیر شد هرکس که وا شد پایش اینجا

دیدند مردم حکمت آب روان را 

سگ های اطراف حرم را میپذیرند

تحویل میگیرند وقتی آهوان را

یکبار می آیم سه دفعه او میاید

یعنی که تضمین میدهد سود کلان را

من از رفاقت با کریمان سود بردم

هر موقعی رفتم خراسان سود بردم


صدشکر برگ دعوتم داده همیشه

پیش همه حِیثیّتم داده همیشه

حجّ فقیران آمدم دارا شدم من

محتاج بودم ثروتم داده همیشه

مستانه گشتم صحن ها را فیض بردم

جنّت به جنّت نعمتم داده همیشه

طعم غذای حضرتی مانده به کامم

آقا در این صف نوبتم داده همیشه

من پای این سفره غذا را دوست دارم

ته مانده لطف رضا را دوست دارم


سَلمانی شهرش سلیمان شد در آخر

از یُمن او قبرش گلستان شد در آخر

خیلی فلج آمد به اینجا راه افتاد

خیلی مریض آمد که درمان شد در آخر

یکبار آمد در حرم، یکبار رو زد

بی خانمانِ طوسِ سلطان شد در آخر

وقتی که در پای ضریحش گریه کردیم

جان دادن ما نیز آسان شد در آخر


گفته میاید در کنار ما سه دفعه

چه عزّتی داده به ما آقا سه دفعه


داریم کلّ خیرها را در کنارت

دیدیم ما عرش خدا را در کنارت

باید که دور تو قیامت باشد اینقدر

وقتی نشاندی هرگدا را در کنارت

خیرا ز دو دنیایش ببیند حقّ زینب

هرکس که آوردست ما را در کنارت

حس میکنم پیش رضا پیش حسینم

حس میکنم کرب و بلا را در کنارت


گفتم حسین و تا به اینجا آمدم من

از کربلایی های راهِ مشهدم من


#امام_رضا #امام_مهربانی_ها #علی_بن_موسی_الرضا #یا_امام_رضا #الرضا #الامام_الرضا #صلوات #صلوات_خاصه #امام_رئوف #ضامن_آهو #غریب_الغربا #معین_الضعفا #بده_پناهم #مشهد #مشهدالرضا #دلم_تنگه #دلتنگ #بطلب #بطلب_آقا #ثامن_الحجج #میلاد_امام_رضا

#ثامن_الأئمة #عکس_رضوی #شعر_رضوی

#دلم_هوای_تو_کرده_بگو_چه_چاره_کنم

#به_تو_سلام_میدم_درمون_دردامی

۹۵/۰۵/۲۳
دختر خاکی

امام رضا

جشن

نظرات  (۴)

۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۱ حسین (حدیث سرو)
سلام
شعر اول خیلی به دلم نشست

میلاد مبارک
و من الله التوفیق...
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۸ دل سوختگان
چه دانستم که این سودا مرا زین سان کند مجنون
دلم را دوزخی سازد دو چشمم را کند جیحون

چه دانستم که سیلابی مرا ناگاه برباید
چو کشتی ام دراندازد میان قلزم پرخون

زند موجی بر آن کشتی که تخته تخته بشکافد
که هر تخته فروریزد ز گردش‌های گوناگون

نهنگی هم برآرد سر خورد آن آب دریا را
چنان دریای بی‌پایان شود بی‌آب چون هامون

شکافد نیز آن هامون نهنگ بحرفرسا را
کشد در قعر ناگاهان به دست قهر چون قارون

چو این تبدیل‌ها آمد نه هامون ماند و نه دریا
چه دانم من دگر چون شد که چون غرق است در بی‌چون

چه دانم‌های بسیار است لیکن من نمی‌دانم
که خوردم از دهان بندی در آن دریا کفی افیون

"مولوی"

۰۳ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۴۰ نازنین امام
سلام فراموش نکنید به وبلاگ منم  سر بزنید
سلام علیکم بزرگوار 
توفیقی شد بعداز مدتی طولانی که نبودم  دراولین فرصت دوباره به فضای وب شما سری بزنم 
الحمدالله مثل قبل خوب ولی متاسفانه از شهدای دفاع مقدس کمتر یادمی کنید واز مناطق  جنگی 
عاشقانه هاتون مثل همیشه زیبا بودن
ان شاء الله عاقبت بخیر بشین 
درپناه مادرخوبیها
یازهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">