چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است...

چــــــــادرخاکی

ازدستورات خداونددرقرآن:
<حفظ حجاب و عفاف،برای مردان و زنان است.>
(برگرفته ازسوره نور آیه 30 و 31)
*حضرت علی (ع)میفرمایند:
<زکاةُ الجمالِ العفاف؛ زکات زیبایی، عفت است.>
<پوشیده و محفوظ داشتن زن، مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.>
بنام او
دوستان مهربون واهل دل ام،سلام...
بقول یکی از دوستای خوبم،که در ساختن این وبلاگ خیلی کمکم کردوبسیارازش ممنونم:
*تنها افتخارم اینه که در تمامی عمر،سعی کردم ،چادرم همرنگ چادر،مادرم زهرا(س) باشه!یعنی:خاکی.....*
امیدوارم لحظات خوبی روبادیدن وبلاگم سپری کنید.برای بهترشدن مطالب،دادن نظر،فراموش نشه؟!
***رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی!!؟
بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر...و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس...
بدانکه تومصداق<ومارَمَیت اِذرَمَیت...>هستی..!
تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی...
پس مراقب باش...!!!به شهدا تمسک کن...بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش به فرمان آنها باش...!***
(عـالـم مـجـازی هـم مـحـضـر خـداسـت!
یـادمان بـاشـد خـدا یـک کاربر همیشه انلاین ایـنـجـاسـت!
تـک تـک کـلـیـک هـایـمان را مـی بـیـنـد پست هایمان را می خواند!
حـواسـمان را جـمـع کـنیم!
شـرمـنـده اش نـشـویم نه شرمنده او و نه شرمنده مولایمان مهدی فاطمه!)
در ضمن مطالبی که با لفظ"ظهور،کربلا،شهادت"تموم میشن خط خطی های خودمه
مواظب خوبیهاتون باشید.التماس دعا...
ظهور،کربلا،شهادت
****دخترخاکی****

۲۳
خرداد ۹۵

هواشناسے اعلام کرد

ابرهاےرحمت خدا درماه مبارڪ رمضان24 ساعته ثانیه به ثانیه در حال باریدنند

لطفا هر گونه"چتر گناه" رااز سر خودبردارید

تا دل وجانتان خیس بارانلطف و رحمت الهےشود...

📝حجت الاسلام قرائتی:

اگر کسی گناه بکند و بگوید: این چیزی نیست، خدا این را نمی‌بخشد.

 گاهی وقت‌ها خدا گناهان کوچک را نمی‌بخشد. چون می‌گوییم که چیزی نیست. اما گاهی خدا ممکن است گناه بزرگ را ببخشد.🍃🍂

خانم این دو تار مو که بیرون است حرام است. 

میگوید: برو بابا! مردم کل موهایشان بیرون است. حالا این دو تا!به دو تا مو گیر نده...

 شاید آن بی‌حجاب را خدا ببخشد. این دو تا مو را نبخشد. ❌چون می‌گوید: چیزی نیست. کسی گناه کند بگوید: چیزی نیست.

(کوچک شمردن گناه,گناه بزرگیست)

یک کسی نمازش غلط بود. گفتند: آقا نمازت غلط است. 

گفت: برو! اینقدر خدا تارک‌الصلاة دارد که الآن فرشته‌ها سر همین نماز غلط من دعوایشان می‌شود❗️ 

ممکن است خدا آن تارک‌الصلاة را ببخشد، ولی اینکه می‌گوید: چیزی نیست هم می‌خواند، هم غلط می‌خواند و هم می‌گوید: اشکالی ندارد. ....

خود شما اگر سر سفره سبزی ببینید. بگویید: آقا این سبزی را چه کسی پاک کرده است، گل و خاک  دارد.

 مثلاً طرف  بگوید: بخور بابا گل چیه❓تا آخر عمرت در ذهنت می‌ماند. ☝️اگر یک ذره گل باشد بگوید: طوری نیست، ناراحت می‌شوی، اما اگر پر از گل باشد بلند شود دوباره بشوید، او را می‌بخشی. این مهم است.✅

۹۵/۰۳/۲۳
دختر خاکی

رمضان

گریه

گناه

نظرات  (۶)

۲۳ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۰۷ پرستوی مهاجر
سسلام
منتظر حضوریم

سلام ، طاعات وعبادات قبول
خداعاقبتمون روبخیر کنه 
من که روسیاهو بیچاره ام...

 آدم هرچه زودتر تصمیم بگیرد، بهتر است. آدم برای مواظبت از خودش هرچه زودتر، هرچه زودتر تصمیم بگیرد بهتر است. کمتر عادت کرده و مقابله با عادتِ کمتر، سهل تر است. 

اگر من چهل سال آزاد خورده ام و گفته ام و دیده ام و شنیده ام، بعد آدم بخواهد خودش را ببندد، سخت می شود. سخت تر است. 

آدم دو روز هم آزاد زندگی کرده باشد، بعدش سخت است. چه برسد به چهل سال
*******************

حاج آقای حق شناس را ذکر خیر کنیم، ایشان فرمودند که یک طلبه‌ی جوانی بود، شاید مثلا 17، 18 ساله، خیلی مودّب بود، خیلی خوب بود. یک روز من از کنارش رد شدم، او غفلت کرد و به احترام بلند نشد، حالا چرا باید احترام می‌گذاشت؟ احتمالا ایشان استادش بوده است، مثلا یک درسی پیش ایشان می‌خواند. بعد آمد پیش من و گفت که، آقا خیلی ببخشید، من غفلت کردم، بی توجهی کردم، اینکه جلوی شما بلند نشدم غفلت داشتم نه عمدی داشتم، من را ببخشید. انقدر دقیق و با حساب کتاب بوده است. او قلبش مشکل داشت و دکتر به او گفته بود مثلا 6 ماه بیشتر زنده نیست و بعدش از دنیا می‌رود و حالا در هر صورت رسید به آن 6 ماه و پدر و مادرش آمدند من را خبر کردند که در حال احتضار است. من رفتم، بالا سرش نشسته بودم گویی مأموران قبض روح آمده بودند. قسم می‌داد، قسم می‌داد آنها را که به من رحم کنید، ما که چیزی نمی‌‌دیدیم که، آخرین لحظات عمر است، چشم باز شده است، یادم هست ایشان می‌فرمود آنها را به امام زمان قسم می‌داد. آدم 17، 18 ساله آخر گناهی نکرده است، خطایی نکرده است، آن هم قدیم‌ها، 60، 70 سال پیش، در شرایط حوزه‌های آن موقع که خیلی صاف و ساده‌تر از حالا بود. از آن لحظه درستی رفتار و اعمال آدم که ثمره اش در نماز است نشان داده می‌شود. نماز درست اگر خواندید دیگر هیچ جایی مشکل نخواهی داشت، هیچ جایی.
سلام بزرگوار


قبل رفتن سمت معصیت توانم را بگیر
هر کجا که سر کشی کردم عنانم را بگیر

ناتوانم تا نگه دارم زبانم را ولی...
تو توانایی بیا پس این زبانم را بگیر

امتحانم سخت باشد شک نکن رد می شوم
پس مراقب باش و راحت امتحانم را بگیر

رحمة للعالمین با رحمت رحمانیت...
دست خالی تمام دوستانم را بگیر

دوست دارم هیچکس غیر از تو نشناسد مرا
پس به من غربت بده نام و نشانم را بگیر

رزق من اشک است، پس با گریه کردن زنده ام
اشک هایم را نگیر و آب و نانم را بگیر

روز محشر که مرا سمت جهنم میکشی
دور از چشمان زهرا ریسمانم را بگیر

آه میترسم نبینم کربلا را جان دهم
کربلایی کن مرا و بعد جانم را بگیر

���التماس دعا
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۷ http://naghleghol.ir/

باسلام مطلب شما در سایت نقل قول انتشار یافت

 برای نشر سریعتر مطالب خود بما پیوندید.و مطالب خود را از طریق ورود به سایت و انتخاب گزینه ارسال مطالب برای ما ارسال کنید

باتشکرنقل قول

 


۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۰۷ گلستان بلاگ

سلام. طاعات وعبادات قبول.

مطلب شما در سایت گلستان بلاگ انتشار یافت

 برای نشر سریعتر مطالب خود به ما بپیوندید.و مطالب خود را از طریق ورود به سایت و انتخاب گزینه ارسال مطالب برای ما ارسال کنید

 http://golestanblog.ir/%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C/

موید باشید

یاعلی. التماس دعا

وفات ام المؤمنین حضرت خدیجه سلام الله تسلیت


بِین مادرها مقام برتری دارد خدیجه

زانکه چون زهرای اطهر، دختری دارد خدیجه

جای دارد گر کند فخر به هر زنهای دنیا

چونکه مانند محمد شوهری دارد خدیجه

از زنان انبیاء در شوکت و جاه جلالت

روز محشر هم مقام بهتری دارد خدیجه

اولین بانوی اسلام است او کز لطف یزدان

زیب دامان حیا خوش گوهری دارد خدیجه

داده درس حق پرستی را عجب بر خلق عالم

بر سر از عفت مبارک افسری دارد خدیجه

غم ندارد گر ندارد روز تنهایی انیسی

در رحم خود مونس نیکوتری دارد خدیجه

گر گذشت از مکنت دنیا ندارد غصه زیرا

همچو پیغمبر به دنیا همسری دارد خدیجه

غیر راه حق نپوید غیر حرف حق نگوید

همچو ختم الانبیاء چون رهبری دارد خدیجه

چشم «خسرو» و  روز محشر  هست برلطف وعطایش

چونکه جود بی حساب و وافری دارد خدیجه
التماس دعا ى ویژه
در پناه مادر خوبیها
یازهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">